Küsimus - Rock Shox Judy Air SL

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
s47
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 01. 08. 2005. 22:27

Küsimus - Rock Shox Judy Air SL

Postitus Postitas s47 » 17. 03. 2006. 16:55

Tere,
Asi siis selline, et eelmine aasta sain ratta omanikuks, millel siis selline amort all(tegemist kasutatud rattaga). Esi amort oli juba siis selline pehmeke, kuid teatud asjaoludel ei saanud eelmine hooaeg seda ära timmida. Nüüd siis plaan asi korda ajada.
Keerasin siis punnid maha amordil, ühes torus oli õli, teises vedru. Nüüd siis küsimused sellised, et palju seal õli peab olema(mingit varrast seal ei ole) ja mille järgi ma san otsustada, et kas vedru on piisavalt jäik või mitte. Ja siis veel, et kui õli juurde kallata, et kas selleks on mingi spets õli või suht lamp. Hetkel seal siis umbes 14-15cm õli - toru ise 30cm pikk kuskil. HMM, ja siis see pool, kus oli vedru sees...sellel poolel olid kah mingid tihendid...et siis, kas on mingi võimalus, et seal vedru juures peaks olema ka veel õli või õhk? Srry kui ümmarguseks jutt läks, kuid ehk keegi oskab aidata.

Tänades
Silver

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 17. 03. 2006. 22:57

Kui sa sellest isendist veel töölooma saada tahad, siis mine vii HE'sse hooldusesse. Tänapäeva madalama otsa amordid on juba piisavalt keeruliseks aetud, et nendega ise jännata tasub riskida Aga noh, kui huvi on, siis miks mitte. Mina nt. ei riski.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

s47
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 01. 08. 2005. 22:27

Postitus Postitas s47 » 18. 03. 2006. 09:59

Et siis pole mõtet eriti ise jamada jah...vb tõesti targem sealt küsida.. :)

Vasta

Mine “Jupid”