Oli huvi kontrollida, kas nelikant ca 99 a deore ja 04 hollowII XT on väääga tuntavalt erinevad. Võtsin joogikõrre ja lõikasin pikkusesse nii, et jäi raami ja välimise hammaka vahele pinguga püsima. Astusin hammaka poolsele pedaalile (ca 82kg), kõrs kukkus vahelt välja st crankset nõtkus läbi. Lõikasin järgnevad kõrred 1mm võrra pikemaks ja proovisin uuesti. Tulem:
2mm kõrs kukkus 99a deorelt ja 1mm kukkus 04 xt-lt. Kas sellest miskit järeldada saab, ei osaka arvata. Aga sai vähemalt miskit moodi raami/keskjooksu jäikust võrreldud.
Cranckset-i jäikus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Cranckset-i jäikus
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
vaata kulla noormees,Kristiano kirjutas:V.t - jäikusest saab paremini aru kui sõita erinevate ratastega.
Mart proovis keeruliste laborisedmete asemel stililiseerida käepäraste vahenditega neid silmale raskesti tabatavaid parameetreid, mis teevad koormusolukorras tekkivad külgläbipainded omavahel võrreldavaks.
Kuidas sinu esitatud käibefraas teemas abiks on?
Ei taha kedagi väsitada kränkseti summaarse jäikuse tehnilise mulaga (paindejäikus+väändejäikus+põikjõudude toereaktsioonid+käpa nõtketegur, lisaks Q-faktor ja veel see, et osa jõuvektoreid kompenseeruvad etc.etc.) ja kellel tehnilist-populaarteaduslikku huvi, see on nagunii asjasse süvenenud.
aga,
Mart oli parasjagu oma rattad puhtaks lakkunud, ta oli endaga ülimalt rahul ja veel oli lonks õlut järgi. Selle asemel, et tarbetult vedelenud joogikõrs kohe ära visata, lõikus ta selle juppideks ja sai veel tagatipuks midagi kasulikku teada.
Viimati muutis Kuldar, 28. 01. 2006. 15:41, muudetud 1 kord.
Gravity is a Bitch