TOTAL ECLIPSE FRAME
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
No käib vast küll. Hea poodi piima järele minna..
The complete production process of the TOTAL ECLIPSE FRAME takes place in Germany. Through close cooperation with an aerospace and aircraft industry supplier we ensure a level of quality unknown in the bicycle business so far.
This unique combination of power transfer and comfort makes the TOTAL ECLIPSE FRAME the most efficient bicycle frame available today.
Thus, the TOTAL ECLIPSE FRAME is currently not allowed for use in UCI-sanctioned events. It may not be used in events held under the legislation of the UCI. Only traditional bikes may be used in such competitions.
The UCI rulebook was written by race officials, not by racers or engineers. Officials like to keep things the way they were back when they were still out there riding bikes. We take note of this fact, but choose to ignore it! Our goal is not to build the most traditional looking frame. We do not follow some outdated rulebook. Instead, we observe the laws of physics to serve you with the best frames possible.
Huvitav kui tõesed need ülivõrdelised väljendid on? On keegi sõitnud?
Rohkem infot siin
Sellise raami juures on kõige suurem takistus inimeste võime uskuda, et see raam peab vastu. Koolitarkus räägib, et iga süsteemi jäikuse tagab kolmnurk, tavalisel rattaraamil on neid kolmnurki kaks (tagajooks-sadul-keskjooks ja sadul-keskjooks-lenks). Sellel raamil suured kolmnurgad puuduvad, mistõttu peab see raam taluma meeletut väänet... Samas on võimalik puu oksa küljes aastaid kiikuda nii, et oks oluliselt ei murdu ... Ilus on see raam küll, kui nüüd keegi teeks sellele raamile mõeldud esivahetaja, saaks sellest "juurikast" keskjooksu kohal lahti... Kuhu nüüd teine pudel panna, on küsimus
Sellise raami juures on kõige suurem takistus inimeste võime uskuda, et see raam peab vastu. Koolitarkus räägib, et iga süsteemi jäikuse tagab kolmnurk, tavalisel rattaraamil on neid kolmnurki kaks (tagajooks-sadul-keskjooks ja sadul-keskjooks-lenks). Sellel raamil suured kolmnurgad puuduvad, mistõttu peab see raam taluma meeletut väänet... Samas on võimalik puu oksa küljes aastaid kiikuda nii, et oks oluliselt ei murdu ... Ilus on see raam küll, kui nüüd keegi teeks sellele raamile mõeldud esivahetaja, saaks sellest "juurikast" keskjooksu kohal lahti... Kuhu nüüd teine pudel panna, on küsimus
ei kinnitu nad miskit keskjooksu külge. Raamil on esi-käiguvaetaja jaoks olemas ike oma koht.Lauri kirjutas:Esivahetajad sellisele raamile on olemas juba. Need kinnituvad keskjooksu külge.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Oled sa kindel et neid k maantee ratastel kasutatakse?erikr kirjutas:e-type vahetaja kinnitub keskjooksu külge. ja juba aastaid. igasuguste erikujuliste DH jms raamidega kasutatakse.veloman32 kirjutas:ei kinnitu nad miskit keskjooksu külge. Raamil on esi-käiguvaetaja jaoks olemas ike oma koht.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
tagapiduri lahendus kah huvitav http://www.carbonsports.com/popup/Galerie_Bike_2.html ei tea palju selline raam ka maksab?
..minu viga..babylonis oli konverter dollari peal:-)Rivo kirjutas:OT aga...Kristiano kirjutas: any frame is 2.350,- ? plus shipping costs.CarbonSports GmbH
ehk siis ümmarguselt 31 tuh + transport.
Näita mulle kah seda kassaluuki, kust eurosid 13,2 EEK'ga saab.
..nüüd siis jah peab mõned tonnid juurde koguma..37 tuh.
Total Eclipse raamid valmivad Saksamaal:
http://www.carbofibretec.de/
nende taga seisab ka state-of-the-art kaubamärk
Paul Obermayer (Lightweight`i Isa) või keegi praegustest tegevjuhtidest on kusagil intervjuus öelnud, et Total Eclipse töömahukus on 22...24 inimtundi ja Lightweight Ventoux ca 16 tundi (per paar?). Selles valguses see 2350? niiväga lambikas põlegi.
Sellise raami algupärandiks või lihtsalt inspiratsiooni allikaks võib pidada AFH triatloniratast (not alloed for U.C.I.)
http://www.carbofibretec.de/
nende taga seisab ka state-of-the-art kaubamärk
Paul Obermayer (Lightweight`i Isa) või keegi praegustest tegevjuhtidest on kusagil intervjuus öelnud, et Total Eclipse töömahukus on 22...24 inimtundi ja Lightweight Ventoux ca 16 tundi (per paar?). Selles valguses see 2350? niiväga lambikas põlegi.
Sellise raami algupärandiks või lihtsalt inspiratsiooni allikaks võib pidada AFH triatloniratast (not alloed for U.C.I.)
Gravity is a Bitch