FOX CTD amordi režiimide erinevus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
FOX CTD amordi režiimide erinevus
Tere,
Olen juba mõnda aega sõitnud FOX-amordiga, kuid ei ole ikka päris aru saanud erinevate režiimide anatoomiast. CTD peaks siis tähendama Climb, Trail ja Decend. Climb režiim teeb amordi pea-aegu jäigaks ja on arusaadavalt mõeldud ronimiseks. Trail ja Decend režiimidel ei ole mina aga suutnud vahet teha. Ka foxi kodulehel on üsna ümmargune jutt.
Kas keegi oskab välja tuua siis Trail ja Decend režiimide tegeliku erinevuse?
Aitäh juba ette
Olen juba mõnda aega sõitnud FOX-amordiga, kuid ei ole ikka päris aru saanud erinevate režiimide anatoomiast. CTD peaks siis tähendama Climb, Trail ja Decend. Climb režiim teeb amordi pea-aegu jäigaks ja on arusaadavalt mõeldud ronimiseks. Trail ja Decend režiimidel ei ole mina aga suutnud vahet teha. Ka foxi kodulehel on üsna ümmargune jutt.
Kas keegi oskab välja tuua siis Trail ja Decend režiimide tegeliku erinevuse?
Aitäh juba ette
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Decend puhul muutub amordi käik pehmemaks võrreldes Trail'ga. Meil siin (loe: Eestis) selliseid pikki ja logistavaid laskumisi pole, kus seda üldse kasutada saaks. Tõusudega kah, suht sama asi - üsna lühiksed. Nii et, las aga olla koguaeg Trail asendis ja saad kõik sõidud sõidetud. Mul rattal kah, nii esimene, kui ka tagumine CTD režiimiga, aga ei viitsi neid sõidu ajal kruttida...
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Tänan, sain oma kõhutundele kinnituse! Olen ka ise peamiselt Trail režiimi kasutanud. Nüüd, kui sai paigaldatud lenksult lukustus, siis tõusudel ka Climb režiimi.
Rivo kirjutas:Decend puhul muutub amordi käik pehmemaks võrreldes Trail'ga. Meil siin (loe: Eestis) selliseid pikki ja logistavaid laskumisi pole, kus seda üldse kasutada saaks. Tõusudega kah, suht sama asi - üsna lühiksed. Nii et, las aga olla koguaeg Trail asendis ja saad kõik sõidud sõidetud. Mul rattal kah, nii esimene, kui ka tagumine CTD režiimiga, aga ei viitsi neid sõidu ajal kruttida...
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Kuna mu rattal on lenksult lukustus mõlemale amordile siis olen kasutanud Decend asndit väga juurikalistel kohtadel kus lased aga hooga üle ja naudid sõitu täiega.
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Ma ei tea, mulle tundub küll see CTD puhas BS, keskmine asend ehk Trail täpselt sama mis lahtine. Ehk siis peab lihtsalt rohkem hooba liigutama kui on vaja lukku panna või kaks korda vajutama kui lahti lasta.
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Mul on CTD taga ja ees RockShoxi sarnane 3-astmeline süsteem. Hoian koguaeg keskmises asendis, v.a. ehk mõni pikem asfaldilõik, mida õnneks harva ette tuleb. CTD režiimide erinevust väga ei tunneta, esiamordil on küll vahe tuntav. Eks see sõltub ka muudest seadistustest (õhurõhk, rebound).
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
See on tõesti tüütu, et lukustaud asendist peab kõigepealt vabastama, misjärel rakendub Decend režiim ja siis ühe nõksu taas alla lükkama Trail režiimile
versus kirjutas:Ma ei tea, mulle tundub küll see CTD puhas BS, keskmine asend ehk Trail täpselt sama mis lahtine. Ehk siis peab lihtsalt rohkem hooba liigutama kui on vaja lukku panna või kaks korda vajutama kui lahti lasta.
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Nende Fox amortide tüüpviga on see , et erinevate asendite vahed on peaaegu olematud.
Endal oli tagumise amordiga ka sama häda ja saatsin selle Soome hooldussesse . http://www.rtechsuspension.fi/index.php?cPath=226_97
Asi tehti korda ja see läks garantii alla . Nüüd on vahed päris tuntavad.
Endal oli tagumise amordiga ka sama häda ja saatsin selle Soome hooldussesse . http://www.rtechsuspension.fi/index.php?cPath=226_97
Asi tehti korda ja see läks garantii alla . Nüüd on vahed päris tuntavad.
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Kas tõesti võib olla tehasest tulnud tuttuus amort valesti seadistatud?
konx kirjutas:Nende Fox amortide tüüpviga on see , et erinevate asendite vahed on peaaegu olematud.
Endal oli tagumise amordiga ka sama häda ja saatsin selle Soome hooldussesse . http://www.rtechsuspension.fi/index.php?cPath=226_97
Asi tehti korda ja see läks garantii alla . Nüüd on vahed päris tuntavad.
