1. leht 1-st

K: traction/modus

Postitatud: 04. 10. 2005. 16:30
Postitas RvN
täidaks siis ka natukene jalgrataste alateemat, probleemiks siis see, et sai selle hooajaga oma Traction täitsa katki sõidetud[7000+ km] ning ei näe mõtet ka sellel kõik jupid ära vahetada, parem müün paari k eest maha ja ostab uue, sügisel on lahedad aled komplektratastel, jupid ikka sama hinnaga...

Traction läks täitsa peale, nii et jääks Authori juurde
kallimatel 40% ale, odavamatel 15%

aga tekkisid teatud valikud probleemid:

modus http://www.author.ee/modus.htm
tuleks odav 40% alega, aga on ta ikkagi oma hinda väärt?

traction [http://www.author.ee/traction.htm]

traction+xt tagavahetaja+lukustatav amort


et kas keegi on sõitnud kallimate authoritega ja tasub nende poole vaadata kui suht tõsiselt palju ratast sõita?
või kellegil pakkuda mõne teise firma valusaid alesid?

Re: K: traction/modus

Postitatud: 04. 10. 2005. 17:30
Postitas veiko
RvN kirjutas:et kas keegi on sõitnud kallimate authoritega ja tasub nende poole vaadata kui suht tõsiselt palju ratast sõita?
Olen läbi proovinud mõned...
Traction (1-hooaeg) - norm hind, norm komponendid, hea jäik raam, ainult raske raip.
Instinct (1-hooaeg) - komponendid ok, meh. disc polnud just kõigeparem (pigem eelistaks V-pidureid a'la "sector"), raam tundus vedel ja naljakas. Tractioniga võrrelda ei kannata.
Egoist (2-hooaega) - (y)

Postitatud: 04. 10. 2005. 17:36
Postitas Kirsa
Authori raamid Modusest kuni Visionini on jah naljakalt pehmed. Egoist ja introvert on ok ja modusest allpool olevad mudelid on siis muidu head, aga väga rasked.

Postitatud: 04. 10. 2005. 17:55
Postitas erko
Olen Modusega sõitnud 03 septembrist alates. Tänaseks on küll originaalist alles jäänud vaid raam, sadulapulk, keskjooks, käpp, stem, lenks ja amort kuid isiklikust kogemusest siiski Modust kiidaks. Olen ca 170 pikk ning 17" raam on väga paras. Lenks oli originaalis 56cm, mis samuti väga sobib. Axeli amort oma keskmise vedruga on ainult liiga pehme minu 75-78 kilose kaalu jaoks, kavatsen välja vahetada (mis toob mind minu jaoks täiesti müstilise teema juurde nagu Veloplus ja selle tarnesüsteem). Mainiks ka ära, et need Speedblasterid on minu hinnangul väga normaalsed kummid.
Originaalkonfist jättis kõige kehvema mulje LX tagakäikar, ei toiminud korralikult ning peale igat võistlust vajas suuremat sättimist. Kuna ise ei osanud siis olin NRP-s püsikunde. Võibolla 2005 versioon on võimekam. Ülejäänud komponentidega võis rahule jääda kuid on aja jooksul siiski paremate vastu välja vahetatud. Ratta praeguse konfiga olen täiesti rahul, sel hooajal pole kordagi tehnilisi viperusi kogenud. Kõik lihtsalt toimib.
Samas, kui sa saad selle 40% alega letihinnast, on tegemist väga hea diiliga.

Postitatud: 04. 10. 2005. 18:13
Postitas RvN
ma olen küll päris mitu aastat rattaga sõitnud, aga milles väljendub raami pehmus/jäikus?
minu loogika järgi on nad metallist ja ei tohiks nagu kuhugi painduda?

Postitatud: 04. 10. 2005. 18:45
Postitas urmo
Sõidan praegu Egoistiga(seisneb 2002 aasta raamis) ja olen täitsa rahul. Järgmine hooaeg veel raami ei vaheta, kuna pehmust ei tähelda hetkel.

To RVN: paindub küll :wink:

Postitatud: 04. 10. 2005. 19:49
Postitas veiko
RvN kirjutas:ma olen küll päris mitu aastat rattaga sõitnud, aga milles väljendub raami pehmus/jäikus?
minu loogika järgi on nad metallist ja ei tohiks nagu kuhugi painduda?
Egas sellest ennem aru ei saagi, kui istud ühelt teisele.

Postitatud: 04. 10. 2005. 20:03
Postitas RvN
nii et asjalikeim oleks traction+xt tagavahetaja+lukustatav amort?

Postitatud: 04. 10. 2005. 20:15
Postitas veiko
Mine ja proovi mõlemaid. Hea oleks muidugi metsa ronida aga seda vaevalt lastakse. Proovi kiirendada (väike hoog sisse, püsti, spurdi), tee järsemaid manöövreid, slaalomit platsipeal aukude vahel. Paar sik-sakki ning siis kiirendus jne. Proovi ühe ja teisega sõita sama "rada" ning eks siis tunned ise, kumb on parema juhitavusega ja taguotsaall parem. Siledal platsil muidugi raske vahet teha aga mingit aimu saab siiski.