K: Maastikuratta ostu soov!
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
K: Maastikuratta ostu soov!
EDIT: Kuna poes ollesja rääkides selgus, et hübriid siiski ei sobi...siis otsustasin mastikuratta kasuks. Seega osa alljärgnevast jutust on mõtetu!
Et siis millist hübriid ratast (igapäevaseks tööl käimiseks mööda asfalti ja rattamaratonidele 6-7x aastas) soovitate. Olen arusaanud, et jooksud ja raam on põhilised millesse tuleb investeerida, head pöiad, rummud, keskjooks. Abiks tuleb ka lukustav amort(ei tea hindadest, ega variantidest midagi), käiguvahetajate kohapealt on vist suht normaalsed Deored...selline on minu ratas hetkel... http://www.errapart.com/gallery/album10 ... 083?full=1 ja tunnen, et sellest võiks palju parem olla
Kuulan huviga jutte, mis firmasid, poode soovitate ja kui viitsite tore oleks ka hindasid näha.
Et siis millist hübriid ratast (igapäevaseks tööl käimiseks mööda asfalti ja rattamaratonidele 6-7x aastas) soovitate. Olen arusaanud, et jooksud ja raam on põhilised millesse tuleb investeerida, head pöiad, rummud, keskjooks. Abiks tuleb ka lukustav amort(ei tea hindadest, ega variantidest midagi), käiguvahetajate kohapealt on vist suht normaalsed Deored...selline on minu ratas hetkel... http://www.errapart.com/gallery/album10 ... 083?full=1 ja tunnen, et sellest võiks palju parem olla
Kuulan huviga jutte, mis firmasid, poode soovitate ja kui viitsite tore oleks ka hindasid näha.
Viimati muutis raalifriik, 27. 09. 2005. 19:27, muudetud 1 kord.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Njah, raske midagi pakkuda, aga kuna plaanis järelmaksuga osta...siis vast midagi 10 000.- kanti, a samas peab arvestama, et tegu ikkagi rohkem tänavasõidu ja mitte sportlase rattaga, et raha tuulde loopida pole nagu ka mõtet. Mulle meeldis üks tsitaat siit foorumist - et 15 000 eest võid osta ükskõik millise ratta, kõik nad on head ja sinust paremad... midagi sellist siis oli keegi öelnud Et siis ratas oleks sõitja vääriline.erikr kirjutas:palun pane mingi hinnapiir ka ette. et rahvas liialt fantaseerima ei hakkaks.
hetkel soodushinnaga peaks täpselt 10000-ga saama authori teiseks kõva hübriidi..... airline vms..... http://www.author.ee abiks...
samas hübriidil kui sellisel ei oleks tegelikult amorti üleüldse vaja, tegelikult oleks ilma amordita isegi palju parem...... kahjuks aga ei ole vastavas hinnaklassis jäiga esikahvliga rattaid eriti saadaval....
samas hübriidil kui sellisel ei oleks tegelikult amorti üleüldse vaja, tegelikult oleks ilma amordita isegi palju parem...... kahjuks aga ei ole vastavas hinnaklassis jäiga esikahvliga rattaid eriti saadaval....
Authori kodukas väidab et infinity seeria ratastel on 40% allahindlus, seega 12.5keek airline peaks tulema 7500. Päris soodne.mono-cyclist kirjutas:hetkel soodushinnaga peaks täpselt 10000-ga saama authori teiseks kõva hübriidi..... airline vms..... http://www.author.ee abiks...
Airline ei läinud odavamaks. See ikka 12500.-Kirsa kirjutas:Authori kodukas väidab et infinity seeria ratastel on 40% allahindlus, seega 12.5keek airline peaks tulema 7500. Päris soodne.mono-cyclist kirjutas:hetkel soodushinnaga peaks täpselt 10000-ga saama authori teiseks kõva hübriidi..... airline vms..... http://www.author.ee abiks...
?
-15% paistavad kõik rattad olema vähemalt, aga...
http://www.author.ee/soodus.htm
-------
Infinity seeria -40%
AUTHOR esinduskauplus (Tartu mnt 161, Tallinn Mõigu) pakub Infinity seeria jalgrattaid tavahinnast 40% soodsamalt (kauba jätkumiseni)
Infinity seeria:
Maanteerattad: A7705, A6605 ja 5505
Mägirattad: INTROVERT, EGOIST, VISION, SECTOR, MODUS
Universaalrattad: SYNERY, AIRLINE, AIRLINE 2004 (allahindlus 2004.aasta hinnast).
-15% paistavad kõik rattad olema vähemalt, aga...
http://www.author.ee/soodus.htm
-------
Infinity seeria -40%
AUTHOR esinduskauplus (Tartu mnt 161, Tallinn Mõigu) pakub Infinity seeria jalgrattaid tavahinnast 40% soodsamalt (kauba jätkumiseni)
Infinity seeria:
Maanteerattad: A7705, A6605 ja 5505
Mägirattad: INTROVERT, EGOIST, VISION, SECTOR, MODUS
Universaalrattad: SYNERY, AIRLINE, AIRLINE 2004 (allahindlus 2004.aasta hinnast).
