Pöia pidurduspind
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
alumiiniumi on võimalik kalestada, Al sulameid on mustmiljon. kombinatsioone sulamist ja mehaanilisest/termilisest töötlusest sinna otsa teist samapalju.Kristiano kirjutas:Valdav enamus pöiad on ju mingist Al sulamist (olen lug. 6005 v. 7005). Järelikult Me on (oli) üks, aga CNC lihvi kvaliteet peab ühel või teisel tootel erinema ja põhjustama vastupidavuse erinevust. Või ma eksin?
Ja oluliseim vast on ikkagi seina paksus.
konkreetse toote puhul on tegu 6061 sulamiga
No ühesõnaga ma tahtsin teada kui olulist osa omab pidurduspinna kulus pinnasileduse tolerants? Kas pole mitte nii, kui karedus on jäme siis pudeneb see Me sealt servalt seda kiiremini mida sügavamad kontuurid joonistuvad, mis ei pruugi aga olla silmale nähtavadki. Analoogselt laagrid tehakse võimalikult sileda kattega, selleks et igasugust hõõrdumist vähendada ja sellega ka ekspl. kulu.
Iseasi muidugi kuidas see pidurdamise effektiivsusele kaasa aitab
Iseasi muidugi kuidas see pidurdamise effektiivsusele kaasa aitab