nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Mure, esiamort loksub. Liikuda saab, aga oleks vaja uut.
Rattaks on Merida Freeway 9700, tehase poolt on ees SR Suntouri kirja kandev nn vedrukahvel.
Garantiiajal hark hakkas ka loksuma, Veloplussi hooldus väitis, et nad vahetasid selle välja. Kui eeldada, et nad vahetasid, siis pani Merida/velopluss alla järgmise täieliku saasta. (mõlemad hargid on sõitnud võibolla 2000km, nagu veidi vähevõitu). Veloplussis korralikumaid harke müügil ei olnud, ka nende saastade letihind oli mälu järgi mõttetult kallis.
Hea meelega ostaks sellise, millega on meeldiv sõita ja mis oleks ka peale 2000km kasutatav.
Rattaga sõidan põhiliselt linnas tööle ja matkadel, ka väljaspool Eestit. St oleks hea, kui uus esihark oleks pigem hooldusvaba. Aastane läbisõit kõigub 1500-2500km.
Mul on uue kahvliga mõte, et vend lendab Kanadast Eestisse, st laseks tal sealt midagi osta. Võibolla on seal hübriidrattale veidi mõistlikumaid valikuid, kui tol korral Veloplussi pakutav.
Missugune hark võiks olla mõistlik valik?
Mida peaks vend vaatama, et hark sellele rattale sobiks?
Juhani
Rattaks on Merida Freeway 9700, tehase poolt on ees SR Suntouri kirja kandev nn vedrukahvel.
Garantiiajal hark hakkas ka loksuma, Veloplussi hooldus väitis, et nad vahetasid selle välja. Kui eeldada, et nad vahetasid, siis pani Merida/velopluss alla järgmise täieliku saasta. (mõlemad hargid on sõitnud võibolla 2000km, nagu veidi vähevõitu). Veloplussis korralikumaid harke müügil ei olnud, ka nende saastade letihind oli mälu järgi mõttetult kallis.
Hea meelega ostaks sellise, millega on meeldiv sõita ja mis oleks ka peale 2000km kasutatav.
Rattaga sõidan põhiliselt linnas tööle ja matkadel, ka väljaspool Eestit. St oleks hea, kui uus esihark oleks pigem hooldusvaba. Aastane läbisõit kõigub 1500-2500km.
Mul on uue kahvliga mõte, et vend lendab Kanadast Eestisse, st laseks tal sealt midagi osta. Võibolla on seal hübriidrattale veidi mõistlikumaid valikuid, kui tol korral Veloplussi pakutav.
Missugune hark võiks olla mõistlik valik?
Mida peaks vend vaatama, et hark sellele rattale sobiks?
Juhani
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Mõistlik oleks amordist loobuda ja asendada kõvakahvliga.Juhani kirjutas:Mure, esiamort loksub. Liikuda saab, aga oleks vaja uut.
Rattaks on Merida Freeway 9700, tehase poolt on ees SR Suntouri kirja kandev nn vedrukahvel.
Missugune hark võiks olla mõistlik valik?
Mida peaksvaatama, et hark sellele rattale sobiks?
Korralik hübriidile sobiv amort on samas hinnas nagu võistlusMTb oma. Kurb, aga tõsi.
Võid ju odavamast otsast võtta RST TR PRO 1 SL Lock-out 28"/700 isendi, mis 50mm, 1750gr ja saksas ca 190€, sinu tarbeks kärab küll, kuid juurikatel on ta suht abitu/mõttetu.
Lohutuseks vt nt Treki hübriidivalikut, kus ülemine ots on eranditult kõvakahvliga.
http://www.northdivision.com/bikes/hybr ... hybrid.htm
Kui tahad huvi või jonni pärast jätkata - googelda - hybrid fork, 29inch wheel compatible fork, 29" suspension fork.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Mul on randmetega probleeme, st hea meelega omaksin mingitki vedrustust. Suurem osa sõitu on reaalselt veidi vähem või rohkem auklikul teel. Sadulapost sai asendatud vedrupostist jäigaks ning see tundub pigem mugavam.
Juurikatel abitu, no vast pole väga hullu, kui pehmendab kõige teravama löögi veidi ära ja kruusateel ka võdiseb veidigi teega kaasa.
Tänud!
Juurikatel abitu, no vast pole väga hullu, kui pehmendab kõige teravama löögi veidi ära ja kruusateel ka võdiseb veidigi teega kaasa.
Tänud!
