häirib, et esipiduriga pidurdamisel on tunne, et kuskli on nagu loks sees aga lähemal uurimisel
kui esipidurit kinni hoida ja ratast edasi-tagasi nõkutada siis on tunda amordis mingit väikest loksu.
kas see on normaalne sellise amordi puhul või mitte? kuna ise pole amordispets siis äkki keegi kogenum oskab seletada.
amort "manitou relic" küsimus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: amort "manitou relic" küsimus
Tundub hoopis, et su rattal on kaelakausid pingutamata.
Re: amort "manitou relic" küsimus
kõigepealt kaelakad üle kontrollida.
posting.php?mode=reply&f=6&t=21409 ja kerid kuni alapealkirjani
Headset Adjustment - Threadless Type
siin foorumis ka kaelakausi hooldusest juttu
viewtopic.php?p=33939#p33939
posting.php?mode=reply&f=6&t=21409 ja kerid kuni alapealkirjani
Headset Adjustment - Threadless Type
siin foorumis ka kaelakausi hooldusest juttu
viewtopic.php?p=33939#p33939
Re: amort "manitou relic" küsimus
Pöiapidurite puhul võivad ka pidurid tiba liikuda.
Re: amort "manitou relic" küsimus
ketaspidurid on ja kaelakausid tunduvad ikka kinni olevat. loks tundub just amordi kahe toru ühenduskohas olevat (seal kus üks toru teise sisse käib).
ma muidugi 100% ei garanteeri, et mul õigus on aga nii mulle praegu vähemalt tundub.
ma muidugi 100% ei garanteeri, et mul õigus on aga nii mulle praegu vähemalt tundub.
Re: amort "manitou relic" küsimus
kui täpselt ei tea siis soovitavalt tuleks külastada mõnd rattamehaanikut.
stay vertical!