kassett-XT või SRAM 9.0 ?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
kassett-XT või SRAM 9.0 ?
Lähiajal plaanis uus kassett soetada.On kellegil nimetatud kassettidega kogemusi,kumba eelistada? Head ja vead?
Aga kas väide, et XT kassett peab kauem vastu ja võimaldab sujuvamat/paremat käiguvahetust (eriti koormusel) peab paika? Plaanin ise ka kassetti ja kette osta ning seniste teiste inimeste kommentaaride puhul kaldun eelistama Shimanod SRAM-ile. Hinnad on neil (XT ja 9.0) samad, aga XT-d peetakse tugevamaks (või ei ole see nii?).
Kui LXi ja XT kassettidel erilist vahet ei ole, siis võtan ka loomulikult LX-i. XT kassett maksab ca 45.- EUR, kuid LX ca 30.- EUR. Ja ka ketid: HG 93 maksab 18.- ning HG 53 10.- EUR.
ee.hobi.velo-s on just saksast ostuteemaline thread (hinnad tunduvad üeaaegu 2x odavamad kui Eestis).
Kui LXi ja XT kassettidel erilist vahet ei ole, siis võtan ka loomulikult LX-i. XT kassett maksab ca 45.- EUR, kuid LX ca 30.- EUR. Ja ka ketid: HG 93 maksab 18.- ning HG 53 10.- EUR.
ee.hobi.velo-s on just saksast ostuteemaline thread (hinnad tunduvad üeaaegu 2x odavamad kui Eestis).
Ma sõitsin SRAM 9.0-iga 1100 ja kui ketti vahetama läksin siis HE mehed ütlesid et kassett on kulunud ja kahtlesid, kas uus kett hambub (hambus küll). Samuti nad väitsid, et 9.0 peabki XT-st tunduvalt vähem vastu, kuid HE müüb vist ainult Shimanod ja seega kui objektiivne nende arvamus on?!
St. 9.0 kogemus hetkel alles 2000 km.
St. 9.0 kogemus hetkel alles 2000 km.
Maanteekassett peab kulumisele vastu,sest sarnase kiirusega käike on rohkem ja sa ei sõida kogu aeg 1-2 käiguga nagu bike kassetiga.
Käiguvahetus toimibki paremini,sest kassett on väiksem ja ka jäigem.LX kassetil on suuremad hammasrattad väga pehmed.Näppudega võid pigistada kaks suuremat omavahel peaaegu kokku...käega katsudes on sram 9.0 pisut jäigem kui LX,aga XT on veel tunduvalt jäigem.
Mul üks 12-26 ultegra maanteekassett olemas.Proovisin sõita sellega,aga minu arust on ülekanded raskel maastikul kehvemad kui XT 11-32 kassetil.
Käiguvahetus toimibki paremini,sest kassett on väiksem ja ka jäigem.LX kassetil on suuremad hammasrattad väga pehmed.Näppudega võid pigistada kaks suuremat omavahel peaaegu kokku...käega katsudes on sram 9.0 pisut jäigem kui LX,aga XT on veel tunduvalt jäigem.
Mul üks 12-26 ultegra maanteekassett olemas.Proovisin sõita sellega,aga minu arust on ülekanded raskel maastikul kehvemad kui XT 11-32 kassetil.
XT kassett ei kõlba küll kuhugile, esimese tuhande pealt kettivaetades ilmnesid mured juba. LX on "eestlase" valik - mõistlik, mis see paarkend grammi kaalus teeb, kui kestvuses võidad kordi.
Muide Srami 7.0 kassett peab ka kenasti vastu.
Võta LX/Sram 7.0. Kusjuures sram 7.0 kaalub sama palju kui XT!!!
Muide Srami 7.0 kassett peab ka kenasti vastu.
