super aga sadulal võiks ääred veits ümaramaks lihvida on p......sõbralikumLauri T kirjutas:Fizi:k Nisene 2004 Pro Super Ultra
sadul
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kuigi mul ei õnnestunud pikalt nõukogude ajas elada siis kerkis elavalt silme ette 60-70a maakoht (kusagil kolhoosis), kus 5-6 aastased poisikesed (paljajalu ja kriimulise näoga) vähestest saadaolevatest mänguasjadest maksimumi võtsid.....tarmo kirjutas:super aga sadulal võiks ääred veits ümaramaks lihvida on p......sõbralikumLauri T kirjutas:Fizi:k Nisene 2004 Pro Super Ultra
Lapsepõlv tuleb meeeldetarmo kirjutas:super aga sadulal võiks ääred veits ümaramaks lihvida on p......sõbralikumLauri T kirjutas:Fizi:k Nisene 2004 Pro Super Ultra
vabalt võiks sellistega mingi CUPi tehaLauri T kirjutas:Fizi:k Nisene 2004 Pro Super Ultra
Ntx. saku staadioni kõrval on kõva kruusaga pisikesed hunnikud/künkad.
I etapp ongi seal. Tulge kohale
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Väiksena, kui need künkad veel suuremad olid, sai nende peal "krossitatud" ikka kokuka, skolnikuga ja meestekaga isegi. Mõni raamgi on seal kõveraks väändunud hüppe tagajärjel.. heeh, nostalgia..Andrus K kirjutas:[vabalt võiks sellistega mingi CUPi teha
Ntx. saku staadioni kõrval on kõva kruusaga pisikesed hunnikud/künkad.
I etapp ongi seal. Tulge kohale
Porter Lifts Your Ranking
Polegi vaja nõukogude aega tagasi minna.. Aasta on 2003 ja asukoht Vilsandi saar, Estonia ...pilt tehtud eelmine nädal.. mänguasjadest maksimumi võtmine käib endiselt täie hoogaUrmasL kirjutas:Kuigi mul ei õnnestunud pikalt nõukogude ajas elada siis kerkis elavalt silme ette 60-70a maakoht (kusagil kolhoosis), kus 5-6 aastased poisikesed (paljajalu ja kriimulise näoga) vähestest saadaolevatest mänguasjadest maksimumi võtsid.....
Lauri.Tibbo
ei raatsinud uut teemat tegema hakata, kuid oleks selline soov: Kui kellelgi on sellist sadulat nagu Selle Italia SLR (ükspuha,mis variant), siis oleks ülimalt tänulik, kui see keegi laseks mul sellega proovisõitu teha Tahaks võibolla osta, aga ei julge ilma proovimata. Tulen ise kohale (tallinn) ja olen nõus ka korvama abistaja kulud Äitäh!
Siit on siis näha, et kõigega kannatab sõita, sest lapse nahk ju see kõige õrnem Hoiab ka talvel selle koha sooja, millega toetada tulebLauri T kirjutas:Fizi:k Nisene 2004 Pro Super Ultra
Laste pampers on vist tunduvalt paksem, igatahes pikemat maad pampersita selle sadulaga ei soovitaks.tann kirjutas:Siit on siis näha, et kõigega kannatab sõita, sest lapse nahk ju see kõige õrnem Hoiab ka talvel selle koha sooja, millega toetada tulebLauri T kirjutas:Fizi:k Nisene 2004 Pro Super Ultra
Viimati muutis cowrider, 11. 08. 2003. 23:59, muudetud 1 kord.
Endal on kahjuks /st mitte SLR/ Selle Italia Century (Once logoga, must nat. nahk). Pole viga, aga hargivahe annab (ka läbi pampersi) pärast 1, 5 tundi sadulasviibimist märku, et võiks mõniaeg püsti vändata Kujult on sadul küllaltki SLR-i sarnane.indrek kirjutas:ei raatsinud uut teemat tegema hakata, kuid oleks selline soov: Kui kellelgi on sellist sadulat nagu Selle Italia SLR (ükspuha,mis variant), siis oleks ülimalt tänulik, kui see keegi laseks mul sellega proovisõitu teha !
Viimati muutis mart, 11. 08. 2003. 23:50, kokku muudetud 2 korda .