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
On olemas väga spets grippe, mis on "sõltumatutes laborites" testitud. Kas sul sellised juba on? Mart oskab kindlasti konkreetseid mudeleid soovitada.Juhani kirjutas:Mul on randmetega probleeme
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
1. Milline on su sõiduasend - kas joonis 1, 2, 3, 4 või 5Juhani kirjutas:1. Mul on randmetega probleeme,...
2. ...Sadulapost sai asendatud vedrupostist jäigaks
http://www.derfahrradladenaltona.de/federung.php
4 ja 5 hakkavadki randmetele.
Kui su kehaasend jääb vahemikku 3 - 4, siis võib abi olla nn bio e ergonoomilistest käepidemetest, aga 4-5ni pole neist enam kasu.
Mul talverattal pildil näidatud biogripid õigustavad end, sest sõiduasend suht joon 3 moodi. Proovisin neid MTB-l, aga kasu polnud.
2. Treki/Merida/Authori komplektis vedrupost on paljudele vastuvõetamatu, kuna loksub vasakule/paremale.
On olemas paremaid vedruposte, kuid neil taas hind hoopis teine - algavad ca 70€.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Sõiduasend on võibolla pigem 2 ehk suhteliselt püstine.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Kui rahakott kannatab ja kuskilt leaid - carbon kahvel. Summutab ära vibra, mis sinu jaoks vaata et oluliseim. Ei loksu ja ega hakka seda ka kunagi tegema, ning ei vaja hooldust. Grippidest - Mardi viidatud lingilt. Vedrupulgaga sadulaposti sa juba saatsid manala teele, tee seda ka esiamordiga Tuntav (kusjuures, vägagi) vahe tuleb sisse veel kaalus, kui otsustad carbon kahvli kasuks.Juhani kirjutas:Sõiduasend on võibolla pigem 2 ehk suhteliselt püstine.
PS. Minu esimesel mtb rattal oli kah miskine vedrupulk amordiks. Ja igaljuhul, kui valida, siis pigem carbon kahvel, kui mingi mõttutu töllerdis.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Kas nn carbon kahvel on töökindel? (ee, ega see ei ole väga loll küsimus?)
Matkaratta üks vajalikke omadusi on, et kui sa saad lennuki pealt "veidi" vägistatud ratta, siis saad selle veel sõidetavaks. Samuti võiks mitte minna katki ka peale kõvemat auku, kukkumist jne.
Matkaratta üks vajalikke omadusi on, et kui sa saad lennuki pealt "veidi" vägistatud ratta, siis saad selle veel sõidetavaks. Samuti võiks mitte minna katki ka peale kõvemat auku, kukkumist jne.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Carboni üks ainsamaid miinuseid (peale hinna) on jah, selline, suht-koht kukkumise/loopimise talumatus. Samas, kahveli löögitaluvus oluliselt parem, kui nt. raamil.Juhani kirjutas:Kas nn carbon kahvel on töökindel? (ee, ega see ei ole väga loll küsimus?)
Matkaratta üks vajalikke omadusi on, et kui sa saad lennuki pealt "veidi" vägistatud ratta, siis saad selle veel sõidetavaks. Samuti võiks mitte minna katki ka peale kõvemat auku, kukkumist jne.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Teravate asjadega ei tohi kolakat saada, muidu ei juhtu midagi. Nad on ju ikkagi tehtud maastikul võistlemiseks. Suurema mahuga kummid aitavad ka kanti maha võtta.Rivo kirjutas:Carboni üks ainsamaid miinuseid (peale hinna) on jah, selline, suht-koht kukkumise/loopimise talumatus. Samas, kahveli löögitaluvus oluliselt parem, kui nt. raamil.Juhani kirjutas:Kas nn carbon kahvel on töökindel? (ee, ega see ei ole väga loll küsimus?)
Matkaratta üks vajalikke omadusi on, et kui sa saad lennuki pealt "veidi" vägistatud ratta, siis saad selle veel sõidetavaks. Samuti võiks mitte minna katki ka peale kõvemat auku, kukkumist jne.
Re: nn hübriidrattale, missugune esiamort sobiks
Enda Trek 7300FX'l purunes esiamort ja käisin erinevates kohtades amorti otsimas. Väga huvitav leid oli Hawaii Expressist, kust sain 390.- mingi suvalise vedruamordi, mis alla sobis. Aitab hästi põrutuste vastu ja ma ei näe küll hetkel põhjust midagi kallimat ja paremat ihaldada. Enamasti sõidan asfalti või siis kõvemat maastiku.
Enne mõtle, siis ütle!