Paluks nõu!?!
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Paluks nõu!?!
Teadjamad mehed/naised, palun andke nõu järgmises:
1) Soov soetada XTR vändad, kuid mis on põhiline näitaja vända pikkuse valikul. Teatavasti pakutakse 170/172,5/175/177,5/180mm pikkusi?
2) Mis esiamordid on need parimad, eeldades et olemas oleks lenksulukk ja kaal võimalikult madal. On neid, kes Rock Shoxi vastupidavuses kahtlevad ja eelistavad pigem FOXi ja DT Swissi. Mida eelistada?
3) Kas SRAM ja Shimano Triggerid ning käiguvahetid töötavad omavahel tõrgeteta või parem on siiski Sram vahet+ Sram Trigger ja sama Shimanoga? Pean silmas mõlema tootja tipptooteid (XO ja XTR)?
Kommentaarid oodatud,
tänan
R.
1) Soov soetada XTR vändad, kuid mis on põhiline näitaja vända pikkuse valikul. Teatavasti pakutakse 170/172,5/175/177,5/180mm pikkusi?
2) Mis esiamordid on need parimad, eeldades et olemas oleks lenksulukk ja kaal võimalikult madal. On neid, kes Rock Shoxi vastupidavuses kahtlevad ja eelistavad pigem FOXi ja DT Swissi. Mida eelistada?
3) Kas SRAM ja Shimano Triggerid ning käiguvahetid töötavad omavahel tõrgeteta või parem on siiski Sram vahet+ Sram Trigger ja sama Shimanoga? Pean silmas mõlema tootja tipptooteid (XO ja XTR)?
Kommentaarid oodatud,
tänan
R.
Re: Paluks nõu!?!
Vastus küsimuseleraceboy kirjutas:1) Soov soetada XTR vändad, kuid mis on põhiline näitaja vända pikkuse valikul. Teatavasti pakutakse 170/172,5/175/177,5/180mm pikkusi?
Ise kasutan RS-i ja peale seda, kui mindi üle 32mm liuguritele probleeme ei ole esinenud.raceboy kirjutas:2) Mis esiamordid on need parimad, eeldades et olemas oleks lenksulukk ja kaal võimalikult madal. On neid, kes Rock Shoxi vastupidavuses kahtlevad ja eelistavad pigem FOXi ja DT Swissi. Mida eelistada?
Ristkasutada saab näiteks SRAM trigger + Shimano esivahetaja . Tagumised vahetajad/triggerid omavahel ei ühildu.raceboy kirjutas:3) Kas SRAM ja Shimano Triggerid ning käiguvahetid töötavad omavahel tõrgeteta või parem on siiski Sram vahet+ Sram Trigger ja sama Shimanoga? Pean silmas mõlema tootja tipptooteid (XO ja XTR)?
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Paluks nõu!?!
Magural on ka väga head amordid.(et siis valikut veel keerulisemaks ajada )
Re: Paluks nõu!?!
Sid World Cup päris hea...
Re: Paluks nõu!?!
Kas Rock Shox Reba SL 2009 on hea? Selline oleks kohe olemas kui soov?
Kas sellele lenksulukku eraldi oleks võimalik saada?
Kas sellele lenksulukku eraldi oleks võimalik saada?
Re: Paluks nõu!?!
Et nagu aru saan, siis lased latti alla. Enam ei tahagi parimat amorti, vaid sellist, mis kohe käepärast. Kui nii, miks vaevata end ülemise otsa käiguvahetusega - võta shimanoDeore või sramX7 - tuleb odavam.raceboy Postitatud: 18. 10. 2009. [b]20:19[/b] kirjutas:...Mis esiamordid on need parimad, eeldades et olemas oleks lenksulukk ja kaal võimalikult madal..raceboy Postitatud: 18. 10. 2009. [b]22:02[/b] kirjutas:.
Kas Rock Shox Reba SL 2009 on hea? Selline oleks kohe olemas kui soov?