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Nii leidsin kaks isendit , mis vastavad minu tasemele ja on igati sobivad ka rahakotile (leidsin, et oluliselt rohkem pole mõtet kulutada +/- 500-1500.-).
http://www.author.ee/proxysx.htm
7285.- (-15% = 6193.-)
ja
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=
6490.-
Nüüd tekkiski paar küsimust nende ketaspidurite, kui ka rataste kohta, et tasuks mul millelegi tähelepanu pöörata(et mõni jupp suht kehva)? Selle Authoriga tegin proovisõitu ja minu eelmisest rattast oli kordi parem, aga pidurid tundusid sellised liiga aeglased vms Kindlasti on siin paar teemat ketaspiduritest olnud, ehk keegi seletab natuke või viitab teemale ja mida üldse natuke rohkem kui harrastaja peaks eelistama - käikuvahetust, pidureid, raami jäikust, häid jookse, paremat amorti jne Endal jooksis juhe kokku ja kuna kõik uus tundub hea, siis sobivad ilmselt kõik uued rattad(alates 5000.-), aga nagu mõtetult ei tahaks lihtsalt raha kulutada. Kui keegi veel viitsib, siis abi on tere tulnud! AITÄH!!!
http://www.author.ee/proxysx.htm
7285.- (-15% = 6193.-)
ja
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=
6490.-
Nüüd tekkiski paar küsimust nende ketaspidurite, kui ka rataste kohta, et tasuks mul millelegi tähelepanu pöörata(et mõni jupp suht kehva)? Selle Authoriga tegin proovisõitu ja minu eelmisest rattast oli kordi parem, aga pidurid tundusid sellised liiga aeglased vms Kindlasti on siin paar teemat ketaspiduritest olnud, ehk keegi seletab natuke või viitab teemale ja mida üldse natuke rohkem kui harrastaja peaks eelistama - käikuvahetust, pidureid, raami jäikust, häid jookse, paremat amorti jne Endal jooksis juhe kokku ja kuna kõik uus tundub hea, siis sobivad ilmselt kõik uued rattad(alates 5000.-), aga nagu mõtetult ei tahaks lihtsalt raha kulutada. Kui keegi veel viitsib, siis abi on tere tulnud! AITÄH!!!
Nii, kuna sa oled märkinud ratta kasutusvaldkonda ka maratonidel osalemise, siis isiklikult alla deore taseme komponentidega ratast ei soovitaks. Tõrkuva tehnika tõttu ratta kraavi viskamine ei ole selle sihipärane kasutamine.
Tsekkasin ise korra authori kodukat ning leidsin, et näiteks Traction on soodushinnaga saadaval 7500 krooni eest. Kunagine TM testivõitja ning on ka siin foorumis mitmetelt kasutajatelt poolthääli saanud, seega ratast peaks olema. Soetad veel natuke kitsamad/siledamad kummid, keerad amordi lukku ning ongi sul praktiliselt hübriid, millega tööle-koju sõita. Ja parajalt sinu hinnaklassis.
Mehhaanilisi ketaspidureid ei ole üldiselt kiidetud kuid omal kogemus puudub seega arvamust avaldama ei kipu.
PS tõenäoliselt leiab ka muude brändide alt samaväärseid rattaid, mina ei viitsinud hetkel rohkem otsida.
Tsekkasin ise korra authori kodukat ning leidsin, et näiteks Traction on soodushinnaga saadaval 7500 krooni eest. Kunagine TM testivõitja ning on ka siin foorumis mitmetelt kasutajatelt poolthääli saanud, seega ratast peaks olema. Soetad veel natuke kitsamad/siledamad kummid, keerad amordi lukku ning ongi sul praktiliselt hübriid, millega tööle-koju sõita. Ja parajalt sinu hinnaklassis.
Mehhaanilisi ketaspidureid ei ole üldiselt kiidetud kuid omal kogemus puudub seega arvamust avaldama ei kipu.
PS tõenäoliselt leiab ka muude brändide alt samaväärseid rattaid, mina ei viitsinud hetkel rohkem otsida.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Tartu rattamaratonil juba tekkis selline tunne...erko kirjutas:Nii, kuna sa oled märkinud ratta kasutusvaldkonda ka maratonidel osalemise, siis isiklikult alla deore taseme komponentidega ratast ei soovitaks. Tõrkuva tehnika tõttu ratta kraavi viskamine ei ole selle sihipärane kasutamine.
Seda ratast olen isegi vaadanud. Peaks vist proovi sõitu tegema minemaerko kirjutas: Tsekkasin ise korra authori kodukat ning leidsin, et näiteks Traction on soodushinnaga saadaval 7500 krooni eest. Kunagine TM testivõitja ning on ka siin foorumis mitmetelt kasutajatelt poolthääli saanud, seega ratast peaks olema. Soetad veel natuke kitsamad/siledamad kummid, keerad amordi lukku ning ongi sul praktiliselt hübriid, millega tööle-koju sõita. Ja parajalt sinu hinnaklassis.
