TAHAKS kogenumate käes teada, et milline amort on parem...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
TAHAKS kogenumate käes teada, et milline amort on parem...
mul oleks selline küsimus siis:
InSync Elixer 525,80 vs RST
äkki kellelgi on nende amortidega kogemust või oskab öelda, et milline firma parem on... ise suht algaja ja erilist midagi ei tea
RST mudelit ei tea aga selline on minu TREK 4700 alla pandud...
loodan, et ma saan sellest nats rohkem tiada
InSync Elixer 525,80 vs RST
äkki kellelgi on nende amortidega kogemust või oskab öelda, et milline firma parem on... ise suht algaja ja erilist midagi ei tea
RST mudelit ei tea aga selline on minu TREK 4700 alla pandud...
loodan, et ma saan sellest nats rohkem tiada
võta elult mis võtta annab ...
pisut raske on sind aidata kui sa enda RST amordi täpset mudelit ei anna, ma ei tea kumb nüüd parem nendest firmadest on pigem ütleks et ühel tasemel, RST-l on häid amorte ja on nö. tagasihoidlikumaid ehk siis harrastajatele mõeldud "vedrupulki".
mul endal kogemusi muidu rst aerosa AET-ga, siiani tundub ok kahvel olevat
mul endal kogemusi muidu rst aerosa AET-ga, siiani tundub ok kahvel olevat
ok sain teada mudeli:Andres L kirjutas:pisut raske on sind aidata kui sa enda RST amordi täpset mudelit ei anna, ma ei tea kumb nüüd parem nendest firmadest on pigem ütleks et ühel tasemel, RST-l on häid amorte ja on nö. tagasihoidlikumaid ehk siis harrastajatele mõeldud "vedrupulki".
mul endal kogemusi muidu rst aerosa AET-ga, siiani tundub ok kahvel olevat
RST GILA (hind mingi 80 £)
see peaks vist midagi ütlema - tänud ette abi eest
võta elult mis võtta annab ...
Otsin siin kah inffi vedrupulkade kohta, kuid ei leia RST kodulehte ülesse. Oskab keegi aidata? Seal kindlasti kirjeldatud, mis eri mudelitel vahet...
Silma jäänud kaks RST kahvlit, mis käituvad üsna erinevalt, kuid tunduvad odavamate seas üle keskmise. Üks (mudelit peast ei mäleta) oli selline, mis nagu kiiluks kinni ja on muidu täiesti jäik, kuid kui tugevamini vajutada, siis hakkab liikuma. Pehmemas osas on tunda kah, kuidas liikumine on kergelt takistatud. Kuulda oli ka sisinat amordi seest. Järeldan, et see on vajalik vedrutamise summutamiseks. Teisel (vist Omega T4) tundus liikumine olevat pehme ja takistusteta, kuid lõpus progresseeruva vastusurvega. Jäikuse reguleerimisel oli vahe vähe tajutav, kuid kui oli näha, et käik oli lühenes. Järeldan, et seal mingit summutust ei tehta, kui siis ainult ülemises osas.
Kumba tasub eelistada? Esimene vist hakkab raputama, kuid samas asfaltil sõites kergema pidurduse ja kiirenduse ajal jääb jäigaks. Mind just häirib see ebamäärasus kiiruste muutmisel vedrupulkade juures. Teine säästab jällegi käse rohkem. Nägi välja kah kaasaegsem (jämedamad torud ilma muhvita).
Silma jäänud kaks RST kahvlit, mis käituvad üsna erinevalt, kuid tunduvad odavamate seas üle keskmise. Üks (mudelit peast ei mäleta) oli selline, mis nagu kiiluks kinni ja on muidu täiesti jäik, kuid kui tugevamini vajutada, siis hakkab liikuma. Pehmemas osas on tunda kah, kuidas liikumine on kergelt takistatud. Kuulda oli ka sisinat amordi seest. Järeldan, et see on vajalik vedrutamise summutamiseks. Teisel (vist Omega T4) tundus liikumine olevat pehme ja takistusteta, kuid lõpus progresseeruva vastusurvega. Jäikuse reguleerimisel oli vahe vähe tajutav, kuid kui oli näha, et käik oli lühenes. Järeldan, et seal mingit summutust ei tehta, kui siis ainult ülemises osas.
Kumba tasub eelistada? Esimene vist hakkab raputama, kuid samas asfaltil sõites kergema pidurduse ja kiirenduse ajal jääb jäigaks. Mind just häirib see ebamäärasus kiiruste muutmisel vedrupulkade juures. Teine säästab jällegi käse rohkem. Nägi välja kah kaasaegsem (jämedamad torud ilma muhvita).
http://www.rst.com.tw/Karikas kirjutas:Otsin siin kah inffi vedrupulkade kohta, kuid ei leia RST kodulehte ülesse. Oskab keegi aidata? Seal kindlasti kirjeldatud, mis eri mudelitel vahet...
Nagu karta võis ei ole see ikkagi piisavalt informatiivne. Oskab keegi öelda, mis vahet on Capa T4 ja Omega T4-l peale selle, et viimane on magneesiumsulamist kestaga ja pisut pikema käiguga? Kaal on täpselt sama! Käitumine peaks kah sama olema, kuid ometi käib üks kakkuvalt, teine sujuvalt. Kuidas peab üks odav vedrupulk üldse toimima?kalev kirjutas:http://www.rst.com.tw/
Kardan, et see erinev käitumine vihjab mingitele kvaliteediprobleemidele...
Kas ma saan õieti aru, et see jubin on kusagil sellise koha vahel, kuhu vedru sirutades obaduse annab? St. summutab lööki, et peale jõnksu ratas õhku ei kargaks? Ja kas sellel on mingit pistmist ka preload regulaatoriga?erikr kirjutas:microcell urethane kui mälu ei peta. elastomeerist puks piltlikult öeldes.
Preload muudab jahh ülestuleku kiirustKarikas kirjutas:Kas ma saan õieti aru, et see jubin on kusagil sellise koha vahel, kuhu vedru sirutades obaduse annab? St. summutab lööki, et peale jõnksu ratas õhku ei kargaks? Ja kas sellel on mingit pistmist ka preload regulaatoriga?erikr kirjutas:microcell urethane kui mälu ei peta. elastomeerist puks piltlikult öeldes.