1. leht 1-st
Kas tasub osta UMF Hardy 5?
Postitatud: 28. 06. 2005. 11:27
Postitas Lord_Andro
Ma ei tea veel ratastest nii palju aga kas keegi võiks aidata ja öelda kas see on normaalne ratas või ei.
http://merida.ee/index.php?main_id=56,1 ... &maavalik=
Re: Kas tasub osta UMF Hardy 5?
Postitatud: 28. 06. 2005. 12:26
Postitas Hanno
Postitatud: 28. 06. 2005. 14:38
Postitas Lord_Andro
aga kas see triali rattaks on normaalne?
Postitatud: 28. 06. 2005. 14:43
Postitas mart
Lord_Andro kirjutas:aga kas see triali rattaks on normaalne?
Küsi sealt:
http://www.biketrials.ee/
Postitatud: 28. 06. 2005. 18:26
Postitas kristjan07
UMF= United Merida
FREERIDERS ehk siis freeride ratas rohkem vast...kuid eks ta sobilik ka algajale trialistile
Postitatud: 28. 06. 2005. 19:05
Postitas InCu
Trialiks on se nati raske ma arvan,aga noh iga asja algus on raske
Postitatud: 29. 06. 2005. 10:04
Postitas Lord_Andro
Ega ma nii algaja nüüd pole
Äkki oskab keegi mõnda odavat street ratast soovitada
Postitatud: 29. 06. 2005. 10:09
Postitas Hardy
kui palju on odav??
Postitatud: 29. 06. 2005. 12:07
Postitas Lord_Andro
6000.-
Postitatud: 29. 06. 2005. 13:26
Postitas urmo
Street võib olla kas BMX või Dirt Street
Vaadates sinu poolt alguses vaadatud ratast, oletan et Dirt Street.
Sellisel juhul vaata, kas saad kuskilt kasutatud Author A-Gang'i (odavam versioon uuena 9000.- ) või muu sarnase, nt. Zoo! ratta
Postitatud: 29. 06. 2005. 14:40
Postitas Lord_Andro
ou kle, otsisin a leidsin.
Üks tüüp müüb oma author a-gang p.m maha 6000.-.
. raam on korras pole mõrasi ega kriime. amort on vahetatud 75 mm ja esi vahetaja võtsin ära nii, et rattal on 8 käiku.ise ostsin 12k.
Ütles kuulutus.
Postitatud: 29. 06. 2005. 15:01
Postitas urmo
Ei oska midagi arvata selle "ostsin 12k kohta" A-Gang p.m. on praegu 15,5k a ju ta sai siis odavamalt või oli see mudel eelmistel aastatel odavam. See pole just kuigi tähtis.
Amordi on vend kehvema pannud, originaalis on rattal all Manitou Black (100; 120; 100/120mm). Kui hakkad trialit sõitma, paned vist ikka jäiga kahvli, ma oletan.
Kui sulle sobib, et 8 käiku, siis on ok, samas ei maksa esikäikar kuigi palju, kui ikka vaja on.
Muidu on pakkumine hea, igati korralik ratas minu arust.
Postitatud: 29. 06. 2005. 16:21
Postitas Lord_Andro
Suured tänud hea nõu eest.
Ma arvan et ikka ostan ratta ära!
Et aga kui palju võib maksta normaalsed amordid mis sobiksis sellele rattale?
Postitatud: 29. 06. 2005. 17:39
Postitas Villem T
Streedis ja Dirdis vist väga pehmet ja pika käiguga amorti vaja ei ole?
Postitatud: 29. 06. 2005. 22:28
Postitas urmo
Dirt ja Street on tegelt vägagi erinevad asjad. Puhas Street on üldse BMX ala, kus pole amorti ega käike. Siin mõeldud Streetis ei lähe jah vaja väga pika käiguga amorti, Dirtis, mis kujutab endast ju suuri hüppeid ja trikke mullast tehtud hüpekatel(sealt ka nimi Dirt), ei pea ka amordi käik väga suur (120 mm piisab) olema, küll aga natuke jäigem. Sobiv oleks nn. "lõhkumisamort", näiteks Manitou Black.
Sellist iludust vast vaja ei lähe
Postitatud: 30. 06. 2005. 01:30
Postitas mmz
aga samas oleks ka väga vinge kui (rahaliselt) oleks võimalik selline asi rattale paigaldada
Postitatud: 30. 06. 2005. 14:21
Postitas Villem T
Eriti "vinge" oleks see, et liiga pikk amort lõhuks raami ära.
Postitatud: 30. 06. 2005. 19:29
Postitas Lord_Andro
ahh nii siis...
Ma parem alguses proovin sõita selle amordiga mis praegu peaks olema aga kui on väga hull siis peaks soetama uue.
Postitatud: 02. 07. 2005. 00:04
Postitas mmz
konakona kirjutas:Eriti "vinge" oleks see, et liiga pikk amort lõhuks raami ära.
räägi lähemalt
Postitatud: 02. 07. 2005. 21:43
Postitas urmo
Mina arvan, et liiga pikk amort muudaks raami sõiduasendi selliseks, milleks geomeetria ja keevised ei ole mõeldud ning see lõhub raami ära. Kas see on õige?
Postitatud: 02. 07. 2005. 23:29
Postitas Lord_Andro
Rääkides mis ratta ma võiksin osta: Üks inimene müüb ratast, äkki võite öelda kas tasub osta või mitte.
http://www.biketrials.ee/foorum/viewtopic.php?t=2064
Postitatud: 03. 07. 2005. 01:00
Postitas mmz
urmo kirjutas:Mina arvan, et liiga pikk amort muudaks raami sõiduasendi selliseks, milleks geomeetria ja keevised ei ole mõeldud ning see lõhub raami ära. Kas see on õige?
pikkade amortide puhul kasutatakse tihti ees 24 tollist jooksu nii et raami sõiduasend jääb üsna samaks.
Postitatud: 03. 07. 2005. 10:05
Postitas Intzz
pigem on ikka nii et kui sul on pikakäiguga amort siis on ka vastav raam seal juures mis on mõeldudki pikemakäiguga amordi jaoks.
...ja 24 ratas toob esiosa ainult paar senti madalamale
ja siis on juba nii, kui ees on 24 siis on taga ka 24 - järelikult pole kottigi kasu
2:Lord_Andro - seda ratast pole kül eriti mõtet osta vähemalt sellise papi eest
Postitatud: 03. 07. 2005. 16:33
Postitas urmo
Hind on ikka kõvasti üle pakutud, ratas on muidu ka suht kehv