1. leht 1-st

Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 21. 11. 2017. 13:47
Postitas HWXPRSS Grisha

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 21. 11. 2017. 17:19
Postitas phoenix
Mul on selliste kallihinnaliste elektriliste hai-tekk full-susserite osas mõnevõrra arusaamatu, kes peaks sihtgrupp olema, kes neid ostab?
Millise vajadusega ostjat selline toode peaks võluma?
Äge on küll ja edvistamiseks sobib hästi, seda ei saa eitada.
Vanas Euroopas ostavad elektrikaid peamiselt 50+ vanusekategoorias inimesed ja nende ostueelistuse põhikontseptsioon on elektriseeritud "helkama-kaunotar"

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 21. 11. 2017. 20:01
Postitas camouflage
elektriline FS on täiesti omal kohal mägisel maal, kuna kes see ikka viitsib 3 tundi mäkke nühkida rattaga, et siis 10 minutit alla vuhiseda. Meie oludes aga mullegi arusaamatu produkt - välja arvatud kolmerattaline inva-vanurite ratas, mis on elutähtis liikumisvahend.

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 21. 11. 2017. 21:55
Postitas raikzz
Minu arust on Eestis sellega vägagi palju teha, hiljemalt järgmine aasta tahaks endale samuti osta, ahvatleb just see,et võid singlitel sõita kiiremini kui tavarattaga võistlus tempos ja seda tunde järjest, või siis teistpidi vaadates, saad sõita nagu mootorattaga seal kus mootorattaga sõita ei tohi.

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 22. 11. 2017. 10:42
Postitas marguss7
Sobib ka matkamiseks ja tööl käimiseks näiteks. Ise küll eelistan veel kondimootorit :)

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 22. 11. 2017. 14:41
Postitas phoenix
marguss7 kirjutas:Sobib ka matkamiseks
Matkamiseks ei sobi selline peletis absoluutselt. Matkaratast oled ikka näinud?
Töölkäimiseks küll, tööl saab igasuguse asjaga käia.

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 22. 11. 2017. 16:51
Postitas marguss7
phoenix kirjutas:
marguss7 kirjutas:Sobib ka matkamiseks
Matkamiseks ei sobi selline peletis absoluutselt. Matkaratast oled ikka näinud?
Töölkäimiseks küll, tööl saab igasuguse asjaga käia.
Matkata saab igasuguse rattaga, pikale matkale ei sobi, lühemale küll kui telki jm suuremõõtmelist pole vaja kaasas vedada ja kes väga vändata ei jõua-ei viitsi. Ise matkan täpselt nii, et peale väikese seljakoti midagi kaasa ei ole ja ilmselt 29 tolline carbon ilma pakiraamide jms-ta ka matkarattaks ei kvalifitseeru enamike silmis. Pikim matk on olnud mul sellega 7 päeva. Ei väidagi et ainult see töölkäimiseks sobib, aga sellega tööle minnes väheneb näiteks vajadus enne töölehakkamist dushi alla minna. Paljudele, näiteks sulle see kindlasti ei sobi ja ei meeldi, ise endale ka elektriratast lähiaastatel ei osta, aga ei usu et pole ühtegi inimest kellele see meeldib :)

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 22. 11. 2017. 17:02
Postitas KaupoR
See ratas on hädavajalik siis kui tahad koos oma treenivate ja tugevate sõpradega metsa või mägedesse sõitma minna aga endal võhma puudu tuleb. Alternatiiv on see, et sa jääd kogu aeg maha ja sõbrad peavad ootama ning külmetema (või nad jätavadki su maha ja sa eksid üldse metsa ära, jääd nälga, sööd lund jne).

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 22. 11. 2017. 17:33
Postitas LOOK
... või siis vajalik kui tahad sama aja jooksul rohkem näha.

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 22. 11. 2017. 17:35
Postitas phoenix
marguss7 kirjutas: Matkata saab igasuguse rattaga, pikale matkale ei sobi, lühemale küll kui telki jm suuremõõtmelist pole vaja kaasas vedada ja kes väga vändata ei jõua-ei viitsi. Ise matkan täpselt nii, et peale väikese seljakoti midagi kaasa ei ole ja ilmselt 29 tolline carbon ilma pakiraamide jms-ta ka matkarattaks ei kvalifitseeru enamike silmis. Pikim matk on olnud mul sellega 7 päeva. Ei väidagi et ainult see töölkäimiseks sobib, aga sellega tööle minnes väheneb näiteks vajadus enne töölehakkamist dushi alla minna. Paljudele, näiteks sulle see kindlasti ei sobi ja ei meeldi, ise endale ka elektriratast lähiaastatel ei osta, aga ei usu et pole ühtegi inimest kellele see meeldib :)
Mulle meeldivad elektrirattad, omalgi on üks, ise ehitasin kokku. Kuskil siin foorumis pildidki olemas. Läbisõit tänaseks ligi 3000km. Suurepärane sõiduvahend kuni paarikümnekilomeetriste tarbesõitude tegemiseks. Higiseks ei lähe, kui ei taha. Tipptunnil linnaliikluses kiirem kui auto.
Mul on ka matkaratas ja teen igal suvel mõned tripid paarist päevast nädalani. Seega oman mõningast ettekujutust ka sellest.

Selle ratta juures jääb ikkagi sihtgrupp arusaamatuks. Võistlussportlasele ta ei kõlba, linnakulguriks (naafig need amordid?) mõttetu, matkamiseks (elektrikas üleüldsegi) ammugi ei kõlba, tavakodanikule liiga kallis, trennitegemiseks (milleks see elekter siis?) kah ei päde.
See mainitud "sõidan seal kus mootorrattaga ei tohi" - igasuguse (elektri)rattaga sõidab pea igal pool kus rattaga tohib!
Kellel seda vaja siis on?
Edev on ta küll (nagu ka kõik teised ülevõlli ja natuke jaburad tooted pahatihti) nii et kui keegi soovib mulle sellise kinkida, siis võtan 24/7 vastu.
Ostma siiski ei hakka. Kuna selle hinna eest saab nii parema ilma elektrita fullsusseri ja parema ilma fullsussita elektrika :)
Või isegi mõlemad.

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 24. 11. 2017. 21:44
Postitas HWXPRSS Grisha
Rõõm lugeda, et elektriratta teema tekitas huvi. Suuremalt võtan ette selle projekti kevadel, siis päike kõrgem!

Re: Scott E-Genius 920 eliktrijalgratta test

Postitatud: 03. 12. 2017. 11:04
Postitas Maidor
Olen elektriratta ehitusega tegelenud 5 aastat ja vaid oma tarbeks. Kui keegi tahab kogemusi jagada, siis tegin selleks FB lehe- https://www.facebook.com/groups/1667451499953639/