Kas sellele lenksulukku eraldi oleks võimalik saada?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Paluks nõu!?!
väitest õieti aru saades järeldan, et ka siinsed kogemused näitavad et tegemist pole kõige parema amodiga!?
Re: Paluks nõu!?!
Ise sõidan RS Reba vedrukahvliga. Ajab asja suurepäraselt ära, kaal on ainuke miinus. Kui sa siin mõlgutad mõtteid peale panna selliseid juppe, mis üles loetlesid, siis oleksid justkui nagu sõidumees. Sõidumehed kasutavad ju kõvakahvleid!
Re: Paluks nõu!?!
Eesti võistlustel on Reba SL hulganisti esindatud, mis näitab, et ta täidab oma ülesande. Kuniks sa pole defineerinud, mis tähendab sinu sõnastuses ütelus "kõige parem amort "- siis fakt on, et mudel Rock Shox Reba SL 2009 ei ole 2009 aasta mudelitest Rock Shox amortide lipulaev.raceboy kirjutas:väitest õieti aru saades järeldan, et ka siinsed kogemused näitavad et tegemist pole kõige parema amodiga!?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Paluks nõu!?!
Pole ma mingi kõva sõidumees midagi - head asjad ei ole mõeldud ainult valitutele. Kuna Scale 09 karbon raam olemas, siis võiks teha korra ja korralikult. Kõva kahvel on minule liig - oli selline mõte täitsa olemas, kuid piisas lukustatud amordiga sõitmisest, kui veendusin et see pole minu... Aga oskate öelda kas lenksulukke on eraldi müüa?tanel24 kirjutas:Ise sõidan RS Reba vedrukahvliga. Ajab asja suurepäraselt ära, kaal on ainuke miinus. Kui sa siin mõlgutad mõtteid peale panna selliseid juppe, mis üles loetlesid, siis oleksid justkui nagu sõidumees. Sõidumehed kasutavad ju kõvakahvleid!
Re: Paluks nõu!?!
Müüakse lukke sellele amordile küll. Lenksulukk maksab 1000 kandis ja lukustussüsteem amordi püksi sisse a´la 300-400 eeku.
Hea amort võiks olla rattal all koos lenksulukuga küll!
Hea amort võiks olla rattal all koos lenksulukuga küll!
Re: Paluks nõu!?!
Ise sõidan Reba SL'iga (juba teine seda tüüpi amort). Ei ole kauges minevikus need ajad, kui paljud tipud eelistasid RS mudelivalikus Reba just SID'ile, kuna oli jäigem ja vastupidavam. Ainus miinus on ehk jah kaal võrreldes tippamortidega, kuid muus osas mina näiteks SID'iga ei ole erinevust märganud.
Re: Paluks nõu!?!
Täpsusta, milline carbon Scale sul on. Kas 35?raceboy kirjutas: Scale 09 karbon raam olemas, siis võiks teha korra ja korralikult.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Paluks nõu!?!
Ise olen Reconi ja Rebaga sõitnud. Fox meeldib mõlemast rohkem -- käik on kuidagi mõnusam ja konkreetsem. Aga Scotti raami puhul ju eriti vahet pole -- Scale 10, 20, 30 ja 35 on ju kõik sama raamiga, ainult värv on erinev.
Re: Paluks nõu!?!
Jah, sai soetatud Scale 35 ja seda puhtalt seetõttu, et kuna raamid kõigil Scale-idel samad, siis alustasin odavamast rattast ja vähehaaval vahetan võimaluste piires detaile.mart kirjutas:Täpsusta, milline carbon Scale sul on. Kas 35?raceboy kirjutas: Scale 09 karbon raam olemas, siis võiks teha korra ja korralikult.
Re: Paluks nõu!?!
