Korralike kaelakausside kasulikkus?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Korralike kaelakausside kasulikkus?
Mõistan, et kui laagrid on korralikult kulunud hakkab esiamort või siis kahvel loksuma. Minu rattal seda viga veel ei ole. Milles väljenduvad kallimate kaelakausside paremad omadused? Uuel raamil olen hakanud arusaama, et tõesti käed lahti sõites miski nagu kergelt pooks, kuid cliplessidega käed lahti sõita linnas on paras hullus. On veel rattasõidul omadusi, mis paranevad kaelakausside vahetusega?
Re: Korralike kaelakausside kasulikkus?
Suurim erinevus on laagri tüüp -Inc1120 kirjutas:
1. Milles väljenduvad kallimate kaelakausside paremad omadused?
kallimad on kinnised:
odavamad on lahtised:
Mõlemad jagunevad veel kuul- või rulllaagriteks - kummalgi omad head ja vead.
Lisaks veel materjal - CrMo, roostevaba, (pool)keraamiline. Tihendi ja kuulide töötlemistäpsus. Bränd
Tavaliselt kulutavad laagrid veerepinnale konarused, mis on lenksu keerates kenasti tunda:
Nagu aru saan, siis vaherõngad/spacerid said sul eelmises teemas selgeks, nüüd uurid kaelakausse ja lähiajal teed uue teema - mis vahet on kiirkinnitustel ja mis ma võidan, kui kallimad ostan?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Korralike kaelakausside kasulikkus?
Nii hull see asi nüüd ka ei ole . Aga eks ma üritan trek 4300 juppidest lihtsalt vabaneda ja siis uurin millega asendada hetkel olemas olevaid juppe. Hetkel suletud laagritega Bontrager, mille võiks asendada siinsamas foorumis müüdavate pro lite dega. Sellega seoses tekkis siis küsimus, kas laagreid saab kaussides eraldi vahetada, või pean kogu kompoti korraga vahetama?