8 > 9
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
8 > 9
Selline küsimus. Mul on 8 käiku velo hetkel. Taga Acera ja ees Alvio. Kas nüüd mingi võimalus on nii et ma panen taha 9se kasseti ja 9 XT käikari ning asi hakkab jooksma. Küll aga käiguvahetuselingid on ka 8 Acera.
Millised jupid tuleks järgmisena välja vahetada (lingid, esihammakad, esivahetaja) ja millisele tasemele vähemalt?
Mis vahe on LX ja XT linkidel?
Millised jupid tuleks järgmisena välja vahetada (lingid, esihammakad, esivahetaja) ja millisele tasemele vähemalt?
Mis vahe on LX ja XT linkidel?
Miks sa üldse vahetada tahad?
Acera kehv, kaal, tahad 9-t käiku, paremat vahetamist?
Siinsamas kuskil oli jutt, et ka esivahetajad on 8 ja 9-käigulised.
Kui sa tahad 8 pealt 9 peale yle kolida pead ka esikäikarit vahetama.
Üldiselt 9 käiku kui selline on minu arust paha, liiga palju :) - mitte et LX või XT pahad oleksid.
Eelmisel rattal oli mul Alivio taga ja päris rahul olin.
Kui sa nii väga tahad vahetada siis kõige väiksem vaev ja kulu oleks taha acera asemele Alivio panna, võidad kaalus ja vahetamises ja ei pea muude juppide mässama.
Acera kehv, kaal, tahad 9-t käiku, paremat vahetamist?
Siinsamas kuskil oli jutt, et ka esivahetajad on 8 ja 9-käigulised.
Kui sa tahad 8 pealt 9 peale yle kolida pead ka esikäikarit vahetama.
Üldiselt 9 käiku kui selline on minu arust paha, liiga palju :) - mitte et LX või XT pahad oleksid.
Eelmisel rattal oli mul Alivio taga ja päris rahul olin.
Kui sa nii väga tahad vahetada siis kõige väiksem vaev ja kulu oleks taha acera asemele Alivio panna, võidad kaalus ja vahetamises ja ei pea muude juppide mässama.
Ma vahetasin sel kevadel 8 > 9. 8 jupid olid juba nii vanad ja logud, et otsustasin kõik uueks vahetada. Vahetuse kasuks oli ka asjaolu, et raske oli leida 8:le sobivat XT esivahetajat, alla selle sõita nagu ei tahaks... Tegija mees, U know
Ok, asja juurde: kui tahad sujuvalt sõita, soovitan vahetada kogu jõuülekande, ehk esihammasrattad, tagumised, kett, kõik vahetamisse puutuv - lingid, vahetajad ja ka trossid, trossikoored - vahetamine muutub palju sujuvamaks. Raha läheb palju.
Kui odavamalt tahad läbi saada, võid appi kutsuda tuttava sepa kuvaldaga, äkki õnnestub saada asi tööle.
Siit saad lugeda 8 > 9 esihammakatest ja -vahetajast
Millise sarja vastu vahetada tasub, sõltub sellest, mida rattaga teed. Kui ikka tõsine treenija-võistleja oled, alla LX vahetada ei kannata. Ja kui raha ülemäära on, osta XTR. Kallima sarja juppidega on käiguvahetus palju sujuvam, jupid kaaluvad vähem. Ilusamad on kah... Kestvus aga suurt ei parane, samamoodi kipuvad kuluma kui odavamad jupid.
Kui niisama kooli/tööle/poodi krossitad, vast vahet pole. Linnavahel toimivad odavad jupid piisavalt hästi.
Shimano juppidega tutvu siin
Ok, asja juurde: kui tahad sujuvalt sõita, soovitan vahetada kogu jõuülekande, ehk esihammasrattad, tagumised, kett, kõik vahetamisse puutuv - lingid, vahetajad ja ka trossid, trossikoored - vahetamine muutub palju sujuvamaks. Raha läheb palju.
Kui odavamalt tahad läbi saada, võid appi kutsuda tuttava sepa kuvaldaga, äkki õnnestub saada asi tööle.
Siit saad lugeda 8 > 9 esihammakatest ja -vahetajast
Millise sarja vastu vahetada tasub, sõltub sellest, mida rattaga teed. Kui ikka tõsine treenija-võistleja oled, alla LX vahetada ei kannata. Ja kui raha ülemäära on, osta XTR. Kallima sarja juppidega on käiguvahetus palju sujuvam, jupid kaaluvad vähem. Ilusamad on kah... Kestvus aga suurt ei parane, samamoodi kipuvad kuluma kui odavamad jupid.
Kui niisama kooli/tööle/poodi krossitad, vast vahet pole. Linnavahel toimivad odavad jupid piisavalt hästi.
Shimano juppidega tutvu siin
Signature sucks!
Re: 8 > 9
Kui tahad üheksat käiku tuleb igal juhul välja vahetada tagakäikari lingid. Kui tahad väga odavalt läbi saada siis miinimumprogramm 8 -> 9 peale minekuks on:Caarel kirjutas:Millised jupid tuleks järgmisena välja vahetada (lingid, esihammakad, esivahetaja) ja millisele tasemele vähemalt?
Mis vahe on LX ja XT linkidel?
Kassett
kett
Tagakäikari lingid
Reguleerimine, keskmine mehaanik/asjatundja saab käima küll selle kompoti. Kõige kriitilisemaks siinpuhul võib osutuda esihammakad aga ma usun, et kui enne oli süsteem 8ne siis peaks esihammakad ka 9se ketiga hakkama saama.
Kui raha rohkem siis muidugi täisprogramm Huko kirjelduste järgi.
Samas peab see aga armas ratas olema millel kogu drivetrain välja vahetada. Mõistlikum on sel puhul juba kogu ratas välja vahetada
Arvuta ise mis kasulikum tuleb. Vana ratas müüki ja uus asemele. Palju tuleb juurde maksta? Mis on muud plussid asja juures?
Upgrademise puhul. Kas keegi ostab sult vanad jubinad ära? Palju pead maksma kõigi uute jubinate eest?
Urmas
Re: 8 > 9
tasub enne esihamamkatel 9-st ketti proovida, kas ketipuksid lähevad vabalt hambavahede põhjadeni. kui veidigi tihke on siis võib esihammakas ketti laiali venitama hakata kuni mõnel lülil neet järgi annab.UrmasL kirjutas: ....Kõige kriitilisemaks siinpuhul võib osutuda esihammakad aga ma usun, et kui enne oli süsteem 8ne siis peaks esihammakad ka 9se ketiga hakkama saama.
Urmas