Carbon esihark
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Carbon esihark
Selline mure, et carbon kahvlil (Trigon) tuleb kaelakausse pingutades kogu see sisu torust välja. Kas cabon kahvlitel tulebki pingutada väga kergelt või annab seda käbi kuidagi kõvemini kinnitada?
Re: Carbon esihark
Üldjuhul on carbon steererite käbi nn. isepingutuv. Seal peaks olema sees "muhv" mille seinaehitus kiilukujuline. Mina võtaks mingi pikema poldi või konksuga traatvarda millega käbi kinni hoida ja siis suruskin/toksiskin seda muhvi pingumale.
Re: Carbon esihark
Kui toru ka carbonist, siis peaks vast sellist "käbi" kasutama
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Carbon esihark
Ma ei ole seda käbi ise vahetanud. On seesama, mis kaasas oli. Ei oskagi täpselt kirjeldada seda. On selline alumiiniumist ja sälgud on sees. All on lahtiselt mutter, mille külge käib ülemine pool, kuhu käib siis kaelakausside pingutuskruvi.
Re: Carbon esihark
Kui said käbi kahvliga kaasa, siis seda peaks kaheksase kuuskandiga (või oli kuuene) saama pingutada. Vähemalt mina sain sellise käbi kaasa.Loom kirjutas:Selline mure, et carbon kahvlil (Trigon) tuleb kaelakausse pingutades kogu see sisu torust välja. Kas cabon kahvlitel tulebki pingutada väga kergelt või annab seda käbi kuidagi kõvemini kinnitada?
Re: Carbon esihark
kui käest ostsid, siis kirjelduse järgi võib arvata et praegu on sul seal sees alusteereri käbi. Kasuta loovmõtlemist ja ürita see sealt kätte saada.
pane Raineri viidatud käbi, igas normaalses rattapoes on selline korduvkasutatav junn olemas ja iga mehaanik jagab poole jutu pealt mis sul vaja on.
pane Raineri viidatud käbi, igas normaalses rattapoes on selline korduvkasutatav junn olemas ja iga mehaanik jagab poole jutu pealt mis sul vaja on.
Gravity is a Bitch