1. leht 1-st

author rattad

Postitatud: 03. 05. 2005. 08:43
Postitas rattur1105
selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?

Re: author rattad

Postitatud: 03. 05. 2005. 08:53
Postitas mart
rattur1105 kirjutas:selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
search.php?mode=results
Otsitavaks - author
Rubriigiks - Jalgrattad

Re: author rattad

Postitatud: 03. 05. 2005. 08:57
Postitas rattur1105
mart kirjutas:
rattur1105 kirjutas:selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
search.php?mode=results
kasutasin küll otsingut, kuid ammendavat vastust ei saanud. Keegi võiks pajatada, kas antud Horizon on mõttekas osta, kui eesmärgiks on pikema otsa maanteesõit harrastaja tasemel, samuti Tartu Rattarallidel osalemine?

Postitatud: 03. 05. 2005. 09:59
Postitas nerd04
Olen pea aasta otsa nimetatud rattaga sõitnud (ka talvel), aga eranditult linna oludes. Suurimateks puudusteks pean kaalu, käikarid võiksid olla klass kõrgem (seda arvesta ka sina, kui kavatsed rallidel osaleda) ja puust sadulat. Viimast on muidugi kõige kergem vahetada. Samuti võiks alla vahetada topeltpöiad (jälle kui rallidel osaleda tahad) ja kitsamad kummid maanteel sõiduks. Ehk kokkuvõtteks- et saada kohe päris ratast mis vastab sinu eeldustele- kuluta 1,5tuh rohkem ja osta Author Stratos.

Postitatud: 03. 05. 2005. 10:39
Postitas rattur1105
tänan asjaliku nõuande eest. Kindlasti kaalun seda stratost 8)

Re: author rattad

Postitatud: 04. 05. 2005. 08:54
Postitas Vallo
rattur1105 kirjutas:selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
Ratas nagu ratas ikka. Ostsin selle ratta peamiselt mitte-kompaktse raami
pärast. Raam on õhendamata hi-ten terastorust, seega suhteliselt raske.
Originaalsete käikarite ja linkide kohta ei oska suurt midagi öelda, kuna lasin
need poes maha võtta. Nagu juba öeldi, võiks kaaluda pöidade asendamist
topeltpöidadega. Kui tahad saada võistlemiskõlbulikku ratast, siis vaata paremate
mudelite poole.

Postitatud: 04. 05. 2005. 10:16
Postitas Aaren
Veendunud "hübriidlasena" valiksin Stratose. Hinda on jah veidi rohkem, kuid mis läheks maksma mõne lihtsama mudeli samaväärseks ehitamine? Tegelikult on kunagi minu silm ka sellel rattal peatunud ja praegu on küljeluul selle ratta naiselikum variant ehk Vista. Igati tänuväärt riist.

Postitatud: 23. 05. 2005. 22:38
Postitas vanamees
Olen 190cm ja umbes 100kg.
Pilk on jäänud pidama Author Stratos rattal
http://www.author.ee/stratos.htm
ja Trek7200fx
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... 86,232,237

Äkki keegi asjatundja siin oskab tuua selle Trek-i eelised. Enda mõistuse järgi võtaks Authori.

Postitatud: 24. 05. 2005. 07:50
Postitas nerd04
levinud ja ehk põhjendatud arusaama kohaselt räägib selle Trek mudeli kahjuks odav esiamort-vedrupulk.

Postitatud: 24. 05. 2005. 08:01
Postitas Aaren
Eks nad ole enam-vähem sama "kanged" v.a. amordi poolest. Istu ja mõtiskle veidi teemal, kus ja kuidas sõidad. Minu hübriidil (Nishiki 301) näiteks ei ole amorti ja ega ma tunne selle järgi ka vajadust. Paljus muidugi maitse asi... Ilmselt tasuks ka poes korra mõlema selga istuda ja usaldada veidi kõhutunnet.

Postitatud: 24. 05. 2005. 20:13
Postitas urmo
Amortidest niipalju, et Trekil on ka teine amort - sadulaamort. Minu arust on parem, kui seda jubinat ei ole. Alguses võib mugav olla, aga see hakkab logisema ja halvemini töötama ning lõpuks on sellega väga jama sõita. Need Treki Alloy rummud on kahtlased, tundub et need on kõigil low-end Trekidel sarnased. Minu kogemuse järgi on need jubeda veeremisega. Author on igal juhul parem valik!