Niipalju kui mina olen aru saanud on SLR pigem maanteesadul.mart kirjutas:Endal on kahjuks /st mitte SLR/ Selle Italia Century (Once logoga, must nat. nahk). Pole viga, aga hargivahe annab (ka läbi pampersi) pärast 1, 5 tundi sadulasviibimist märku, et võiks mõniaeg püsti vändata Kujult on sadul küllaltki SLR-i sarnane.indrek kirjutas:ei raatsinud uut teemat tegema hakata, kuid oleks selline soov: Kui kellelgi on sellist sadulat nagu Selle Italia SLR (ükspuha,mis variant), siis oleks ülimalt tänulik, kui see keegi laseks mul sellega proovisõitu teha !
Century on alumiiniumsulamist raamiga ja üks jäigemaid Selle Italia sadulaid üldse. Kui sul see MTB-l peal on siis ei imesta et tunda annab.
Mul on Century cc rattal. Nii-et pigem ikka sinna MNT kanti.priidik kirjutas:mart kirjutas:Niipalju kui mina olen aru saanud on SLR pigem maanteesadul.indrek kirjutas:ei raatsinud uut teemat tegema hakata, kuid oleks selline soov: Kui kellelgi on sellist sadulat nagu Selle Italia SLR
Kujult on sadul küllaltki SLR-i sarnane.
Century on alumiiniumsulamist raamiga ja üks jäigemaid Selle Italia sadulaid üldse. Kui sul see MTB-l peal on siis ei imesta et tunda annab.
album_page.php?pic_id=335
Xavier kirjutas:
Mul on sõidetud ligi 3k ja kaalun u.75kg, järelikult hakkab sadul varsti-varsti lepingut lõpetama!?Mõtlesin jah Ike Race sadulat, aga hakkasin mõtlema ja sellega sõitsin ikka üle 5500km, aga keskelt vajus ära ja külgedelt ka vajumise tulemusena tuli nahk lahti. Ja kaalun 55kg, niiet ei saa öelda, et raskus tegi oma töö. Alguses oli jah sadul väga mugav, aga nüüd oleks juba kehv sellega sõita.
Tanel
Krt......käisin......sõitsin.......tundsin ja ei oska selle fizi:k nisene kohta ei head ei halba öelda.........tegin 2h ringi bike'ga asfaltil......võrreldes vana sadulaga on see tagumine osa sadulast küll päris hea, sest vanal sadulal on tagumises otsas õmblused(mingi reklaami värk) ja see nagu vajutas kergelt sooni kinni, aga keskosast see fizi:k kas ei sobi mulle või olen selle koha pealt nii hellaks muutunud, et lihtsalt paranemata haavad annavad ka heal sadulal tunda
Fizikut kasutanud ei ole, Oktavia soetasin oma rattale sellel kevadel ja olen rahul. Minule see sadul sobib, täpselt parasjagu pehmust pealpool ja sadul iseenesest piisava jäikusega. Olen kuulnud ka arvamusi et see oKtavia ei kõlba kuskile, aga minu tagumikule tõesti sobibKirsa kirjutas:Ma vaatan et Fizik Nizene cp ja Selle Italia Oktavia Gel on sama hinnaga sadulad (890). Kumba võiks aga eelistada maastikusõitja.
Tahaks midagi veidi pehmemat.
Kas neid Fizikuid üldse enam saada on?
mingi õmbluse koht sadulal nüüd vaevalt eriti tunda annab.Pükste pehmendus on ju vahel ja õmblusi eriti ei tunnegi...põhiline on ikka sadula kuju.Nisene on erinevalt mnt sadulatest pealt kumer,mnt omad on enamasti nõgusad...selle SLR on ka veidi kumer,aga selline laiem sadul...kõigepealt mõtle kuidas sa sõidad rattaga.Mõni istub rattal nagu hobusel,O jalgadega...teine jälle toob jalad raamil nii lähedalt mööda,et põlved riivavad kergelt raami...ise kuulun viimaste hulka ja sadul peab mul eest kitsas olema,muidu hõõrub jalgevahelt püksid ka läbi.Kõige pealt vaatagi oma pükse..kui jalgevahelt on püksid veidi