Sram Red vs Ultegra di2
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Sram Red vs Ultegra di2
Küsiks siis mida teised eelistaks, ise kaldun vaikselt Sram Redi poole. Aga küsiks siis di2 omanikelt kas rahul ja tasub ära ?
Re: Sram Red vs Ultegra di2
Olen rahul. Miks?
* stabiilsus - kuigi tipp mehaanilised grupid vahetavad taga käike isegi kiiremini, siis Di2 puhul meeldib see, et käiguvahetus kas on või ei ole. ei ole vahepealset varianti. kuigi Di2 puhul võid seda ka sõidu pealt teha, pole seda vaja läinud.
* esimese käiguvahetaja auto-trim. nuff said, kuigi uuel SRAM Red'il väidetavalt pole vaja ka seda enam teha. samas jällegi - käiguvahetus toimub või ei toimu. push it and forget it. kett pole ka maha tulnud.
* hooldatavus - hooldada pole midagi. poole vähem kaableid ja kõrisid. käiguvahetust timmida pole vaja olnud.
ratta pesemiseks saab väga lihtsalt eemaldada tagumise käiguvahetaja. lisaks eemaldan keti, tagaratta ja vändad. oluliselt lihtsam ei saa ratta pesemine enam olla.
* satellite shifteri olemasolu - pealt kinni vahetamine teeb elu mugavamaks ka siledal teel sõites.
küsitavused
* nüüd kui shimano 11spd peale üle läheb, on selgusetu, mis Ultegrast selles osas saab. upgrade 11spd peale peaks olema ainult softi uuendmise küsimus, muidugi uus kett ka.
vead?
* taga võiks käike kiiremini vahetada - vist.
Kui Sram Red, siis pigem uus Red.
* stabiilsus - kuigi tipp mehaanilised grupid vahetavad taga käike isegi kiiremini, siis Di2 puhul meeldib see, et käiguvahetus kas on või ei ole. ei ole vahepealset varianti. kuigi Di2 puhul võid seda ka sõidu pealt teha, pole seda vaja läinud.
* esimese käiguvahetaja auto-trim. nuff said, kuigi uuel SRAM Red'il väidetavalt pole vaja ka seda enam teha. samas jällegi - käiguvahetus toimub või ei toimu. push it and forget it. kett pole ka maha tulnud.
* hooldatavus - hooldada pole midagi. poole vähem kaableid ja kõrisid. käiguvahetust timmida pole vaja olnud.
ratta pesemiseks saab väga lihtsalt eemaldada tagumise käiguvahetaja. lisaks eemaldan keti, tagaratta ja vändad. oluliselt lihtsam ei saa ratta pesemine enam olla.
* satellite shifteri olemasolu - pealt kinni vahetamine teeb elu mugavamaks ka siledal teel sõites.
küsitavused
* nüüd kui shimano 11spd peale üle läheb, on selgusetu, mis Ultegrast selles osas saab. upgrade 11spd peale peaks olema ainult softi uuendmise küsimus, muidugi uus kett ka.
vead?
* taga võiks käike kiiremini vahetada - vist.
Kui Sram Red, siis pigem uus Red.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Sram Red vs Ultegra di2
Dura Ace 7900 mehaanilise kasutajana mainin siia vahele, et sellel pole ka eest vaja suurel trimmida midagi, kuna vahetaja on vastavalt disainitud ja kett vastu ei käi, kogu kasseti ulatuses käigud saadaval. Mehaanilisel Ultegral ei olnud veel seda featuuri minuarust...
Re: Sram Red vs Ultegra di2
Kõik oleneb seadistamisest, mul igatahes see toimib.Alfonze kirjutas:Mehaanilisel Ultegral ei olnud veel seda featuuri minuarust...
Re: Sram Red vs Ultegra di2
Kas SRAM XX on võrreldav Shima XTR-ga ja XO XT-ga, X9 SLX-ga jne?
Re: Sram Red vs Ultegra di2
Ei. XX ja X0 on midagi XTR kanti. XT umbes nagu X9 ja SLX on X7'ga samas klassis. Ainult et Sram on parem