1. leht 1-st

FS linnaratas

Postitatud: 17. 05. 2017. 18:52
Postitas vootele
Selline idee, et ehitaks endale ühe linnaratta, millega tööl käia ja niisama ka ringi cruiseda Tallinnas.
Ainult et sellise kiiksuga, et kasutaks hiina carbon full suspension raami
Näiteks sellist:
http://s.aliexpress.com/6jEzErIZ
Jooksud võtaks MTB omad, kuid kasutaks 26' linnarata rehve.
Esiamort on olemas Marzocchi 888RV.
Pidurid hüdraulilised, Avid Code vms, 203mm kettad.
Kas on väga tobe idee või on asjal siiski jumet?
Kas keegi omab nende hiina carbon raamidega kogemust?

Re: FS linnaratas

Postitatud: 17. 05. 2017. 19:30
Postitas miilits
Pole hiina raamidel häda midagi, piisavalt tagasisidet.http://www.chinertown.com
Päris aliexpressist vist ei julgeks, pigem otsiks sealt foorumist mõne pakkuja, sealsetel kogemusi pakkujatega

Re: FS linnaratas

Postitatud: 17. 05. 2017. 19:37
Postitas arnea
Tobe. Muidugi, kui rummumootor ja lenksukorv lisada, siis oleks juba camp.

Re: FS linnaratas

Postitatud: 17. 05. 2017. 19:49
Postitas Kirsa
Kitsaste rehvidega hakkab 26"-sel pedaalid vastu maad käima.
Rehv peaks olema 2.2", siis säilib algne asend ja rattaümbermõõt, aga 2.2" on linnarattale selge overkill.
Seetõttu oleks mingi 27" või 29" parem linnarattaks.

Sa võid muidugi 27"-sed jooksud osta sellele raamile ja siis pisemad rehvid, saab ehk päris hea kombo.

Eks ta natuke tobe idee on jah. Enda linnarattal pole ühtegi amorti ja ei taha ka neid sinna.
Samas... kui ma oma 26" FS-ga teinekord tööle või pesulasse liigun, siis on päris mõnus, saab saba kergitamata äärekividest ja treppidest üles alla sõita ja igatepidi turvaline tunne on.

Re: FS linnaratas

Postitatud: 17. 05. 2017. 20:46
Postitas arnea
Selle amordiga kindlasti ei hakka pedaal vastu maad käima.

Re: FS linnaratas

Postitatud: 17. 05. 2017. 22:01
Postitas urmo
See mida sa kirjeldasid, on downhilli/freeride ratas siledate kummidega, mitte linnaratas... kui kasutusala on tõesti igapäevane sõitmine ja töölkäimine, siis tagaamort ja pigem ka esiamort on pigem ebavajalikud, see-eest on vajalik mugav sadul+sõiduasend ja mis teha - ka porilauad. Karmimad FS rattad on muidugi mõnusad metsas ja nõlvade peal müttamiseks, kui sellise ehitad, siis pane ka normaalsed MTB rehvid ja kasuta rohkem eesmärgipäraselt. Linnarattal pole dual crown + tagaamordiga midagi peale hakata, kui just igapäevane marsruut Patkuli treppidest alla ei vii :D

Re: FS linnaratas

Postitatud: 18. 05. 2017. 00:01
Postitas vootele
Mul on selle amordiga elektrikas ja ausalt jäika küll ei igatse.
Äärekivid ja asfaldiaugud triigib kenasti ära.
Mugavus loeb ka miskit

Re: FS linnaratas

Postitatud: 18. 05. 2017. 00:29
Postitas Kirsa
vootele kirjutas:Esiamort on olemas Marzocchi 888RV.
Pidurid hüdraulilised, Avid Code vms, 203mm kettad.
Kas on väga tobe idee või on asjal siiski jumet?

Ma alles nüüd lugesin postituse korralikult läbi... Kas tegemist on 1 aprilliga?
Mida teha eestis 203mm ketastega ja topeltkrooniga amordiga? ja veel linnarattal...?

Silma järgi eeldab see raam tavalist 100-120mm amorti.

Re: FS linnaratas

Postitatud: 18. 05. 2017. 07:54
Postitas erikr
Kirsa kirjutas: Silma järgi eeldab see raam tavalist 100-120mm amorti.
Kui sedagi, ärme unustame, et tegu on 26" isendiga millel pildi järgi suht XC geomeetria.
Seega sobivad nii ette kui taha pigem 80-100 mm käiguga amordid.
Tootja pole pidanud muidugi vajalikuks tagaamordi käiku spetsifitseerida.

Re: FS linnaratas

Postitatud: 19. 05. 2017. 18:10
Postitas phoenix
vootele kirjutas:Selline idee, et ehitaks endale ühe linnaratta, millega tööl käia ja niisama ka ringi cruiseda Tallinnas.
....
Kas on väga tobe idee või on asjal siiski jumet?
Minu meelest väga äge idee. Eriti cool oleks Telliskivi kvartalis sellisega ringi kruisida päikselisel laupäeva õhtul. Hipsterid saavad südari :)
Suurem piduriketas, topeltkrooniga amort jms on veelgi isasem ja tekitab suurema verevalumi Украина-ga kulgeval märsilohistajal-sallitallajal.
Nii, et hakka ehitama ja ära kuula igasugu sekundi- ja grammiviilijaid.

Re: FS linnaratas

Postitatud: 19. 05. 2017. 18:25
Postitas KaupoR
Tee ära, ma ise nomineerin selle ratta #gcnhack