Postitatud: 26. 05. 2005. 20:41
Postitas Matthias
rääkides kaaludest... authori 12.25 on selle hinnaklassi kohta vägagi hea näitaja, trek koos esi- ja sadulaamordiga on juba nende arvelt vähemalt 1.2 kilo raskem, ja mingid suvalised jooksud ei ärata samuti mingit usaldust, nii et viimati pakutud kahest raudselt author

Postitatud: 26. 05. 2005. 22:59
Postitas reimers66
mono-cyclist kirjutas:rääkides kaaludest... authori 12.25 on selle hinnaklassi kohta vägagi hea näitaja, trek koos esi- ja sadulaamordiga on juba nende arvelt vähemalt 1.2 kilo raskem, ja mingid suvalised jooksud ei ärata samuti mingit usaldust, nii et viimati pakutud kahest raudselt author
kui õigeks seda tehasekaalu lugeda saab :roll: on keegi kaalunud antud isendit :?: reaalselt kaaludes on alati kaal way suurem

Postitatud: 01. 06. 2005. 20:27
Postitas cioni
ei tahtnud uut teemat teha, kuidas need 2 ratast omavahel võrreldes on
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm

Horizon on kallim (3990, Compacti 3190 vastu) ja tänu sellele ka kindlasti parem (st paremate osadega), kas hinna vahe on kvaliteeti arvestades õigustatud? 800 krooni pole just mingi väga suur summa, aga vahe siiski.

Ratta eesmärk oleks niisama linnas sõitmiseks (kasvõi nõmme metsaradadel, mingit maastikku sellega tegema ei taha hakata, sellepärast tahaks hübriidratast). Välismus on ka päris korralik (võrreldes teiste firmade hübriididega) ja olen aru saanud, et Authori rattaid peetakse üldiselt headeks. Kas on mõtet Horizoni eest 800 krooni rohkem maksta arvestades ratta eesmärki, või soovitate parem mingit teist rattafirmat?

Postitatud: 01. 06. 2005. 20:33
Postitas reimers66
ei tahtnud uut teemat teha, kuidas need 2 ratast omavahel võrreldes on
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm


võta ikka kallim variant ehk horizon kuna selle juba 24käiku ja taga Acera vaheti mis on enamvähem norm! PS poes saad ju hinda ka kaubelda proovi järgi!

Postitatud: 01. 06. 2005. 20:39
Postitas erikr
cioni kirjutas:ei tahtnud uut teemat teha, kuidas need 2 ratast omavahel võrreldes on
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm

Horizon on kallim (3990, Compacti 3190 vastu) ja tänu sellele ka kindlasti parem (st paremate osadega), kas hinna vahe on kvaliteeti arvestades õigustatud? 800 krooni pole just mingi väga suur summa, aga vahe siiski.

Ratta eesmärk oleks niisama linnas sõitmiseks (kasvõi nõmme metsaradadel, mingit maastikku sellega tegema ei taha hakata, sellepärast tahaks hübriidratast). Välismus on ka päris korralik (võrreldes teiste firmade hübriididega) ja olen aru saanud, et Authori rattaid peetakse üldiselt headeks. Kas on mõtet Horizoni eest 800 krooni rohkem maksta arvestades ratta eesmärki, või soovitate parem mingit teist rattafirmat?
oluline vahe on horizoni 24 käiku compacti 21 vastu. käigulülitid ja pidurid on horizonil veidi asjalikumad. raam ja kahvel peaksid samad olema. vaat seda ei tea kas compactil on taga kassett või tirr (freehub vs freewheel). kassett on ikka kindlam ja mõistlikum variant.

Postitatud: 01. 06. 2005. 20:43
Postitas reimers66
unustasingi mainimatta ! küsi poes kindlasti kas on kassett või tirr

Postitatud: 01. 06. 2005. 21:09
Postitas cioni
erikr kirjutas:vaat seda ei tea kas compactil on taga kassett või tirr (freehub vs freewheel). kassett on ikka kindlam ja mõistlikum variant.
kas horizonil on kassett? on sellel suur vahe (kassett vs tirr)?

Postitatud: 01. 06. 2005. 21:51
Postitas veiko
HORIZON - VABAJOOKS SHIMANO HG-30-8I 11-32
COMPACT -VABAJOOKS SHIMANO MF-TZ-07 14-28
Targemad ehk kommenteerivad, mis on mis.

