Mingi ilge pann Kona Koa oli vist. Ma pakun, et aastast 96 umbes. Terasraamiga vist veel. Canti pidurid....ilus läikiv terskahvel....Oliver kirjutas:Millega ta sõidab?
sõidab mees, mitte ratas !
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Oliver kirjutas:Millega ta sõidab?Ereliukas kirjutas: Veel vaadake, mis rattaga sõidab näitex Rivo Subi.
Huvitav, kusmaal seee mees oleks hea rattaga?
umb. 98 a kona, Lx ratas ,kõva kahvel,ratas on algupärases konspektsioonis,paras kolakas.
Endal oleks küll närvid läbi kui sellisega peaks sõitma
esi viiekümnes sõidab stabiilselt ka üks Author Tractsion,Indrek Mägi jala all, ratas umb 15 tuh-km läbisõitnud, nii et kujutage ette mida need deore jubinad sellepeale ütlevad
te räägite siin deore'st. mul paraku sis ja altus.
korras hoian nii palju, et midagi logiseda ei lase. no oskan nii enam-vähem korras hoida. kui tunnen, et midagi viga, otsin vea üles. kuskil hoolduses ei ole käinud.
a see vabajooks. kas asi vaid mu ratta vanuses või võiks midagi kapitaalselt välja vahetada? või mis mul üldse rattal välja vahetada tasuks? (mõistlikkuse piirides)
korras hoian nii palju, et midagi logiseda ei lase. no oskan nii enam-vähem korras hoida. kui tunnen, et midagi viga, otsin vea üles. kuskil hoolduses ei ole käinud.
a see vabajooks. kas asi vaid mu ratta vanuses või võiks midagi kapitaalselt välja vahetada? või mis mul üldse rattal välja vahetada tasuks? (mõistlikkuse piirides)
harles kirjutas:
No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
Kuulsin kuskilt, et Märtin sai 2 ratast tasuta, täpsemalt(mõlemad) Scott Team Issue, aga üks neist esi ja teine esi-ja taguamordiga. Ta pidavat kandma scott'i kiivrit rallidel(mida ma ise pole tähele pannud) ja selle eest saatsid Scott'i bossid talle rattad. Hakkaks ka rallisõitjaks
No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
Kuulsin kuskilt, et Märtin sai 2 ratast tasuta, täpsemalt(mõlemad) Scott Team Issue, aga üks neist esi ja teine esi-ja taguamordiga. Ta pidavat kandma scott'i kiivrit rallidel(mida ma ise pole tähele pannud) ja selle eest saatsid Scott'i bossid talle rattad. Hakkaks ka rallisõitjaks
teise fullsuspensioni sai tema kaardilugeja Park Inglise vend jus siis taguots nõnda hell tal....Xavier kirjutas:harles kirjutas:
No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
Kuulsin kuskilt, et Märtin sai 2 ratast tasuta, täpsemalt(mõlemad) Scott Team Issue, aga üks neist esi ja teine esi-ja taguamordiga. Ta pidavat kandma scott'i kiivrit rallidel(mida ma ise pole tähele pannud) ja selle eest saatsid Scott'i bossid talle rattad. Hakkaks ka rallisõitjaks
No Pain No Gain
puna-must 01 aasta oma, amort on suntour ja katsudes oli toime selline nagu rst 281 seerial (eelmine aasta oli vist ja kõva kahvel all)Corrosion kirjutas:Author Tractsion,Indrek Mägi jala all, ratas umb 15 tuh-km läbisõitnud, nii et kujutage ette mida need deore jubinad sellepeale ütleva
Mis värvi tal see on? Ja kas kõvakahvliga?
Re: :)
Ma tean täpselt, miks sa ei saa aru. Sa pole proovinud.Konflict kirjutas:Ma ei saa aru mis vahe on LX käiguvahetusel ja XTR -il.
Ma võin väita, et siiski on XTR shifterites ja igas selle sarja jupis ikka kübeke praktilisust ka sees. LX shifter kooleb aastaga vabalt ära. XTR-ga võid tõmmata aastaid (näiteks isiklikult 4) ilma et midagi juhtuks ja muresid oleks. Sama kehtib tagavhetajate kohta ja eriti esivahetaja kohta, mis erinev XTR-l kohati muudest kardinaalselt.
Porter Lifts Your Ranking
Lugesin ühte PM Online uudist ja tuli see debatiteema meelde.
