1. leht 1-st
Ketita rattad
Postitatud: 10. 08. 2005. 10:58
Postitas tampico
Sattusin juhuslikult selliste otsa:
http://www.dynamicbicycles.com/buy/Bikes.php?prodid=48#
Autonduses on kett peaülekandena juba pikemat aega ajalugu, kuid ratastel mitte. Kas ülekandekaod on sedavõrd suured või on põhjused muus?
Postitatud: 10. 08. 2005. 11:28
Postitas mart
Tegemist kardaanülekandega
http://www.webbicycle.com/images/shafthub-lg.jpg
Netist leiab kümneid variante,
http://www.altavista.com/web/results?q= ... rive+bikes
Kuna käiguvahetus on võimalik vaid rummusisese lahendusega, kaasnevad ka kõik rummusisese head ja vead.
Postitatud: 10. 08. 2005. 11:58
Postitas Rivo
FS ratta omanikud jäävad veel pika ninaga
Postitatud: 10. 08. 2005. 12:31
Postitas mart
Rivo kirjutas:FS ratta omanikud jäävad veel pika ninaga
Ei jää. Olen ise saksas poes näppinud GT-i-drive raamile konstrueeritud Rohloffi 14 speed ketaspiduritega ja ShaftDrive-ga isendit. Poe mehann oli oma lõbuks kokku pannud. Ratta kaal oli ca 15kg ja hind kokkuleppel st 2500euri. Sai veel mehanniga arutatud, et vaid need FS raamid sobivad, millel tagatsentri ja keskjooksu tsentri vahe vedrustamisel ei muutuks.
Postitatud: 10. 08. 2005. 12:44
Postitas tampico
FS = ?
Postitatud: 10. 08. 2005. 12:46
Postitas Antti
FS = full suspension, ehk siis esi- ja tagaamordiga.
Postitatud: 10. 08. 2005. 14:46
Postitas Konflict