Ei ole kõik scaled samad. Alustasid teemat sooviga komplekteerida ratas tippvidinatega (nagu ise ütlesid - harrastaja võib ja saab sellist luksust omada. Erinevalt profist, kes sõidab sellega, mida sponsor/mänedžer annab), nüüdseks oled oma soovides jõudnud tavaratturite hulka - scale 35 raam, amordikson sul silmapiiril reba sl jms.mart kirjutas:raceboy kirjutas:
Täpsusta, milline carbon Scale sul on. Kas 35?raceboy kirjutas:Jah, sai soetatud Scale 35 ja seda puhtalt seetõttu, et kuna raamid kõigil Scale-idel samad
Scale tippmudel on LTD, mida oleks olnud tunduvalt lõbusam eemalviibijana upgradeda/soovitada. Scale35-ga ei oskagi miskit erilspärast soovitada - sarnaseid 1,200 grammiseid raame on kõigil tuntud brändidel: Niiet raamile kruvi külge misiganes, nagunii saab tulem suht tavaline. Ainuke piirang on, et mõnedel vidinate (jooksud, stem, lenks, sadulapost, pedaalid) on kaalupiirang st "paksud" poisid neid lubada ei saa.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Paluks nõu!?!
LTD-d ja RC-d ma taga ei ajanud ja pole ka plaanis. Scale sarjast lähtusin siiski 10, 20, 30 ja 35-st. Tegin enne ka väikese uurimistöö, all leiate ka kirjavahetuse. Ja kuna Scale 10 letihinda välja ei raatsinud käija, siis 100g pärast seda ka ei teinud. Põhjus miks ma selle teema siia postitasin ongi selles, et teada saada, mis on head amordid (amortide rohke valik ja varasem kogenematus erinevate amortidega teevad valiku keeruliseks). Ülejäänu osas on lihtsam, sest palju on nüüdseks juba olemas: XTR vändad, Sram XO tagavaheti ja XTR esivaheti - niisiis jooksud ja amort veel vajalik...mart kirjutas:Ei ole kõik scaled samad. Alustasid teemat sooviga komplekteerida ratas tippvidinatega (nagu ise ütlesid - harrastaja võib ja saab sellist luksust omada. Erinevalt profist, kes sõidab sellega, mida sponsor/mänedžer annab), nüüdseks oled oma soovides jõudnud tavaratturite hulka - scale 35 raam, amordikson sul silmapiiril reba sl jms.mart kirjutas:raceboy kirjutas:
Täpsusta, milline carbon Scale sul on. Kas 35?raceboy kirjutas:Jah, sai soetatud Scale 35 ja seda puhtalt seetõttu, et kuna raamid kõigil Scale-idel samad
Scale tippmudel on LTD, mida oleks olnud tunduvalt lõbusam eemalviibijana upgradeda/soovitada. Scale35-ga ei oskagi miskit erilspärast soovitada - sarnaseid 1,200 grammiseid raame on kõigil tuntud brändidel: Niiet raamile kruvi külge misiganes, nagunii saab tulem suht tavaline. Ainuke piirang on, et mõnedel vidinate (jooksud, stem, lenks, sadulapost, pedaalid) on kaalupiirang st "paksud" poisid neid lubada ei saa.
_______________________________________
The frames are all the same design, but the 10 utilizes HMX carbon, allowing it to be ca. 100 grams lighter.
LARS-ERIK JOHNSON
Bike Marketing Assistant
SCOTT USA
SHIP: 110 Lindsay Circle
Ketchum ID 83340
MAIL: P.O. Box 2030
Sun Valley ID 83353
OFFICE: 208.622.1000
TOLL FREE: 800.292.5874
FAX: 208.622.1006
scottusa.com
______________________________________________
From: ...............
Sent: Tuesday, August 20, 2009 3:55 AM
To: Lars Johnson
Subject: Re: RE: Scale 50 Frame
Dear Lars,
Thank you for your previous answer!
Please tell me also what is the difference between 2009 Scott Scale 10, 20, 30, and 35 frames (are they all same weight and design)?
Thank you in advance,
Risto.[/b]
Re: Paluks nõu!?!
