Dura Ace electronic
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Dura Ace electronic
Tegemist protoga, pidi olema vaid ca 100 grammi raskem tavavariandist.
pildid
pildid
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
hmm, link on küll "robustseks" muudetud...ei tea kas tänu indikaatorile? Campagnolo suutis enda electronic süsteemi juures lingi jätta muutumatuks.
Aga millal muidu on oodata elektrooniliste käiguvahetussüsteemide võidukäiku?
Aga millal muidu on oodata elektrooniliste käiguvahetussüsteemide võidukäiku?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Raske öelda. Kümme aastat tagasi ONCE meeskond sõitis eesotsas Jalabert'iga, kuid asi ei olnud siis veel päris see. Käiku vahetades mõtles pikalt. Ning tõenäosus, et elektroonika petab või vihmaga üles ütleb, oli suurem, kui trossi katki minek. Küsimus oli ka muidugi kaalus, kokkuhoidu ei olnud. Et võidukäik tekiks... Kui ta ka kunagi tekib, usun, et minnakse ikka tagasi vana hea trossi peale, nagu see paljudel tehnikaspordialadel on, et elektroonikat on hakatud oluliselt piirama.
See oli kõige esimene selletaoline - Mavicu oma.Hanno kirjutas: Kümme aastat tagasi ONCE meeskond sõitis eesotsas Jalabert'iga, kuid asi ei olnud siis veel päris see.
Mina ei usu, et Campa ja Shimano selle elektr. käiguvahetuse teema üles kaevasid pelgalt oma visionääri-staatuse kinnitamiseks.Hanno kirjutas:Küsimus oli ka muidugi kaalus, kokkuhoidu ei olnud. Et võidukäik tekiks... Kui ta ka kunagi tekib, usun, et minnakse ikka tagasi vana hea trossi peale, nagu see paljudel tehnikaspordialadel on, et elektroonikat on hakatud oluliselt piirama.
Võidukäigu tekkeks ei piisa ainult (sponsorina) profitiimidele selle pähemäärimisest, vaid on vaja veel kõvasti nokitseda:
1. Aku ja el.ajami mõõtude / kaalu vähendamine
2. üleminek wireless-juhtimisele ja miks mitte autonoomne? aku+ajam tagavahetajal.
3. Kas just dünamo kujul, aga kuidagi peaks aku talletama liikumisega kaasnevat kineetilist energiat võimalike üllatuste puhuks.
mõistagi pole kõik saavutatav aasta-paariga, vaid see käib ikka käsikäes üleüldise tehnoloogilise progressiga.
Väljanägemise kohta on kriitika natuke enneaegne, tegu on siiski prototüübiga.
Viimati muutis Kuldar, 10. 03. 2006. 22:04, muudetud 1 kord.
Gravity is a Bitch
Cyclingnews kah asjast juttu teinud koos piltidega.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Nats muljeid veel Cyclingnews'ilt. Lisaks lõpus väike tee-see-ise vihje bike'le 10-speed'i aretamiseks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
the front derailleur does not need 'trimming' to stop the chain rubbing. A sensor detects the position of the chain and moves the front derailleur automatically
see on kõva sõna -
kaob vajadus esikäikari nõksutamise järele kui kett ragistama kipub, sensor jälgib keti asendit ja vajadusel korrigeerib käikarit.
tõenäoliselt tõsiseim argument wireless-süsteemile ülemineku pidurdamiseks (lisaks igapäevaselt ümbritsevatele elektromagnetilistele häiretele).
see on kõva sõna -
kaob vajadus esikäikari nõksutamise järele kui kett ragistama kipub, sensor jälgib keti asendit ja vajadusel korrigeerib käikarit.
hea tähelepanek,Caarel kirjutas:Nii et tulevikus tekib häkkeritel võimalus raja äärest võistlejate käiguvahetajaid kruttida?
tõenäoliselt tõsiseim argument wireless-süsteemile ülemineku pidurdamiseks (lisaks igapäevaselt ümbritsevatele elektromagnetilistele häiretele).
Gravity is a Bitch