Maantee lenk hübriidile
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Maantee lenk hübriidile
Tere
Olen 3 aastat sõitnud scott sub-40-ga peamiselt asfaltkattega pinnal. Kuna tavalise lenksuga ei ole mugav pikki otsi sõita, siis tuli mõte, et paigaldada sub40-le maanteelenks. On kellelgi kogemust sellise modifikatsiooniga? Mida täpsemalt vaja läheb? mis käiguvahetajast saab? kas tuleb uus soetada või saab ka vana jätta? milliseid detaile on vaja ja kas selle vahetusega saab pm ise hakkama või on kindlam viia kuhugi rattateenindusse spetsialistide kätte?
Olen 3 aastat sõitnud scott sub-40-ga peamiselt asfaltkattega pinnal. Kuna tavalise lenksuga ei ole mugav pikki otsi sõita, siis tuli mõte, et paigaldada sub40-le maanteelenks. On kellelgi kogemust sellise modifikatsiooniga? Mida täpsemalt vaja läheb? mis käiguvahetajast saab? kas tuleb uus soetada või saab ka vana jätta? milliseid detaile on vaja ja kas selle vahetusega saab pm ise hakkama või on kindlam viia kuhugi rattateenindusse spetsialistide kätte?
Re: Maantee lenk hübriidile
Soetada vaja mnt lenks, sama käikude arvuga kasutusesolevate käikaritega sobivad mnt lingid (Shimano tõenäoliselt, ntx Tiagra või 105).
Vbolla tuleb ka stem vahetada, kuna tuleb kapitaalne sõiduasendi muutus. Kui hea see asend olema saab, mina ei oskakommenteerida.
Kasutaja Riho sõitis mitu aastat maantekaks ehitatud Sportsteriga, ehk arvab oma kogemuse pealt midagi asjalikumat su soovist.
Sirge lenksu, piduri- ja käiguvahetuslingid võid siis maha müüa.
Vbolla tuleb ka stem vahetada, kuna tuleb kapitaalne sõiduasendi muutus. Kui hea see asend olema saab, mina ei oskakommenteerida.
Kasutaja Riho sõitis mitu aastat maantekaks ehitatud Sportsteriga, ehk arvab oma kogemuse pealt midagi asjalikumat su soovist.
Sirge lenksu, piduri- ja käiguvahetuslingid võid siis maha müüa.
Re: Maantee lenk hübriidile
Olen selle operatsiooni teinud aastal 2007(?) ja toimib edukalt tänaseni (hommikul sõitsin sama rattaga tööle). Kui säilitad V-pidurid, tuleb osta spetsiaalsed pidurilingid, mis tõmbavad rohkem trossi, kui tavalised maanteelingid. Turul on vähemalt kolm toodet: Dia Compe 287V, Tektro RL520 ja Cane Creek drop V vms. Need on kõik ainult pidurilingid, ilma käikude shifterita. Endal on Dia Compe, sest siis see oli ainuke. Ei ole väga kvaliteetne, eelmine aasta pidin uued võllid treima, mille ümber pidurilingid pöörduvad, vanad kippusid sõidu ajal ära kaduma. Tektro ja Cane Creek on arvustuste põhjal väga sarnased ja paremad, kusjuures Tektro on oluliselt odavam (30€ paar koos postikuluga). Käiguvahetuse lahendasin dura ace bar end shifteritega. Maitse asi, kindlasti saab ka mingid klõpsutajad lenksu sirge osa peale ehitada. Igatahes soovin julget pealehakkamist.
Re: Maantee lenk hübriidile
Sõitsin sellise lt ümber ehitatud rattaga 2 aastat. Vahetuseks oli vaja lenksu, shiftereid, lenksupaela, trosse ja kõrisid. Shimano 105 lingid töötasid ka V-piduriga. Kui linke ostma hakkad, siis 3/8 süsteemile peaks sobima Shimano ST-2303 lingid.erikr kirjutas:Soetada vaja mnt lenks, sama käikude arvuga kasutusesolevate käikaritega sobivad mnt lingid (Shimano tõenäoliselt, ntx Tiagra või 105).
Vbolla tuleb ka stem vahetada, kuna tuleb kapitaalne sõiduasendi muutus. Kui hea see asend olema saab, mina ei oskakommenteerida.
Kasutaja Riho sõitis mitu aastat maantekaks ehitatud Sportsteriga, ehk arvab oma kogemuse pealt midagi asjalikumat su soovist.
Sirge lenksu, piduri- ja käiguvahetuslingid võid siis maha müüa.
Re: Maantee lenk hübriidile
Huvist küsin, kas need töötasid nii, et sai kuidagi hakkama või oli see täiesti normaalne lahendus. Mnt lingiga on piduritrossi käik lühem kui v-pidurile mõeldud lingiga - kui palju täpselt, ei tea. Mnt lingiga peaks v pidurid kole napilt pöia lähedale reguleerima (mis eeldab väga sirget pöida) ja piduritunnetus pidavat ka imelik olema. Ise jätsin proovimata.riho kirjutas:Shimano 105 lingid töötasid ka V-piduriga.
-
- Rattur
- Postitusi: 175
- Liitunud: 05. 10. 2009. 14:48
Re: Maantee lenk hübriidile
Või siis jätad kõik nagu on praegu ja kruvid lihtsalt sellised asjad enda lenksu külge:
viewtopic.php?f=144&t=37560
Lenksupael peale ja anna aga tuld.
viewtopic.php?f=144&t=37560
Lenksupael peale ja anna aga tuld.
Re: Maantee lenk hübriidile
kui kogenud mehed juba platsis on, siis küsiksin possa kohta vahele - kuidas niiskesel puhul stemmi pikkuse, nurga ja kõrguse osas korrektuure ette võetakse?
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
-
- Rattur
- Postitusi: 175
- Liitunud: 05. 10. 2009. 14:48
Re: Maantee lenk hübriidile
Kui kavatsed alt enamus ajast kinni hoida, siis soovitaksin kõigepealt lenks kõige kõrgemasse asendisse panna, et keha saaks harjuda. Ja siis nädala-paari kaupa võtad spacer-eid alt vähemaks või keerad stemmi allapoole.
Re: Maantee lenk hübriidile
Sõitsin selle rattaga 2 aastat enamustel mnt võistlustel, kui vaja siis sain probleemideta pidama. Mingit imelikku tunnetust ei kogenud, jooksud hoian rattal sirged sõltumata sellest mis pidurid tal all on.MeipMeip kirjutas:Huvist küsin, kas need töötasid nii, et sai kuidagi hakkama või oli see täiesti normaalne lahendus. Mnt lingiga on piduritrossi käik lühem kui v-pidurile mõeldud lingiga - kui palju täpselt, ei tea. Mnt lingiga peaks v pidurid kole napilt pöia lähedale reguleerima (mis eeldab väga sirget pöida) ja piduritunnetus pidavat ka imelik olema. Ise jätsin proovimata.riho kirjutas:Shimano 105 lingid töötasid ka V-piduriga.