1. leht 1-st
Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Postitatud: 12. 04. 2005. 21:25
Postitas Hallq
Otsin endale hybriidi, hinnapiir 8k või nii. Samas välismaistes foorumites on soovitatud cyclocrossi rattaid, tahaks teada, et mis nende peamised erinevused maanteeratastest/maastikuratastest on?
Ning kuivõrd sellised eestis levinud on, huvitaks ka.
Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
Muidu hybriididest on silma jäänud
Jamis Coda Sport - lähen homme küsin extremest selle kohta. Tagavara variant on Trek 7200 FX
Kuid võtan selle mis ikka paremini istub
Postitatud: 12. 04. 2005. 21:31
Postitas erikr
CC rattal on mnt lenks ja lingid ja gruppo, raamigeomeetria ka rohkem mnt poole. hübriidil sirge lenks, mtb stiilis käiguvahetused ja lingid.
Postitatud: 12. 04. 2005. 21:54
Postitas Mati
Cyclocrossi ja selle distsipliini rattaid võib pidada teatud mõttes maastiku(mägi)rataste ja selle spordi eelkäijaks (esimene MM 1950 vist oli). Seega tegu spordiga sõna otseses mõttes. CC on popp Beneluxi maades ja Ida-Euroopas (Tsehhi nt). Välja näeb CC ratas jah nagu Erikr mainis väga maanteka moodi. Kui ei tea, ei pruugi vahet tehagi.
Hübriidrattad on minu arusaama järgi arenenud pigem tavainimese liikumisharrastust silmas pidades, et saaks ühe rattaga mugavas asendis nii asfaldil kui ka kergemal maastikul sõidetud.
Seega pole CC rattaga Eestis suht midagi peale erilisuse teha. CC võistlusi siin pole (pole silma/kõrva vähemalt jäänd). Võta parem hübriid.
Postitatud: 12. 04. 2005. 22:39
Postitas Hallq
Ok, tänud. CC rattaid pakuti hübriidi asemele üsna veenvate põhjendustega. Võistlema ma kindlasti ei kipu, randmetega väike jama
Aga hetkel olen peaaegu kindel, et järgmine ratas on hübriid.
Postitatud: 13. 04. 2005. 00:18
Postitas cowrider
Mul on jällegi ettekujutus, et oinasarved (mnt lenks) on randmetele parem.
Postitatud: 13. 04. 2005. 07:52
Postitas tarmo
cowrider kirjutas:Mul on jällegi ettekujutus, et oinasarved (mnt lenks) on randmetele parem.
sama siinpool. jälgige kuidas randmed väänduvad mtb/hübriid lenksul vs. oinasarved. viimasel on käed loomulikus asendis, ei väändu randmetest
Postitatud: 13. 04. 2005. 08:00
Postitas erikr
tarmo kirjutas:cowrider kirjutas:Mul on jällegi ettekujutus, et oinasarved (mnt lenks) on randmetele parem.
sama siinpool. jälgige kuidas randmed väänduvad mtb/hübriid lenksul vs. oinasarved. viimasel on käed loomulikus asendis, ei väändu randmetest
lisaks võimaldab oinasarv kätele väga erinevaid hoideasendeid võrreldes sirge lenksuga.
Postitatud: 13. 04. 2005. 08:21
Postitas Matkaja
Kui oinasarvi ei soovi, siis soovitaks mtb lenksule peale panna eraldisõidu lenks (triatlioni lenks, kuidas keegi nimetab). Annab samuti lisaks erinevaid hoideasendeid juurde ja matkadel on see mega mugav
.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast,
Postitatud: 13. 04. 2005. 09:34
Postitas mart
Hallq kirjutas:
Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta.
1. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad.
2. Jamis Coda Sport
Trek 7200 FX
1. 32 on viimane piir, 28 on vägagi kahtlane. Kontrollitud
sellise CC sarnase ratta peal:
2. Kui Coda Sport võimaldab 35 kummi aiste vahele + pikki porilaudu, siis on suht kobe variant. Tulevikus upgraded 10 käiguliseks (10spd kassett+ SL-R770 flatbar vahetaja)
Postitatud: 13. 04. 2005. 14:00
Postitas Mati
tarmo kirjutas:cowrider kirjutas:Mul on jällegi ettekujutus, et oinasarved (mnt lenks) on randmetele parem.
sama siinpool. jälgige kuidas randmed väänduvad mtb/hübriid lenksul vs. oinasarved. viimasel on käed loomulikus asendis, ei väändu randmetest
sirgel lenksul päästavad natuke sarved. maanteelenksu mugavuse vastu aga ikkagi ei saa.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast,
Postitatud: 13. 04. 2005. 15:00
Postitas tsimpa
Hallq kirjutas:Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
ei ole see 28 kitsas midagi. mina sõitsin oma maantekaga mitmeid elioni etappe läbi, 27 mm kummiga.
