Pöia pidurduspind

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 22. 01. 2006. 21:25

Millest tuleneb pidurduspinna vastupidavus? Pinnakaredusest?!

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 22. 01. 2006. 21:53

Pidurduspinna vastupidavus sõltub piduripinna koostisest.

Keraamilised on vastupidavamad kui metallist, mida kõvem metall, seda vastupidavam.
Zero the Hero

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 22. 01. 2006. 22:08

Kristiano kirjutas:Millest tuleneb pidurduspinna vastupidavus? Pinnakaredusest?!
sulamist, millest pöid on valmistatud, samuti selle pinnatöötlusest.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 22. 01. 2006. 23:11

Valdav enamus pöiad on ju mingist Al sulamist (olen lug. 6005 v. 7005). Järelikult Me on (oli) üks, aga CNC lihvi kvaliteet peab ühel või teisel tootel erinema ja põhjustama vastupidavuse erinevust. Või ma eksin?
Ja oluliseim vast on ikkagi seina paksus.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 22. 01. 2006. 23:34

Kristiano kirjutas:Valdav enamus pöiad on ju mingist Al sulamist (olen lug. 6005 v. 7005). Järelikult Me on (oli) üks, aga CNC lihvi kvaliteet peab ühel või teisel tootel erinema ja põhjustama vastupidavuse erinevust. Või ma eksin?
Ja oluliseim vast on ikkagi seina paksus.
alumiiniumi on võimalik kalestada, Al sulameid on mustmiljon. kombinatsioone sulamist ja mehaanilisest/termilisest töötlusest sinna otsa teist samapalju.
konkreetse toote puhul on tegu 6061 sulamiga
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 23. 01. 2006. 00:34

No ühesõnaga ma tahtsin teada kui olulist osa omab pidurduspinna kulus pinnasileduse tolerants? Kas pole mitte nii, kui karedus on jäme siis pudeneb see Me sealt servalt seda kiiremini mida sügavamad kontuurid joonistuvad, mis ei pruugi aga olla silmale nähtavadki. Analoogselt laagrid tehakse võimalikult sileda kattega, selleks et igasugust hõõrdumist vähendada ja sellega ka ekspl. kulu.
Iseasi muidugi kuidas see pidurdamise effektiivsusele kaasa aitab :roll:

Vasta

Mine “Jupid”