Rattahoidja katusele?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rattahoidja katusele?
Tere,
Olen valiku ees... oleks vaja rattahoidjat katusele. Hoidjaga peaks saama transportida MNT kui ka MTB ratast. MTB amort on 15mm võlliga. Kas ProRide 591 või OutRide 561. Kas Proride-ga saab MNT ratast vedada?
Endale on silma jäänud need 2 varianti, või oleks veel mõni mõistlik variant.
Tänud ette !
Aivoo
Olen valiku ees... oleks vaja rattahoidjat katusele. Hoidjaga peaks saama transportida MNT kui ka MTB ratast. MTB amort on 15mm võlliga. Kas ProRide 591 või OutRide 561. Kas Proride-ga saab MNT ratast vedada?
Endale on silma jäänud need 2 varianti, või oleks veel mõni mõistlik variant.
Tänud ette !
Aivoo
Viimati muutis Aivoo, 05. 10. 2015. 12:36, muudetud 1 kord.
Re: Ratathoidja katusele?
Alustuseks ütlen kohe ära, et puudub igasugune kugemus OutRide 561 hoidja osas, aga kasutan igapäevaselt ProRide 591 agregaati MTB ratta liigutamiseks.
Enda kogemusele tuginedes julgen 591 hoidjat küll igati soovitada! Ratas läheb katusele hetkega (max minut) ja alla tuleb sama kiiresti. Rattal miskit küljest keerama ei pea, reguleerima samuti mitte. Mis võib ehk pisut segama hakata on pudelihoidja või pudel ise (mina pean seat tube'i pudelihoidjas olevat pudelit pisut tõstma (max 2 cm) kui ratta katusel panen - seda tegevust annaks põhimõtteliselt ka vältida). Väga positiivne on see, et ära jääb tüütu pidurisadulate regull peale jooksu eemaldamist ja uuesti alla panekut (MTB ketaspidur). Lihtne ja mugav!
Mis puutub MNT ratta transporti siis pöördu targemate poole: http://www.suusad.ee/
Selle foorumi kasutajanimi on "www.suusad.ee"
Eesti siseselt peaks olema ka parima hinnaga pakkuja. (Ka ise soetasin sealt)
Isiklikult aga kujutan ette, et MNT transport peaks teoreetiliselt olema võimalik, kuid kuna kogemus puudub, siis pead ei anna.
561 hoidja osas vaata ka siia: viewtopic.php?f=17&t=48934
Enda kogemusele tuginedes julgen 591 hoidjat küll igati soovitada! Ratas läheb katusele hetkega (max minut) ja alla tuleb sama kiiresti. Rattal miskit küljest keerama ei pea, reguleerima samuti mitte. Mis võib ehk pisut segama hakata on pudelihoidja või pudel ise (mina pean seat tube'i pudelihoidjas olevat pudelit pisut tõstma (max 2 cm) kui ratta katusel panen - seda tegevust annaks põhimõtteliselt ka vältida). Väga positiivne on see, et ära jääb tüütu pidurisadulate regull peale jooksu eemaldamist ja uuesti alla panekut (MTB ketaspidur). Lihtne ja mugav!
Mis puutub MNT ratta transporti siis pöördu targemate poole: http://www.suusad.ee/
Selle foorumi kasutajanimi on "www.suusad.ee"
Eesti siseselt peaks olema ka parima hinnaga pakkuja. (Ka ise soetasin sealt)
Isiklikult aga kujutan ette, et MNT transport peaks teoreetiliselt olema võimalik, kuid kuna kogemus puudub, siis pead ei anna.
561 hoidja osas vaata ka siia: viewtopic.php?f=17&t=48934
Re: Ratathoidja katusele?
Palun jagage kogemusi maanteeratta transportimiseks ProRide 591- ga.
Re: Ratathoidja katusele?
Siin on põhimõttelise otsuse koht - kas ratas kinni kahvlist või raamist
Minu valik on Outride, ehk kahvlist. Hetkel omal kasutusel kaks Outride'i. Kasutan nii MTB (tava QR kui ka TA) kui maanteka transpordiks - okidoki.
Proride ja analoogide puhul on valus vaadata kuidas teinekord rattad laperdavad katusel kas siis tuulest või kehvakesest kinnitusest. Samuti tundub see raamist haaramine natuke karm ...
Kunagi ammu oli ka omal raamikinnitusega hoidja - tegi värvile kurja. Ei olnud Thule.
Minu valik on Outride, ehk kahvlist. Hetkel omal kasutusel kaks Outride'i. Kasutan nii MTB (tava QR kui ka TA) kui maanteka transpordiks - okidoki.
Proride ja analoogide puhul on valus vaadata kuidas teinekord rattad laperdavad katusel kas siis tuulest või kehvakesest kinnitusest. Samuti tundub see raamist haaramine natuke karm ...
