1. leht 1-st

taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 03. 04. 2015. 08:38
Postitas metsaveere
http://www.pinarello.com/en/multimedia/ ... esentation

Trek pani paar aastat tagasi Paris-Roubaix ootuses sadulaposti painduma üle spets. pivot-punkti, Sky tuli eile õhtul hoopis kentsaka innovatsiooniga välja.
Tundub, nagu taga-amordiga maanteratas...

Re: taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 03. 04. 2015. 11:32
Postitas HotelVictor
Nii on, perfektne ratas Tour d'Vanalinna jaoks, ehk nende endi sönul munakiviteedel söitmiseks.

Huvitavaks teeb lahenduse see, et tagakiige ei ole eraldi detail (ei liigu võlli peal), vaid paindub läbi vastavalt ratta liikumisele. Komposiitide võidukäigu viljad..

Re: taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 03. 04. 2015. 11:51
Postitas Kuldar
HotelVictor kirjutas:
Huvitavaks teeb lahenduse see, et tagakiige ei ole eraldi detail (ei liigu võlli peal), vaid paindub läbi vastavalt ratta liikumisele. Komposiitide võidukäigu viljad..
halloo, aastal 2015 ei ole mitmeid aastaid vanas lahenduses küll midagi huvitavat.

Re: taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 03. 04. 2015. 11:53
Postitas dh
See pole ju midagi uut otseselt, nn "soft tail" raamiga asju on aastakümneid tehtud ja ka maanteeratastele.

Re: taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 03. 04. 2015. 11:59
Postitas raamimurdja
Aasta oli 2003
Pilt

Re: taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 06. 04. 2015. 19:40
Postitas Genry
Kui lugesin ka et SKY sellega Flandrsil ja Paris Roubaix`il sõidab, siis tekib tegelikult küsimus, et kas see on teiste suhtes aus? Leppigu ratturid omavahel kokku ja sõitku siis kõik FS-idega. Ja siis ei huvita need sõidud enam kedagi. Milleks osad teamid katsuvad varustuse abil eelist saada? Mnt ratas olgu ikka jäiga raamiga ja tingimused olgu võrdsed. Ise sellist tsainiku ratast ei tahaks, olgugi et Pinarello.

Re: taga-amordiga maanteeratas :-)

Postitatud: 06. 04. 2015. 21:15
Postitas erikr
Kõik, mis pole keelatud, on lubatud. Lihtne.