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
VÕin kinnitada Knoxi sõnu, rahval on õigus teada.... Minu olukord oli selline et see Foxi FIT CTD (BS) vedru käis aasta vältel 4x hoolduses kusagil Poolas vist ning igal korral tuli täpselt samasugusena tagasi kui oli ära läind, koll oli ikka lõpuks korralikult ees….Ja kohapeal pole kellegil õigust siin Eestis teda lahti võtta garantii pärast.
Põhimure oli selles et Climb asendis vedrutas mingi 3 cm tehase andmetes 3-5 mm asemel.
Pealekauba ei olnud ka Descent ja Trail asend eristatavad.
Õnneks tehti HW-s enamvähem OK diil nii et sain SID alla ja siiani enamvähem rahul (päris lukku too ka siiski ei lähe, eelistan seetõttu kõrgema õhurõhuga sõita aga vähemasti on 3 asendit selgelt eristatavad ).
Lisan Foxi enda nägemuse siia Climb toimimisest:
Climb Mode
Rotate the CTD lever fully clockwise to set the fork in Climb mode, which is most useful for climbing and sprinting. In Climb mode, the fork will "blow off" in the event that a big hit is encountered. This setting was formerly known as “lockout.”
Climb Tune Factory Settings
There are two pre-set Climb Tune mode settings offered for Factory and Performance model forks: medium and firm.
Refer to the Climb Tune decal located on the crown next to the CTD lever, to determine which factory pre-set climb tune your fork has:
Firm factory settings will be found on shorter travel XC-type forks
Climb Tune factory settings can only be altered through complete disassembly and re-bleeding of the CTD damper system. Contact your local dealer or FOX at 1-800-FOX-SHOX for more information. Additional service information can be viewed at http://service.ridefox.com.
......
NOTE: The fork may cycle a couple of times after you engage Climb mode. Once complete Climb mode is achieved, the fork may continue to move 3 - 5 mm. This is normal, and does not negatively affect performance.
......
Põhimure oli selles et Climb asendis vedrutas mingi 3 cm tehase andmetes 3-5 mm asemel.
Pealekauba ei olnud ka Descent ja Trail asend eristatavad.
Õnneks tehti HW-s enamvähem OK diil nii et sain SID alla ja siiani enamvähem rahul (päris lukku too ka siiski ei lähe, eelistan seetõttu kõrgema õhurõhuga sõita aga vähemasti on 3 asendit selgelt eristatavad ).
Lisan Foxi enda nägemuse siia Climb toimimisest:
Climb Mode
Rotate the CTD lever fully clockwise to set the fork in Climb mode, which is most useful for climbing and sprinting. In Climb mode, the fork will "blow off" in the event that a big hit is encountered. This setting was formerly known as “lockout.”
Climb Tune Factory Settings
There are two pre-set Climb Tune mode settings offered for Factory and Performance model forks: medium and firm.
Refer to the Climb Tune decal located on the crown next to the CTD lever, to determine which factory pre-set climb tune your fork has:
Firm factory settings will be found on shorter travel XC-type forks
Climb Tune factory settings can only be altered through complete disassembly and re-bleeding of the CTD damper system. Contact your local dealer or FOX at 1-800-FOX-SHOX for more information. Additional service information can be viewed at http://service.ridefox.com.
......
NOTE: The fork may cycle a couple of times after you engage Climb mode. Once complete Climb mode is achieved, the fork may continue to move 3 - 5 mm. This is normal, and does not negatively affect performance.
......
Re: FOX CTD amordi režiimide erinevus
Soome foorumis kirjutatakse sellest päris palju . Kui amort töötab ollakse sellega väga rahul , Kuid nii mõnelgi on olnud probleeme juba uue amordiga. Aga peale hooldust on asja alati toimima saanud . Tundub et tehasel on kas kooste või seadistamisega mingi error.
Kõige paremini pidi hooldama Soome hooldus . Poola ja Lätti ei soovitata saata , kui siis Saksa. Ise printisin Soome hoolduse kodulehelt välja blanketi , täitsin ära ja panin amordi koos selle blanketi ja ostutkviitungiga posti Soome hooldusesse. Amort oli ostetud Saksa netipoest ja ei olnud kindel kas nad selle töösse võtavad või paluvad saata Saksa. Aga tehti garantii korras korda. Ja nüüd töötab laitmatult.
Kõige paremini pidi hooldama Soome hooldus . Poola ja Lätti ei soovitata saata , kui siis Saksa. Ise printisin Soome hoolduse kodulehelt välja blanketi , täitsin ära ja panin amordi koos selle blanketi ja ostutkviitungiga posti Soome hooldusesse. Amort oli ostetud Saksa netipoest ja ei olnud kindel kas nad selle töösse võtavad või paluvad saata Saksa. Aga tehti garantii korras korda. Ja nüüd töötab laitmatult.