kulunud,siis peaksid äkki eest kitsama sadulaga sõitma.Kui sadul kohe meeldima ei hakanud,siis vaevalt ta sul pärastki meeldima hakkab...tann kirjutas:Krt......käisin......sõitsin.......tundsin ja ei oska selle fizi:k nisene kohta ei head ei halba öelda.........tegin 2h ringi bike'ga asfaltil......võrreldes vana sadulaga on see tagumine osa sadulast küll päris hea, sest vanal sadulal on tagumises otsas õmblused(mingi reklaami värk) ja see nagu vajutas kergelt sooni kinni, aga keskosast see fizi:k kas ei sobi mulle või olen selle koha pealt nii hellaks muutunud, et lihtsalt paranemata haavad annavad ka heal sadulal tunda
Ma ei oska nüüd täpselt öelda, mis sadul mul bike'l on(tuleb järgi vaadata, aga hetkel kahjuks võimatu).......aga sadula kuju on selline, et tagumine ots on natuke laiem kui nisenel ja nagu kõrgemal siis keskkoht on nagu lohus(algusest peale, nii et vajumisega pole pistmist siin) ja esimese täitsa otsa peal on selline kerge muhk veel ja siis eest ots läheb järsku alla.......ühesõnaga kui võimalik teen homme pilti, sest vaevalt nii aru saate......sõidan muidu ka nii, et sääred käivad vahest vastu toru, aga püksid veel kulunud seestpoolt pole........jama just selles, et ma ei suuda leida endale head asendit......sest selles lohus pole hea ja kui tagapool istuda, siis nagu 'üles mäge' natuke istud, aga see nagu surub mingid sooned kinni ja eriti pikalt seda lõbu pole( a seda veel et sadul on ratta peal nii, et olenemata muhkudele ja lohkudele, siiski paraleelselt maapinnaga)
Üks asi tasub veel mainimist, et sõitsin siiani freesa pükstega ja sellepärast vb tundsin ka õmblusi, nüüd soetasin endale castellid(investeerisin natuke ) ja arvan, et pean ikka nädalakese veel ootama enne suurt sadulatesti, sest kui pea igapäev sadulas, siis freesadega saadud 'vigastused' ei parane ka uute ja heade pükstega päevapealt......nii et püüan olla kannatlik
Üks asi tasub veel mainimist, et sõitsin siiani freesa pükstega ja sellepärast vb tundsin ka õmblusi, nüüd soetasin endale castellid(investeerisin natuke ) ja arvan, et pean ikka nädalakese veel ootama enne suurt sadulatesti, sest kui pea igapäev sadulas, siis freesadega saadud 'vigastused' ei parane ka uute ja heade pükstega päevapealt......nii et püüan olla kannatlik
Selle Italia kodukal kirjutab et sadulaid on kahte tüüpi: nõgusad ja lamedad. Nõgus sadul eeldab et kasutad peamiselt kahte sõiduasendit ja lame jälle et mitmeid asendeid. Ma ka ei tea kas ongi nii. Mul bikel mingi soonega sadul ja on jama - kohe algusest peale ei meeldinud ja ikka veel ei meeldi. Maantemakal Selle Italia Flite (kitsas pikk ja lame sadul) ja on nagu valatud.
Mul on mulje jäänud, et Ti relsidega sadul vetrub rohkem kui cr-mo relsidega. Ti on nagu veidi elastsem..... Aga seda ma küll ei ütleks, et Fizik liiga pehme on.indrek kirjutas:ka nüüd värske fizik nisene (ti, gel) omanik ja suu on kõrvuni Nagu sulepadjal istuks. Nüüd tekkis ainult väike hirm, et kas liiga mugav/pehme sadul väntamisele kahjuks ei tule. Et nagu hakkad seal sadulal vetruma
Sadulate kohta olen teada saanud, et pole hea, kui raskus kogu tagumikule ühtlaselt jaotub ehk siis sellised sadulad, kus kogu istmik on pehmel pinnasel pole soovitatavad.