Võta LX/Sram 7.0. Kusjuures sram 7.0 kaalub sama palju kui XT!!!
krt seda teab millest see kestvus sõltub. igal mehel on oma stoori - ühel kestab, teisel mitte. mina jälle alustan kolmandat hooaega ainult sram 7.0-ga ja asi toimib. eile just installisin uue.Ereliukas kirjutas:Ei saa SRAM 7.0 kassetti küll väga kiita - kolmandat ketti peale pannes (läbisõidul ca 1400 km) tekkisid juba üleviskamine jne.
See aasta katsetan, kuidas LX kestab .
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
kas VW on parem kui Toyota
kas Finnair on parem kui Estonian Air
kas Lipton on parem kui Tetley
kas Fischer on parem kui Madshus
kas ema on parem kui tütar
kas Neste on parem kui Statoil
kas Eesti on parem kui Poola
kas nööp on parem kui trukk
jne
küsimus on ühelt poolt marketingis (kasvõi see, et paljudele rattatootjatele sa jõuad maksta, et need sinu juppidega komplekteeriks) ja olemasolevas turuosas (monopoolset turgu on raske lõhkuda ka hea tootega). SRAM'i põhimõte on olnud väiksem valik rõhuasetusega kvaliteedile. seega ei saagi SRAM saada nii populaarseks kui Shimano.
odavus = kehv? vanemad mehed ütlevad, et odava raha eest saab harva head, aga kalli raha eest on alati võimalus s...a saada.
[/quote]
kas Finnair on parem kui Estonian Air
kas Lipton on parem kui Tetley
kas Fischer on parem kui Madshus
kas ema on parem kui tütar
kas Neste on parem kui Statoil
kas Eesti on parem kui Poola
kas nööp on parem kui trukk
jne
küsimus on ühelt poolt marketingis (kasvõi see, et paljudele rattatootjatele sa jõuad maksta, et need sinu juppidega komplekteeriks) ja olemasolevas turuosas (monopoolset turgu on raske lõhkuda ka hea tootega). SRAM'i põhimõte on olnud väiksem valik rõhuasetusega kvaliteedile. seega ei saagi SRAM saada nii populaarseks kui Shimano.
odavus = kehv? vanemad mehed ütlevad, et odava raha eest saab harva head, aga kalli raha eest on alati võimalus s...a saada.
[/quote]
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Praegu peal XT kassett ja teine kett (XTR) Kokku kassetiga sõidetud ca. 3500km. Kõik toimib veel ilusti. Ennem oli kasutusel LXkassett ja HG 73 ketid. Enne ratta maha müümist oli kassetiga sõidetud 6000km ja peal oli 6-s. kett. Minu arust, väga hea tulemus. Kui nüüd peaksin uue kasseti ostma, siis valiksin Sram 9.0 Lihtsalt tahan ise teada/proovida, kuidas töötab ja vastu peab.
Samas, on üsna loogiline, et 9.0 kassett kulub veidi kiiremini, kui XT. Seda tänu sellele, et 9.0 hammaste vahel olevad lohud (ei mõelnud paremat sõna välja) on madalamad kui XT-l. st. XT kassetil läheb kett natuke sügavamale, mis annab ka parema kulumiskindluse. 9.0 kasssetil seevastu, peaks aga käiguvahetus pehmem olema.
Samas, on üsna loogiline, et 9.0 kassett kulub veidi kiiremini, kui XT. Seda tänu sellele, et 9.0 hammaste vahel olevad lohud (ei mõelnud paremat sõna välja) on madalamad kui XT-l. st. XT kassetil läheb kett natuke sügavamale, mis annab ka parema kulumiskindluse. 9.0 kasssetil seevastu, peaks aga käiguvahetus pehmem olema.
