Küsimus sadulaklambri kohta

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
necroscope
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 26. 08. 2016. 15:20

Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas necroscope » 04. 05. 2017. 21:20

Tõenäoliselt kõlan võhikuna, aga olen ka. Mu Spessul on see jublakas miskipärast vaid kuuskandiga timmitav, kõigil teistel vokkidel enne seda on olnud kiirkinnitusega. Kas karbonraami eripära või selle Spessu eelmisel omanikul olnud mingi muu varjatud tagamõte (mõni gramm kaaluvõitu näiteks vms.)? Peamine küsimus on, kas võin selle asendada kiirkinnitusega või pean leppima olukorraga?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas erikr » 04. 05. 2017. 22:48

Soovitan leppida olukorraga. Ajalugu näitab, et sadulaklambri kiirkinnitus pole enamasti usaldusväärne lahendus. Isegi lasteratastel olen pidanud kiirkinnitist vee välja pigistama ja ikka pole pidama jäänud. Kvaliteetse sadulaklambri idee on selles, et kui keerad ikka kuuskandiga klambrist sadulatoru asendi paika, pole seda vaja enam kunagi näppida.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1141
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas Prommar » 04. 05. 2017. 23:08

Karbonraami puhul oleks kena kasutada ka momentvõtit (torque wrench), et vältida üle pingutamist. Karbonraamid ja eriti sadulapostid ei armasta seda eriti.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas erikr » 04. 05. 2017. 23:15

Prommar kirjutas:Karbonraami puhul oleks kena kasutada ka momentvõtit (torque wrench), et vältida üle pingutamist. Karbonraamid ja eriti sadulapostid ei armasta seda eriti.
nohhh... QR klamber ja kuuskant/Torx pingutatav on erinevad planeedid. See peab puhta teovõimetu olema kes ei saa HEX/TORX sadulaklambrit esimese korraga pidama, olgu carbon või mistahes kombo. Millegi purukskeeramine on kõrvaga kuulda ja käega tunda...
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

necroscope
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 26. 08. 2016. 15:20

Re: Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas necroscope » 05. 05. 2017. 00:09

Purukskeeramise ohust olen teadlik, endal käis ka peast läbi võimalus, et kuidas kiirkinnituse puhul see õige pinge tagada. Tänan väga vastanuid, lepin olukorraga.

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2387
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas MK777 » 05. 05. 2017. 01:50

Kas su ratast kasutab siis mitu inimest või kust selline QR soov? Vana harjumus?

necroscope
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 26. 08. 2016. 15:20

Re: Küsimus sadulaklambri kohta

Postitus Postitas necroscope » 05. 05. 2017. 11:28

MK777 kirjutas:Kas su ratast kasutab siis mitu inimest või kust selline QR soov? Vana harjumus?
Vana harjumus, võib-olla rumal harjumus. Aluratastega sai vastavalt raja profiilile sadula kõrgust timmitud mõnikord, kui tagumiku või jala enesetunne seda palus.

Vasta

Mine “Jupid”