ainus koht kus on kasu laiast kummist on lahtine liiv. sest mudaauku vajus sama hästi sisse nii lai kui ka kitsas kumm.
http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on6&nav_s=
tänaval sõitmiseks soovitan osta tänavasõiduratas. see kübe mis sa pehmel pinnal sõidad ei tasu eriti arvestamist. metsas kitsaste kummidega on parem kui maanteel/linnas laiade kummidega.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast,
Postitatud: 13. 04. 2005. 15:24
Postitas Rom
tsimpa kirjutas:Hallq kirjutas:Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
ei ole see 28 kitsas midagi. mina sõitsin oma maantekaga mitmeid elioni etappe läbi, 27 mm kummiga.
ainus koht kus on kasu laiast kummist on lahtine liiv. sest mudaauku vajus sama hästi sisse nii lai kui ka kitsas kumm.
http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on6&nav_s=
tänaval sõitmiseks soovitan osta tänavasõiduratas. see kübe mis sa pehmel pinnal sõidad ei tasu eriti arvestamist. metsas kitsaste kummidega on parem kui maanteel/linnas laiade kummidega.
ma ei kujuta küll ette kuidas sa viimast singlit seal otepääl läbisid
mul oli igatahes mtb -ga raskusi.igaljuhul minupoolt
teemasse kah
minu esimene ratas oli authori hübriid reflex, 5 aastat on nüüd see
igal hooajal liikvel olnud ja pean ütlema et väga vastupidav tükk on .
sellisega on väga mugav liigelda linnas ja muudel kõvakattega pinnastel
kuid ei ole hullu ka kergel metsarajal.
Postitatud: 13. 04. 2005. 18:24
Postitas Hallq
liiva sisse pole kavas koperdama minna. extreme'st sain teada et seda jamise mudelit eestis ei ole
. see author jäi silma dynamo poes, kuid pole veel lähemalt tutvunud. siis on veel valikus marin kentfield ja marin muirwoods rattad.
Postitatud: 15. 04. 2005. 21:27
Postitas Hallq
Scott Sportster P04 plussid, miinused?
Samas pakuti privas ka eelmise aasta Scott Sportster 2te
Postitatud: 16. 04. 2005. 10:41
Postitas Bimmer
Kellel rohkem maanteel plaanis sõita, tasub vaadata ka Schwinn Supersporti, mida HE-s veel mõned eelmisest aastast järel on. Tavalise hübriidiga vahe selles, et kasutatud on mnt ülekandeid (ees suurim hammakas 52 või 53t) ja originaalis on mnt kummid aga saab ka panna 700/35 kummi, millega siis mõni maraton läbi sõita. Hind u. 6300.-
Postitatud: 16. 04. 2005. 16:32
Postitas Hallq
Bimmer kirjutas:Kellel rohkem maanteel plaanis sõita, tasub vaadata ka Schwinn Supersporti, mida HE-s veel mõned eelmisest aastast järel on. Tavalise hübriidiga vahe selles, et kasutatud on mnt ülekandeid (ees suurim hammakas 52 või 53t) ja originaalis on mnt kummid aga saab ka panna 700/35 kummi, millega siis mõni maraton läbi sõita. Hind u. 6300.-
Proovisin, meeldis. Hetkel ma kahevahel, kas valida Scott Sportster P02 (kasutatud, vähe sõitnud, heas korras, jne) või Schwinn Supersport GS uuena.
Mõlemad meeldisid, hind ka enamvähem sama neil.
Postitatud: 17. 04. 2005. 15:57
Postitas Hallq
igal juhul tänud, scott sportster 02 on nüüd minu
Postitatud: 17. 04. 2005. 20:19
Postitas mart2
Õnne siis!
Sellege kannatab ka enamusi Elioni Cup-i sõite sõita.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Postitatud: 11. 08. 2011. 14:20
Postitas nahksadul
Kas MTB-le on ka oinasarvi pandud? Mul suur raam 21'' pikkust endal 177cm.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Postitatud: 11. 08. 2011. 15:03
Postitas uudu
Mõni mees ilmselt sügeleb siin kohe termineid täpsustama, aga mõte jääb ikkagi samaks.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Postitatud: 11. 08. 2011. 15:08
Postitas mart
nahksadul kirjutas:Kas MTB-le on ka oinasarvi pandud? Mul suur raam 21'' pikkust endal 177cm.
Mõtled sellist varianti?
http://www.flickr.com/photos/joshua-roddy/5641895967/
Kui jah, siis selline lahendus kukutab sind veel enam esirattale. Pigem vaheta raam väiksema vastu või kasva pikemaks.