Ketaspidur taha
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Ketaspidur taha
Kas tagumine ketas peaks olema sama suur kui esimene? Kui ei, siis kui palju väiksem? Ees mul 180mm ja maamehe loogika järgi valiks taha pigem väiksema kui ees on. Nt 160mm. Panen ma oma arutlusega mööda?
Keep momentum
otstarbekuse printsiibist lähtudes. XC puhul on 160 ees maa ja ilm. allamäge mehed jamavad 180 ja 203-ga.matukas kirjutas:Aga sel juhul tekib küsimus, miks tehases paljudele ratastele topitakse ette ja taha samas mõõdus kettad? Vähemalt Trek ratastel olen sarnast teguviisi näinud.
ja ega pidur ise ei pidurda, ikka see tihend sadula ja lenksu vahel.
no näed siis, olengi allamäe mees aga päris daunkiller ka poleerikr kirjutas:...allamäge mehed jamavad 180 ja 203-ga.
ja ega pidur ise ei pidurda, ikka see tihend sadula ja lenksu vahel.
Aga tegelikut viimastel aastatel on mingi kihk küll allamäge rohkem põrutada, kui tavalist XC teha ja nikerdada ka meeldib. Pigem siis FR mees.
Keep momentum
sinusuguste jaoks ongi kavalad ärihaid leiutanud variandi, st saad osta ette suurema ketta ja siis pidurisadula jaoks adapteri ka veel. ja oledki ca 50-70 eurot vahetanud paari tähtsusetu metalljublaka vastu.matukas kirjutas:no näed siis, olengi allamäe mees aga päris daunkiller ka pole
Aga tegelikut viimastel aastatel on mingi kihk küll allamäge rohkem põrutada, kui tavalist XC teha ja nikerdada ka meeldib. Pigem siis FR mees.