Oli kõige pealt LX taga, kestis nii paar tuhat eelmine hooaeg(sry vahepeal oli lugeja katki).Kevadel panin 9,0 peale koos pc 99 ketiga.Vastu pidas pea tuhat siis läks vahetusse.Vahest joppas selega , et ka esimene hammakas oli juba kõver antud momendiks , nii et kogu moos vahetusse.Asemele proovisin 7,0 ja too sõidab tänaseni esitamatta suuremaid pretensioone.Müüja(ei olnud HE) küll ütles et olen raske jalaga aga arvan , et ka käiguvahetamise kursustele peaks minema.Et siis kui mingi vahe 7,0 ja 9,0 on, siis on see minu kogemuse põhjal piirdunud vastupidavusega.
Praegune kett sõitnud 500km. eelmise vahetus 3000km. pealt. Aga siis väänas juba külgepidi otsad kokku kah.Kaua teil XTR kett vastu peab?
Samas, kui sind huvitab, et kas on mõtet osta XTR kett ja käia sellist raha välja siis.... Minu kogemustel on parima hinna ja kvliteedi suhtega (loe siis vastupidavus) HG 73 kett. Pole nagu eriti kahju, kui 500km pealt välja veninud.
tänavu kasutasin LX kassetti ja kettideks siis 1 tk HG 73 ja 2 tk PC99, mida siis u 300 km järelt ümber viskasin.
Kasset praeguseks sõitnud u 5000, näeb kulunud välja a vahetab veel päris ok. Kettidest kooles esimesena HG73, umbes 1000 peal näitas punast. PC99-d mõlemal aga on veel siiamaani näitaja normis, küll lõpu lähedal. st läbisõit mõlemal u 2000.
väga raske jalaga ma ei ole a muda on kõik ketid tänavu kõvasti saanud.
Uuest pärast vahetas shimano paremini a srami puhul kompenseeris selle kulumiskindlus. järgmine aasta proovin ka xt v duraice kette, pidid juttude järgi HG73-st oluliselt paremini kestma.
Kasset praeguseks sõitnud u 5000, näeb kulunud välja a vahetab veel päris ok. Kettidest kooles esimesena HG73, umbes 1000 peal näitas punast. PC99-d mõlemal aga on veel siiamaani näitaja normis, küll lõpu lähedal. st läbisõit mõlemal u 2000.
väga raske jalaga ma ei ole a muda on kõik ketid tänavu kõvasti saanud.
Uuest pärast vahetas shimano paremini a srami puhul kompenseeris selle kulumiskindlus. järgmine aasta proovin ka xt v duraice kette, pidid juttude järgi HG73-st oluliselt paremini kestma.
Ketid kassetid
Vaatan, et mehed vahetavad siin kette ikka päris tihti.
Minu "vanakooli" 24-käiguline ratas koos Sram 5.0 kassetti ja PC-58 ketiga sõidab juba muretult 3500 + kilomeetrit. Ja alles nüüd on tunda käiguvahetuse ebakindlust jms. Ei saa aru, mida võidate kui ketti nii tihedalt vahetate?
Minu "vanakooli" 24-käiguline ratas koos Sram 5.0 kassetti ja PC-58 ketiga sõidab juba muretult 3500 + kilomeetrit. Ja alles nüüd on tunda käiguvahetuse ebakindlust jms. Ei saa aru, mida võidate kui ketti nii tihedalt vahetate?
Pole küll päris see teema aga kui kedagi huvitab siis maanteerattal olen vaadanud et kõige parem on vahetada 3.5k tagant. Siis saab 1 kassetiga läbi sõita 3 ketti = 10k. Ja Campa on vastupidavam kui Shimano. Vaatamata suuremale läbisõidule on MNTd odav ülal pidada. Kui saksamaalt talvel jubinad ära osta läheb mul käiguosa kuludeks aastas (u 10-12k läbisõitu) 1050 eeki (3 Record c9 ketti ja Veloce kassett) ja kummidele jämedalt 1200 eeki (1 paar treening nt. Conti GP Classic ja 1 paar võistluskumme nt. Conti GP 3000). Ülejäänud asjad (piduriklotsid, keskjooks jne.) kuluvad aastatega - oleneb mehest, sõidustiilist, ilmast jne..