Postitatud: 01. 06. 2005. 22:03
Postitas Kristiano
Vahe on vist selles, et kassett tähendab lihtsalt hammasrattaid ilma tirrita e. siis tüüpi kus tirr on juba rummule eraldi kinnitatud; tirrivariandis on aga ühte liidetud nii tirr ja hammakad, mis koos kinnitatakse rummule.
Kassett parem, kuna jäävad ära näiteks lisakulutused, mis muidu kaasnevad tirriga tüübil. Saab sama summa eest paremad hammakad ja ka võtmed on neil erinevad, s.t. kui muud rattad on Sul kassetiga, siis oleks hea kui ei pea edaspidi eraldi võtmeid ostma.

Postitatud: 01. 06. 2005. 22:08
Postitas reimers66
Horizon - VABAJOOKS SHIMANO HG-30-8I 11-32 Altus kassett
COMPACT -VABAJOOKS SHIMANO MF-TZ-07 14-28 Tourney Tirr

kindlasti valida kassettiga variant kuna toetab võlli laiemalt ja on üldse vastupidivam :idea:

PS! Shimano kodulehekülg on mõttetu

Postitatud: 01. 06. 2005. 22:13
Postitas reimers66
Kristiano kirjutas:Vahe on vist selles, et kassett tähendab lihtsalt hammasrattaid ilma tirrita e. siis tüüpi kus tirr on juba rummule eraldi kinnitatud; tirrivariandis on aga ühte liidetud nii tirr ja hammakad, mis koos kinnitatakse rummule.
Kassett parem, kuna jäävad ära näiteks lisakulutused, mis muidu kaasnevad tirriga tüübil. Saab sama summa eest paremad hammakad ja ka võtmed on neil erinevad, s.t. kui muud rattad on Sul kassetiga, siis oleks hea kui ei pea edaspidi eraldi võtmeid ostma.
oled asjast väga valesti arusaanud :roll: uuri täpsemalt järgi!

TIRR= hammakad koos südamikuga mis kinnitub rummukülge keermega
vana algne süsteem ei toeta võlli kogu ulatuses ja seoses sellega on nõrgem ! kasutatakse odavatel ratastel ja peatselt lahkub areenilt üldse

KASSETT= südamik on rummu küljes kohe ja hammakad käivad eraldi sinna peale on uuem süsteem,tugevam ja vastupidivam! toetab võlli täielikult !

Postitatud: 01. 06. 2005. 22:18
Postitas Kristiano
Kuidas, nii ma ju kirjutasingi..?! Kassett=ilma tirrita ja teine, vanem v.=hammakad+tirr. Ei ole ju valesti aru saanud...
Kui võibolla on küsimus "kassetti " mõistes. S.t. komplekteeritud tirr + rumm ja sinna lükitakse hammakate partii e. sprocketid. Kirjas võib ju kõike ka kahelt poolelt vaadata.


kasseti variant

ja need on siis hammakad ilma tirrita


Ja üldse ma soovitaks Sul sama ratas 1 tuh,- kr. eest kasutatuna osta Algatuseks ja sealt edasi
Edu! Võibolla on pakkuda ka hübriide...

Postitatud: 01. 06. 2005. 22:36
Postitas fax
Tegelikult kui ratta ost pole just minutite küsimus, siis soovitaks antud rataste teemadel suhelda Auhtoriga, ka siis reaalajas või maili teel. Tasub ära kurta mure, et mida soovid osta(vastusest filtreeri müügimöla välja) ja samuti küsi soodusega hinnapakkumisi ja miks mitte veel klass kõrgema ratta peale samuti (ehk polegi nii hirmus ja mahub veel rahakoti vahele ära), ehk siis classic sx (kuigi esiamordist võiks küll loobuda tavalise kahvli kasuks), samas kui infotulv või müügimöla kasvavad üle pea või siis jääd siiski kahtlema, sellest mis sulle räägitakse sealt vastu siis küsi julgelt siit foorumist uuesti oma kahtluste osas.. Ah jah är osta ratast ainult visuaalsel teel, vaid küsi julgelt proovisõitu teha, ja vaata kas tunnetus enamvähem vastab.. Tunnetuse osas muidugi tasub arvestada, et lenks võib liialt kõrgel/madalal olla, samuti sadul liialt ees/taga/all/üleval, lase neid keerata ja proovi uuesti. Minumeelest peab siiski jalgratas olema mugav enda jaoks ;)