Tübli, et viitsid taustatööd teha, aga samas Lars-Eriku vastuse oleks siinne foorum andnud sulle samaväärse. Ja muuseas, see 100 g kergem jutt käib samamõõduliste raamide kohta ja ka sämamõõduliste raamide kaal erineb ca 30 g. Ehk siis scott-usa müügimehe jutt on ebatäpne.raceboy kirjutas: Tegin enne ka väikese uurimistöö, all leiate ka kirjavahetuse. Ja kuna Scale 10 letihinda välja ei raatsinud käija, siis 100g pärast seda ka ei teinud. Põhjus miks ma selle teema siia postitasin ongi selles, et teada saada, mis on head amordid (amortide rohke valik ja varasem kogenematus erinevate amortidega teevad valiku keeruliseks). Ülejäänu osas on lihtsam, sest palju on nüüdseks juba olemas: XTR vändad, Sram XO tagavaheti ja XTR esivaheti - niisiis jooksud ja amort veel vajalik...
_______________________________________
The frames are all the same design, but the 10 utilizes HMX carbon, allowing it to be ca. 100 grams lighter.
LARS-ERIK JOHNSON
Bike Marketing Assistant
SCOTT USA
Kokkuvõttes - raam sul suht tavaline ja temale külgekeeratavad vidinad on ülemise otsa nimega, aga arvatavalt vaid kõla, mitte värvi järgi valitud :
XTR vändad- mis mudel, mis aastast?
Sram XO tagavaheti - mis värvi ja mis aastast?
XTR esivaheti - mis mudel, mis aastast?
Kas tundub, et ajan ratta komplekteerimise keeruliseks? Siinfoorumis levinud hüüdlause - sõidab mees, mitte ratas - välistab ratta funtsioneerimise, eks ole ju?!
Samas tahame ju , et maastikuratas peab sõitma/käituma nii, et mees aru ei saa / mõtlema ei peaks, et tal ratas all veereb .
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Paluks nõu!?!
... jah keeruline see värk - õnneks tuli kogu kama mul teiselt mandrilt koos kolivate inimeste varandusega, kui saaks tihedamini nii teha siis luban et teeksin paljud siinse foorumi külastajad norm. hinnapoliitikaga õnnelikumaks.mart kirjutas:Tübli, et viitsid taustatööd teha, aga samas Lars-Eriku vastuse oleks siinne foorum andnud sulle samaväärse. Ja muuseas, see 100 g kergem jutt käib samamõõduliste raamide kohta ja ka sämamõõduliste raamide kaal erineb ca 30 g. Ehk siis scott-usa müügimehe jutt on ebatäpne.raceboy kirjutas: Tegin enne ka väikese uurimistöö, all leiate ka kirjavahetuse. Ja kuna Scale 10 letihinda välja ei raatsinud käija, siis 100g pärast seda ka ei teinud. Põhjus miks ma selle teema siia postitasin ongi selles, et teada saada, mis on head amordid (amortide rohke valik ja varasem kogenematus erinevate amortidega teevad valiku keeruliseks). Ülejäänu osas on lihtsam, sest palju on nüüdseks juba olemas: XTR vändad, Sram XO tagavaheti ja XTR esivaheti - niisiis jooksud ja amort veel vajalik...
_______________________________________
The frames are all the same design, but the 10 utilizes HMX carbon, allowing it to be ca. 100 grams lighter.
LARS-ERIK JOHNSON
Bike Marketing Assistant
SCOTT USA
Kokkuvõttes - raam sul suht tavaline ja temale külgekeeratavad vidinad on ülemise otsa nimega, aga arvatavalt vaid kõla, mitte värvi järgi valitud :
XTR vändad- mis mudel, mis aastast? FC-M970
Sram XO tagavaheti - mis värvi ja mis aastast? hõbedane 2009
XTR esivaheti - mis mudel, mis aastast? FD-M971
Kas tundub, et ajan ratta komplekteerimise keeruliseks? Siinfoorumis levinud hüüdlause - sõidab mees, mitte ratas - välistab ratta funtsioneerimise, eks ole ju?!
Samas tahame ju , et maastikuratas peab sõitma/käituma nii, et mees aru ei saa / mõtlema ei peaks, et tal ratas all veereb .