Kunagi ammu oli ka omal raamikinnitusega hoidja - tegi värvile kurja. Ei olnud Thule.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Ratathoidja katusele?
Kunagi ca. pool hooaega kasutasin kahvlikinnitusega hoidjaid (OutRide 561) vahetasin üks ühele ProRide 591 vastu. Täna neid katusel 4tk. ja vedanud nii MTB, kui MNT rattaid. Miks üle läksin raamikinnitusele - ikka väga tüütu on rattal jookse alt kiskuda. Siis pead sellele veel koha pagassis leidma jne. jne. Ning lisaks veel füüsikaline pool - kahvlikinnituse puhul hoitakse ratast tema raskuspunktidest (keskjooks ja tagumise jooksu rummu ümbrus) kõige kaugemast võimalikust kohast kinni, raamikinnituse puhul aga kõige lähemast!
Küsijale - vedanud ilma igasuguse probleemideta kõiki pere rattaid (MTB, MNT, BMX, linnaratas)
Küsijale - vedanud ilma igasuguse probleemideta kõiki pere rattaid (MTB, MNT, BMX, linnaratas)
Re: Ratathoidja katusele?
Miks neid pidurisadulaid siis iga kord peab reguleerima?HHS2000 kirjutas:Väga positiivne on see, et ära jääb tüütu pidurisadulate regull peale jooksu eemaldamist ja uuesti alla panekut (MTB ketaspidur). L
Mul on kasutusel Proride 561 ja ei ole mina veel pärat ratta vedamist pidanud pidureid reguleerima. Olnud nii QR kui ka 15mm võlliga. Piduritest siis kasutusel SLX ja XT. Võib-olla olen asjast valesti aru saanud, aga minu arvates 561te selle pärast küll vältima ei pea.
See kuhu äravõetud jooks autos pista on küll mõnikord nuputamise teema.
Re: Ratathoidja katusele?
http://www.gps.ee/toode/whispbar-wb200-jalgrattahoidik/
http://www.whispbar.eu/products/7/wb200
Ei mingit adapteritega jamamist!
http://www.whispbar.eu/products/7/wb200
Ei mingit adapteritega jamamist!
..............
Re: Ratathoidja katusele?
Ma olen kuulnud, et carbon raamiga pole raamist kinnitus kõige parem, sest need rattad ikka korralikult laperdavad seal üleval. Esihargist kinnituse puhul on ratas väga stabiilselt paigal. Samuti tekib küsimus, et mida te regullite nendest sadulatest koguaeg? Endal M8000 Shima pidurid ca 2 kuud ja pole pidanud veel kordagi regullima. Esiratas on alt ära käinud ca20 korda.
Küsiks veel kas WHISPBAR läheb sujuvalt ka thule relsidele?
Küsiks veel kas WHISPBAR läheb sujuvalt ka thule relsidele?
Re: Ratathoidja katusele?
Võimalik et asi on siinkohal minu oskustes/teadmistes, aga enamikul kordadest kui ma jooksu alt ära võtan ei suuda ma seda 100% samas asendis, tugevusega jne. tagasi alla panna. See võib tingida aga olukorra kus piduriketas hakkab vastu klotsi jooksma ning poob kinni vabajooksu. Eriti ilmekalt tuleb see välja olukorras kus klotsid on uued või pidurisilindrid ei lähe lõpuni pessa tagasi.Erx27 kirjutas:Miks neid pidurisadulaid siis iga kord peab reguleerima?HHS2000 kirjutas:Väga positiivne on see, et ära jääb tüütu pidurisadulate regull peale jooksu eemaldamist ja uuesti alla panekut (MTB ketaspidur). L
Kui keegi leiab, et ma potentsiaalselt teen miskit valesti (või ajan hoopis jura), siis targemaks saan ma hea meelega!
Re: Rattahoidja katusele?
Ühesõnaga... ma saan aru, et ProRide 591 sobib ka MNT transpordiks. MOTT.
Tänud vastajatele!
Aivoo
Tänud vastajatele!
Aivoo
Re: Ratathoidja katusele?
Tee kahvlile ja jooksu võllile väike märge ning jooksu alla pannes sätid need alati kohakuti. Ise olen aastaid nii toiminud ja ei saa ka nendest "iga kord reguleerimise" juttudest aru.Võimalik et asi on siinkohal minu oskustes/teadmistes, aga enamikul kordadest kui ma jooksu alt ära võtan ei suuda ma seda 100% samas asendis, tugevusega jne. tagasi alla panna.
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Rattahoidja katusele?
Mul katusel 3 hoidjat - kaks kahvlist ja üks raamist - kuna tihti liigume kambakesi ja eri ratastega. Laste rattad ja through axle rattad siis raamist ja qr rattad kahvlist. Ise kasutan kahvlist hoidjat ja pidureid pole veel kunagi pidanud reguleerima. Xt pidurid siis. Maantekas kah kahvlist kinni tavaliselt.