Kusjuures, ega eriti ei leia netist midagi(eesti lehdedelt)...Merida kohta leidsin ja siis veel Scotti ja Trek/Optima kohta oli ka veel ühtteist. Sellise hinnaklassi kohta on suht vähe rattaid millegi pärasterko kirjutas: Mehhaanilisi ketaspidureid ei ole üldiselt kiidetud kuid omal kogemus puudub seega arvamust avaldama ei kipu.
PS tõenäoliselt leiab ka muude brändide alt samaväärseid rattaid, mina ei viitsinud hetkel rohkem otsida.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Ja hüdrauliliste pidurite hinnaklass on vist juba kaugel-kaugel minu hinnapiirist!? Ilmselt peab, ikka ka v-piduri kasuks otsustama.Face kirjutas:Ei ole spets, kuid pidurite kohta esitaks oma arvamuse küll. Kui hakkasin endale ratast soetama, siis sai proovitud erinevaid variante ja jõudsin järeldusele - kas V-pidur või hüdraulised ketaspidurid. Meh. pidur on nje mjassa nje rõõba...minu arvates.
Selliseks kasutuseks on pöiapiduritest küll ja küll, pildi järgi pole sul ka nii palju kaalu, mida kahe näpuga kinni ei jaksaks hoida.
Mida võiksid küll vaadata, on clipless pedaalid, kasvõi sellised millega saad tavakingaga asjad aetud. Saad parema kontrolli ratta üle ja rohkem jõudu väntadesse.
Mida võiksid küll vaadata, on clipless pedaalid, kasvõi sellised millega saad tavakingaga asjad aetud. Saad parema kontrolli ratta üle ja rohkem jõudu väntadesse.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Seda olen isegi mõelnud, aga kuna proovinud pole, ei teagi mida tahta...m6mm kirjutas: Mida võiksid küll vaadata, on clipless pedaalid, kasvõi sellised millega saad tavakingaga asjad aetud. Saad parema kontrolli ratta üle ja rohkem jõudu väntadesse.
Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
kui oled suuteline tehnilist seisundit pädevalt hindama siis soovitaks kasutatud heade juppidega. kulumetrjalid (kett, kassett, trossid) tuleb vahetada kui endine omanik müügiedendamise korras neid juba vahetanud pole.raalifriik kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Ega eriti pole Mida üldse kasutatud ratta juures peab jälgima?erikr kirjutas:kui oled suuteline tehnilist seisundit pädevalt hindama siis soovitaks kasutatud heade juppidega. kulumetrjalid (kett, kassett, trossid) tuleb vahetada kui endine omanik müügiedendamise korras neid juba vahetanud pole.raalifriik kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
Re: K: Maastikuratta ostu soov!
kui sina oled sellel rattal siis see velo paistab sulle väike olevat. et jälgi õiget raamisuurust eriti kui kasutatud rattast hakkad valima....raalifriik kirjutas:...selline on minu ratas hetkel... http://www.errapart.com/gallery/album10 ... 083?full=1
IMHO
Pole mõtet osta ka kellegi kasutatud XTR ratast, sest kui hiljem juppe hakkad vahetama, siis maksad lolliks. Ise soovitaks kah Deore klassi ratas. Ma arvan, et peaks saama 7-8tuh. eest uue.raalifriik kirjutas:Ega eriti pole Mida üldse kasutatud ratta juures peab jälgima?erikr kirjutas:kui oled suuteline tehnilist seisundit pädevalt hindama siis soovitaks kasutatud heade juppidega. kulumetrjalid (kett, kassett, trossid) tuleb vahetada kui endine omanik müügiedendamise korras neid juba vahetanud pole.raalifriik kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
julgen vastu vaielda. ratas ei alga mitte deorest või xtr-ist vaid raamist. ja kui juhtubki, et mõni xtr kirjadega jupp tuleb välja vahetada siis saab ju vastavalt majanduslikule hetkeseisule xt või lx panna.Olts kirjutas:Pole mõtet osta ka kellegi kasutatud XTR ratast, sest kui hiljem juppe hakkad vahetama, siis maksad lolliks. Ise soovitaks kah Deore klassi ratas. Ma arvan, et peaks saama 7-8tuh. eest uue.
minu isiklik kogemus näitab seda mida juba kirjutasin. kett-kassett-trossid on kulumaterjal. XT linkvahetajad ja esivahetaja on kestnud alates 2002 aprillist veatult. esihammakad (truvativ firex sl) vahetasin peale 3 aastat välja. vänt jäi samaks. keskjooks on umbes 1-2 aastase elueaga (sõidan aastaringselt). tagumine XTR on kestnud üle 2 aasta ja ilmselt teist samapalju veel.
- raalifriik
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26
Tänud kõigile vastajatele! Otsustasin siiski kasutatud ratta kasuks ja sõelale jäi ost-müük foorumis pakutud Merida Matts Miami Võrreldes eelmise rattaga, oli vahe nagu öö ja päev Eks esimesed maastiku sõidud näitavad, kuidas seal edasi liigun
Ost müügi teema oli siin!
Ost müügi teema oli siin!