Mavic SLR
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Mavic SLR
Mis SLR? Crossmax SLR? R-Sys SLR? Ksyrium SLR?
Aga ma arvan, et lahenduseks on pöia vahetus.
Aga ma arvan, et lahenduseks on pöia vahetus.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Mavic SLR
Põmst jah.KaupoR kirjutas:Mis SLR? Crossmax SLR? R-Sys SLR? Ksyrium SLR?
Aga ma arvan, et lahenduseks on pöia vahetus.
Ässad keevitaksid ehk prao kinni ka.
Kauaks pidama jääb, teab vaid ...
Re: Mavic SLR
Aitab pöiavahetus. Mul on endal ühed vanad SLR-id samasuguse praoga. Tõmbasin tubeless teibi mõlemale poole ja peab vähemalt õhku ja sõita saab nagu enne. Küsimus on ainult turvalisuses - kunagi tea millal pragu edasi jookseb ja millal pöid laiali läheb.seto kirjutas:Mavic SLR jooksul on kahelpool ventiili 4 cm pragu. Ehk on kellelgi mõistlik soovitus, kuidas praost lahti saada?
Re: Mavic SLR
Mavicul on nende pragudega see probleem, et need kipuvad küljepeale pöida laiali venitada laskma. Ketaspiduri jooksul ei pruugi enne märgatagi, kui kummi maha viskab. Mina sõidaksin võiduka lõpuni, sisekummiga. Aeg-ajalt kontrolliks prao arengut
Re: Mavic SLR
Prao lõppu puurida auk. 0,8 mm on piisav ja luup abiks, et prao lõppu määratleda. Sealt edasi lähened auklikule pöiale loominguliselt - kas tehes tubelessiks või kasutades sisekummi.seto kirjutas:Mavic SLR jooksul on kahelpool ventiili 4 cm pragu. Ehk on kellelgi mõistlik soovitus, kuidas praost lahti saada?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Mavic SLR
Tänan soovituste eest. Teen nii:puurin augu, katan prao ja sõidan lohviga lõpuni.