Hübriidrattal Author Zenith on Deore tagavahetaja vedru surve sissepoole, ehk kõige suurema hammaka suunas, ja shifteriga toimub pöidla all käigu ülesvahetamine (1 - 2 - ... - 9, ehk kiiremaks), nimetissõrmega aga allavahetamine, ühesõnaga teisiti, kui varemkogetu... Võin ju harjuda sellise veidrusega, aga pidurdamisel ei ole võimalik käike koos piduriheebli vajutamisega korralikult alla vahetada, sõrm ei mahu heebli vahele ära.
Mis trikk on: kas seda tagavahetaja vedrut saab ümber tõsta, nii et selle pingsus tõmbab vahetajat ikka väljapoole, nagu harilikult? Või peab seal olema midagi katki?
Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Selline trikk on, et pead ostma uue tagakäikari (top normal tüüpi).
http://www.hobisport.ee/Tehnikakusimuse ... uures.html
http://www.hobisport.ee/Tehnikakusimuse ... uures.html
Re: Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Asi selge, ei teadnud! Tuleb kaaluda välja vahetamist. Või harjumist enne pidurdamist konkreetselt ja kiirelt vajalik arv käike alla vahetada, et siis pidurdamisele keskenduda. Õudne!
Tegelikult oleks üks variant ka tagapiduri kasutamine ära lõpetada
Tegelikult oleks üks variant ka tagapiduri kasutamine ära lõpetada
Viimati muutis rein113, 02. 04. 2012. 15:04, muudetud 1 kord.
Re: Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Sinu low normal tagakäikariga saab kenasti kokku panna triggerid, mis nimetissõrme ei vaja, ainult pöialt:rein113 kirjutas:Võin ju harjuda sellise veidrusega, aga pidurdamisel ei ole võimalik käike koos piduriheebli vajutamisega korralikult alla vahetada, sõrm ei mahu heebli vahele ära.
variant 1. odav, kuid raskem - sunrace m90/93
http://www.sunrace.com/en/products/detail/m90?sku=DLM90
variant 2. kallim, kuid kergem - sram attack/rocket
http://www.sram.com/sram/mountain/produ ... term-id/80
Sinu kirjeldatud üheaegsel pidurdamisel ja käiguvahetusel tekib vastuoluline olukord, kuna samaaegselt pidurdades peab ju käigu vahetamiseks väntama.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.