elektri linnaratas tagumise rummumootoriga - mõtted ja valikud
Postitatud: 03. 06. 2024. 11:09
Elektriline rummumootoriga linnaratas nt miski selline poeversioon võrdluseks:
https://www.tõuksimaailm.ee/shop/lancia ... jalgratas/
Ostuhind Eestist ca 1700€.
Mida jälgisin omatarbeks:
Tagamootor 250W > sama kinnituslaiusega ja tiba suurema läbimõõduga on võimalik soetada võimsamat– 500W või 750W (hiinlaste 1000W on bluff).
Aku pinge ja mahtuvus poeversioonil mainimata , poest küsida ei viitsi, loodetavast vähemalt 48V ja ca 17Ah.
Jooksud 27,5“ - ei muuda (kummilaiuseks max mis mahub hargi vahele nt 2.3“võiks olla piisav).
Esiamort vedru > asemele õhkamort (kaaluvõit ca 1,5kg+reguleerimisvõimalus)
Pidurid mehaaniline ketas > õlipidur oleks kindlapeale minek, kuid kui tahta lenksu laiuse ja kõrgusega mängida, siis lihtsam vaid vahetada mehaaniline sadul õlisadulaga.
Sadulapost jäik > kui soov muuta lenksult kõrgust , siis asemele dropper post koos õhkpadruniga vedrustuseks.
Käiguvahetus 7 käiku > taha vähemalt 9 ja ette võimalusel 2. Ette 2, sest kui vaja ilma akuta liikuda, kergendab oluliselt vastutuult ja künkaid rühkida. (taha läks mul 9-ne 11-36 ja ette 2-ne 46/56).
Ja tulemus sai selline:
https://www.tõuksimaailm.ee/shop/lancia ... jalgratas/
Ostuhind Eestist ca 1700€.
Mida jälgisin omatarbeks:
Tagamootor 250W > sama kinnituslaiusega ja tiba suurema läbimõõduga on võimalik soetada võimsamat– 500W või 750W (hiinlaste 1000W on bluff).
Aku pinge ja mahtuvus poeversioonil mainimata , poest küsida ei viitsi, loodetavast vähemalt 48V ja ca 17Ah.
Jooksud 27,5“ - ei muuda (kummilaiuseks max mis mahub hargi vahele nt 2.3“võiks olla piisav).
Esiamort vedru > asemele õhkamort (kaaluvõit ca 1,5kg+reguleerimisvõimalus)
Pidurid mehaaniline ketas > õlipidur oleks kindlapeale minek, kuid kui tahta lenksu laiuse ja kõrgusega mängida, siis lihtsam vaid vahetada mehaaniline sadul õlisadulaga.
Sadulapost jäik > kui soov muuta lenksult kõrgust , siis asemele dropper post koos õhkpadruniga vedrustuseks.
Käiguvahetus 7 käiku > taha vähemalt 9 ja ette võimalusel 2. Ette 2, sest kui vaja ilma akuta liikuda, kergendab oluliselt vastutuult ja künkaid rühkida. (taha läks mul 9-ne 11-36 ja ette 2-ne 46/56).
Ja tulemus sai selline: