Esihammakad: 44-32-22 versus 48-36-26

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Eero
Rattur
Postitusi: 21
Liitunud: 25. 07. 2003. 14:25

Esihammakad: 44-32-22 versus 48-36-26

Postitus Postitas Eero » 04. 06. 2007. 14:47

Tervist,
Vaja on rattal esihambad ära vahetada ja uurides avastasin, et on ka suuremas mõõdus pakett kui mu praegune 44-32-22. Endal pole seni 44 veel väheseks jäänud, aga hea oleks ikka teada, et kas ja miks keegi lihtsurelikest kasutab seda suuremat mõõtu või on see pigem eriti raske jalaga inimestele?
Eero

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4002
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 04. 06. 2007. 14:56

Kindlasti TRR või TRM-l kuluks see suur 48 ära. Aga üldiselt õigel maastikusõidul pole kunagi vaja. 44-11 annab juba 45km/h kätte ja see on piisav.

Teine asi on see et metsas palke ületades võib 48 hammast kergesti kinni jääda mida 44 ei tee. Ning 48-ne crank on ka päris palju raskem.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: Esihammakad: 44-32-22 versus 48-36-26

Postitus Postitas tarmo » 04. 06. 2007. 15:19

Eero kirjutas:Endal pole seni 44 veel väheseks jäänud, aga hea oleks ikka teada, et kas ja miks keegi lihtsurelikest kasutab seda suuremat mõõtu või on see pigem eriti raske jalaga inimestele?
Eero
Neid kasutatakse põhiliselt matkaratastel.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 04. 06. 2007. 15:45

Üks variant on:
TA Spécialités hammakad 46-34-24.
Saad tiba kiirema ülekande ja 12-ne samm on söödav kõigi esikäikarite poolt.
Tahad aga vägisi/eraldi asendada nt 44 asemel 48, siis sa ei saa esikäikarit korralikult tööle.
TA hammakad on olemas kõigis hästivarustatud netipoodides, nagu
http://www2.et-bike.ee/index.php/cPath/25_50
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Eero
Rattur
Postitusi: 21
Liitunud: 25. 07. 2003. 14:25

Postitus Postitas Eero » 04. 06. 2007. 17:24

Tänud kommentaaride-soovituste eest! seniks kuni maanteele kiskuma ei hakka jään ikka 44-32-22 standardi juurde pidama.
Kuigi vaadates võimalikke variante pakututest võiks kunagi ka 10-sammuga 44-34-24 lahenduse teha, praegune maksimum 22 ees ja 34 taga just tihti kasutust ei leia..

Vasta

Mine “Jupid”