Paidelane püüab rattasõidu rekordeid
Alates 1957. aastast sõidab paidelane Viktor Filippov oma rattal Riga 16 aastas mööda Eestimaa teid maha tuhandeid kilomeetreid.
18. juulil sai Tallinna?Tartu maanteel Tarbja teeristil tal arvestuste järgi 160.000 kilomeetrit sõidetud ehk neli tiiru ümber ekvaatori, vahendab Järva Teataja.
«Sel aastal olen sõitnud veidi alla 3000 kilomeetri, eelmisel aastal sõtkusin rattal läbi 5800 kilomeetrit,» pajatas ta.
Aprillis 61-aastaseks saanud Filippov ütles, et sõitmas käib ta peaaegu iga päev. Kõige enam sõitis ta 1. augustil 1979 300 kilomeetrit, keskmiselt jääb päevane kilomeetrinäit 50?100 piiresse.
Paidelane püüab rattasõidu rekordeid
Alates 1957. aastast sõidab paidelane Viktor Filippov oma rattal Riga 16 aastas mööda Eestimaa teid maha tuhandeid kilomeetreid.
18. juulil sai Tallinna?Tartu maanteel Tarbja teeristil tal arvestuste järgi 160.000 kilomeetrit sõidetud ehk neli tiiru ümber ekvaatori, vahendab Järva Teataja.
«Sel aastal olen sõitnud veidi alla 3000 kilomeetri, eelmisel aastal sõtkusin rattal läbi 5800 kilomeetrit,» pajatas ta.
Aprillis 61-aastaseks saanud Filippov ütles, et sõitmas käib ta peaaegu iga päev. Kõige enam sõitis ta 1. augustil 1979 300 kilomeetrit, keskmiselt jääb päevane kilomeetrinäit 50?100 piiresse.
njaa. seda venda nägin kunagi pealtnägijas. nii juba läheb.Multik kirjutas:Lugesin ühte PM Online uudist ja tuli see debatiteema meelde.
Paidelane püüab rattasõidu rekordeid
Alates 1957. aastast sõidab paidelane Viktor Filippov oma rattal Riga 16 aastas mööda Eestimaa teid maha tuhandeid kilomeetreid.
18. juulil sai Tallinna?Tartu maanteel Tarbja teeristil tal arvestuste järgi 160.000 kilomeetrit sõidetud ehk neli tiiru ümber ekvaatori, vahendab Järva Teataja.
«Sel aastal olen sõitnud veidi alla 3000 kilomeetri, eelmisel aastal sõtkusin rattal läbi 5800 kilomeetrit,» pajatas ta.
Aprillis 61-aastaseks saanud Filippov ütles, et sõitmas käib ta peaaegu iga päev. Kõige enam sõitis ta 1. augustil 1979 300 kilomeetrit, keskmiselt jääb päevane kilomeetrinäit 50?100 piiresse.
kestavad väga hästi. kolmas aasta läheb probleemivabalt, töötavad nagu uued. xt on minu meelest sobivaim shimano shifter harrastaja tasemel võistlemiseks ja miks ka mitte profi tasemel. kas keegi on uurinud mis vahe on xt ja xtr shifteril? peale hinnavahe ma mõtlenCorrosion kirjutas: Ja huvitav palju XT shifterid kestavad?
kestavad väga hästi. kolmas aasta läheb probleemivabalt, töötavad nagu uued. xt on minu meelest sobivaim shimano shifter harrastaja tasemel võistlemiseks ja miks ka mitte profi tasemel. kas keegi on uurinud mis vahe on xt ja xtr shifteril? peale hinnavahe ma mõtlen [/quote]
lisaks hinnale kindlasti ka kaal
lisaks hinnale kindlasti ka kaal
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Xt shifter jookseb kahe laagri peal, XTR nelja peal. Sealt ka vahe vastupidavuses.tarmo kirjutas:kestavad väga hästi. kolmas aasta läheb probleemivabalt, töötavad nagu uued. xt on minu meelest sobivaim shimano shifter harrastaja tasemel võistlemiseks ja miks ka mitte profi tasemel. kas keegi on uurinud mis vahe on xt ja xtr shifteril? peale hinnavahe ma mõtlenCorrosion kirjutas: Ja huvitav palju XT shifterid kestavad?
Porter Lifts Your Ranking