1. leht 1-st
Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 21. 11. 2016. 11:21
Postitas spordihullud
https://www.focus-bikes.com/pub/media/y ... ET_PRO.pdf
Näiteks Focus planet pro 28. 760 eurot.
On see sobilik matkaratta valik?
Kuidas alfine ja eelkõige rihm vastu peavad?
Plaanis iga aasta paatuhat km matkata + linnasõite teha.
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 21. 11. 2016. 12:16
Postitas väntur
On see sobilik matkaratta valik?
Alfine ja rihmveo poolest (vastupidavuse osas eriti) peaks see ratas igati matkamehe rattaks sobima. Ise piilun samuti tulevase ratta tarbeks rihmvedu ja Shimano A11 rummusisest käikarit. Seni on olnud ketiveoga rummusisene Shimano Nexus 8 käiku, mis probleemivabalt iga-aastase läbisõiduna 4000km ja rohkem mööda Eesti juurikalisi metsateid, kruusakaid ja maanteid kündnud on.
Nüüd konkreetselt Sinu väljatoodud ratas tekitab just muus osas matka- ja tarberatta kooslusena küsimusi. Kui matkad nii, et saateauto kola ja varuriideid veab, siis küsimusi ei ole. Klassikalises mõttes matkaratas on siiski püsipaigaldatud täispikkade porilaudadega ja pakiraamiga varustatud, samuti ka esirummudünamo on matka- ja tarberattal
must have. Põhjusega
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 21. 11. 2016. 13:43
Postitas väntur
Gates rihmülekandest, selle vastupidavusest ja hooldusvabadusest saab aimu veebist leitud 275 miilisest inimtühjas Namiibia kõrbes tehtud matka kirjeldusest:
1.
Reflecting on Namibia: An Interview With Bill Fleming
2.
Expedition Report: Fat Biking the Namib Desert
3. Kasutatud rataste (fat, Rohlhoff 14sp, Gates)
lühitutvustus Youtubes
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 21. 11. 2016. 15:47
Postitas spordihullud
Kas keegi saaks võhikule seletada miks dünamot vaja on? Öösel sõita ei ole plaaninud. Suvel ju päevad pikad.
Telefoni saan laadida 20000mah akupangast.
Porilauad ja taha on plaanis pakiraam.
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 21. 11. 2016. 16:09
Postitas väntur
spordihullud kirjutas:Kas keegi saaks võhikule seletada miks dünamot vaja on? Öösel sõita ei ole plaaninud. Suvel ju päevad pikad.
Tuled
Toodud soovkilometraazist 2000km julgelt 20% võib sõiduaega arvestada kas siis hämara või päris pimeda peale, isegi kui praegu arvata, et polegi pimedasõitu kavas. Linnas tarbesõitude korral pimeda kätte jäämisega sõidud (maikuu, august, september) isegi suurema tõenäosusega, juhul kui matkad ainult juuni ja juulikuuga piirduvad.
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 23. 11. 2016. 23:14
Postitas spordihullud
Kas rummusisestel valgusüsteemidel on mingi väike aku ka sees, et kui korraks seisma jääd, kohe ära ei kustuks?
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 24. 11. 2016. 00:17
Postitas Laurio
Lihtsam ja soodsam on kasutada tavalisi tulesid ju
Aliexpressist saad 10 euriga tule nii ette kui taha.
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 24. 11. 2016. 08:09
Postitas vidrikjupiter
spordihullud kirjutas:Porilauad ja taha on plaanis pakiraam.
Kindlasti kontrolli, et vastavad kinnitused oleks raamil ka olemas.
Re: Matkaratas Shimano Alfine ja Gates carbon drive
Postitatud: 24. 11. 2016. 09:03
Postitas valdeko
spordihullud kirjutas:Kas rummusisestel valgusüsteemidel on mingi väike aku ka sees, et kui korraks seisma jääd, kohe ära ei kustuks?
Link standlight-ga (seismajäädes jääb kondensaatori toitest põlema) esituledest.
Ise kasutan linnarattal dünamo otsas
sellist, maanteerattal akudega
seesugust.
Kui on soovi võin Tallinnas näidata kuidas valgustavad.
Aliexpressist loomulikult saab soodsamalt.