Raskus peab olema issjaste (võimisiganes nende nimetus on) kanda. Sadul ise võib vedrutada (vedrud, amordid), aga raskus peab langema mõõdukalt kõvale ja jäigale pinnale. Et istmikku mitte piinata, tuleb istuda nii, et osa keharaskust oleks käte kanda. Seega, kui tagumiku kondid kanged, tuleb keharaskus ettepoole viia. Kui tagumik tuim, siis tuleb vaadata sadul, millel raskus langeb nendele kontidele, kuhu peab. Üleni pehmed sadulad on marketing või lühikese maa jaoks. Kui sõiduasend on püstine, siis on tagumikul raskem ja siis tundubki, et sadul on liiga kõva ja ostetakse istumise alla "padi", millel istudes pigistatakse veresooned kinni või hõõrutakse jalgade liikumisel midagi ära. Sadulad, milledel on ainult keskosas geel või lohk, on OK, sest kontide kohal on jäigem ping ja seega korrektselt toestatud. Selline on hetkel minu arvamus lähtudes Internetist loetust. Pikk jutt, nagu ikka
Raskus peab olema issjaste (võimisiganes nende nimetus on) kanda. Sadul ise võib vedrutada (vedrud, amordid), aga raskus peab langema mõõdukalt kõvale ja jäigale pinnale. Et istmikku mitte piinata, tuleb istuda nii, et osa keharaskust oleks käte kanda. Seega, kui tagumiku kondid kanged, tuleb keharaskus ettepoole viia. Kui tagumik tuim, siis tuleb vaadata sadul, millel raskus langeb nendele kontidele, kuhu peab. Üleni pehmed sadulad on marketing või lühikese maa jaoks. Kui sõiduasend on püstine, siis on tagumikul raskem ja siis tundubki, et sadul on liiga kõva ja ostetakse istumise alla "padi", millel istudes pigistatakse veresooned kinni või hõõrutakse jalgade liikumisel midagi ära. Sadulad, milledel on ainult keskosas geel või lohk, on OK, sest kontide kohal on jäigem ping ja seega korrektselt toestatud. Selline on hetkel minu arvamus lähtudes Internetist loetust. Pikk jutt, nagu ikka
Sa küsisid ühes teises teemas Selle Italia SLR mugavuse kohra. Sõitsin täna Tln rattaralli läbi ja sadul oli väga hea. Tundub tagumiku all veits teistmoodi, kuid mingit valu, hõõrumist, närvide kinnisurumist polnud. Ehk siis kui enne oled Fizikuga harjunud siis ei tohiks ka SLR probleeme tekitada. Vähemalt maanteel. Huvi pärast peaks maastikul ka järgi proovima.indrek kirjutas:ka nüüd värske fizik nisene (ti, gel) omanik ja suu on kõrvuni
...seda ma tahtsingi kuulda , aga jah proovi metsas ka ära.UrmasL kirjutas:Sa küsisid ühes teises teemas Selle Italia SLR mugavuse kohra. Sõitsin täna Tln rattaralli läbi ja sadul oli väga hea. Tundub tagumiku all veits teistmoodi, kuid mingit valu, hõõrumist, närvide kinnisurumist polnud. Ehk siis kui enne oled Fizikuga harjunud siis ei tohiks ka SLR probleeme tekitada. Vähemalt maanteel. Huvi pärast peaks maastikul ka järgi proovima.
Mul vist sama/sarnane sadulamudel. Sõitnud sellega vähe, umbes 1000 ja enne mind on sellega veel sõidetud. Sõidupükse pole. Pikki otsi pole sõitnud. Sõitnud ka seljakotiga. Olulisi probleeme pole vist olnud. Samas ükskord oli 2 päeva sõitu minnes vasaku jala säärelihas tundetu - ei tea, kas sadulast või muust. Ma arvan, et tasub teist sadulat pikemalt proovida ja siis otsustada, kas on mõtet vahetada.tann kirjutas:Mul see vana GT Avalanche ongi, ainult et natuke teises komplektatsioonis siis nüüdseks Aga kuidas siis sadulaga lood on? Probleemid ja muu jutt mul kuskil natuke eespoolspl kirjutas:vanal gt avalanchei- l oli selline peal
Oma rattal oli selline tehasest peal, kuid vahetasin kiiresti sama firma teise vastu - Speed V.tann kirjutas:Tegin mõned pildid sadulast mis mulle jätkuvalt muret teeb, aga kõiki siia ei hakanud saatma, üks nendest siis siin. Öelge mulle, kas see kannatab üldse mingit kriitikat
Tähed sadulal WTB SST
album_page.php?pic_id=330
SST kannatab hästi asfaldil selliseid 30-neseid otsi teha, kuid pikemate maastikusõitude jaoks katsu midagi muud saada.
PS. Neid SST-sid on mitu sorti, paremat infi saad mtbreview-st.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Noniih, omal on WTB SST sadul ja sellega kipub mul vasak jalg tuimaks minema Proovisin ka kitsamat Scotti sadulat ja tollega sama jama.
Järgmisena proovin vist oma eelmise ratta räbaldunud sadulat.
Vaikselt on sihiks võetud Fizik Nisene. Niiet kui kellelgi on seda uuena või kasutatuna laenata/müüa/müüjat soovitada, siis palun märku anda.
Järgmisena proovin vist oma eelmise ratta räbaldunud sadulat.
Vaikselt on sihiks võetud Fizik Nisene. Niiet kui kellelgi on seda uuena või kasutatuna laenata/müüa/müüjat soovitada, siis palun märku anda.
Nii, palju on siin jahutud Nisene'st. Aga on kellelgi ka kogemust Fizik Plateau'ga. See peaks nagu olema vahepealne mudel Dolomiti ja Nisene vahel. Nisenest nagu nats pehmem ja Dolomitist kõvem. Koduka järgi sobilik XC ja DH jaoks (Nisene ntx puhas XC). Välismaa arvustused on pand nii ja naa. V+ pakutakse isendit 790 eest (CrMo relsid).
PS! V+ väideti mulle eile sellist, et Nisenet nagu varsti enam üldse ei tehta. Kas sain valesti aru või lihtsalt V+ seda mudelit enam ei plaani tuua (muid, sh Plateau, kindlasti toob).
PS! V+ väideti mulle eile sellist, et Nisenet nagu varsti enam üldse ei tehta. Kas sain valesti aru või lihtsalt V+ seda mudelit enam ei plaani tuua (muid, sh Plateau, kindlasti toob).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kunagi sõitsin ühe aasta Nisenega ja oli väga hea sadul. Viimased aastad olen sõitnud Selle Italia toodanguga ja ka väga rahul. Alla 1000.- maksvat sadulat ei soovitaks küll üheltki tootjalt sest vastasel juhul ei saa titaanrelsse, naturaalnahka ja nailonist sadulapõhja. Need omakorda garanteerivad enamikele inimestele normaalse mugavuse. Nendele, kes tahavad, et sadul sõidu ajal enda olemasolu üldse meelde ei tuletaks on olemas Selle Italia Fluid. Kõige mugavam sportsadul maailmas!!!!!!! Hinnaks Eestis u. 1500.-. Talvel saab äkki müüja käest rohkem allahindlust ka nuruda, siis peaks sadul enam-vähem normaalse hinnaga käes olema.
See sadul mida V+ pakuti oli CrMo relssidega ja nahk kattega (põhi peaks koduka järgi olema kõikidel Plateau mudelitel süsinikuga tugevdatud). Titaanrelsid ei huvitagi ausalt eriti (peale kaaluvahe ei näe eelist ja kaaluviini ma pole ). Ja huvitav asi on see, et Fiziki kodukal, kus saab komplekteerida sobiva sadula (värvid, katted, relsid) on sama Plateau sadul hinnaga ca 1080 (69 EUR). V+is nagu alet sellel pold või sain valesti aruBimmer kirjutas:...Alla 1000.- maksvat sadulat ei soovitaks küll üheltki tootjalt sest vastasel juhul ei saa titaanrelsse, naturaalnahka ja nailonist sadulapõhja. Need omakorda garanteerivad enamikele inimestele normaalse mugavuse. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Titaanrelsid vetruvad rohkem st on mugavamad. Rohkem infot: http://www.selleitalia.com/Mati kirjutas:Titaanrelsid ei huvitagi ausalt eriti (peale kaaluvahe ei näe eelist ja kaaluviini ma pole ).
Tundub, et tundmatu värk siin Estonia nimelises liivakastisMati kirjutas:... Aga on kellelgi ka kogemust Fizik Plateau'ga. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Eks ta nii kipub olema, kui miskit suht uut või eksklusiivset tahad. Mul samad kogemused, kui Brooksi-i ja Selle Italia Century sadula soetasin. Polnud nagu Maarjamaal kelleltki nõu küsida.Mati kirjutas:Tundub, et tundmatu värk siin Estonia nimelises liivakastisMati kirjutas:... Aga on kellelgi ka kogemust Fizik Plateau'ga. ...
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Mina olen mõnikord mõelnud, et kuidas ikkagi sadulad sünnivad? Kas sadulaloojad kasutavad rattureid modellidena või mitte? Eriti olen sellest mõelnud, kui olen kasutanud eelmisel aastal soetatud Trek1400 orig. sadulat. Mis oli küll selle looja mõttes ja milline võis see rattur olla, kelle bottomi järgi see sadul vooliti- "Trek race" nazevaajetsa, tootja keegi "Velo" Hiljuti tellisin endale ära Selle Flite- polndki eriti kallis. Eks paistab, mis ta endast kujutab...
Velo on üks Taivanis pesitsev sadulameister. Küllaltki suur ja tuntud. Võid nii mõnegi *rattanimega* sadula põhjalt tema logo leida.maxspeed kirjutas: "Trek race" nazevaajetsa, tootja keegi "Velo" ..
http://www.velosaddles.com/
Trek pole mitte ainuke, kellele Velo on alltöövõtja.
Tundub, et üleüldse itaalia selled (NB selle on it. keeles sadul) sobivad eestlase pepuga paremini.
Viimati muutis mart, 05. 02. 2004. 16:55, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.