rattapump

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
mina20
Rattur
Postitusi: 33
Liitunud: 12. 03. 2004. 23:06

rattapump

Postitus Postitas mina20 » 13. 03. 2004. 01:30

Kas oskab keegi soovitada millist rattapumpa endale soetada, siiamaani sai läbi aetud specilized air force pumbaga aga sellel ütlesid tihendid üles ja vastavas mõõdus tihendeid ei ole siiamaani kusagilt leidnud. Ei taha endale mingit suurt kolakat ka osta, on kellelgi kogemusi vist oli sks firma palooniga pumba kohta ja paljud üldse endaga pumpa kaasa veavad.

wylde
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 18. 06. 2003. 18:26

Pumpamisest

Postitus Postitas wylde » 13. 03. 2004. 07:01

pumpa koju ei tohi kunagi jätta kui sa just ümber maja trenne ei tee. Aga soovitada midagi on võimatu, sest kõigil pumbad kunagi lagunevad, eriti kui maantee rattasse rõhku vägistada. Küsi lihtsalt poemüüjatelt mis neil head on, sest eks neid tuleb ka uusi kogu aeg. Et käsipumba eluiga pikendada ja enda töö lihtsamaks teha, selleks kasuta kodus jalapumpa.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 13. 03. 2004. 09:18

paar päeva tagasi oli vaja pumbata mnt rattakumme. käepärast oli üks merida põrandapump, millega ausalt öelda oli keeruline saada 7,5 atti sisse, sest juba 7 juures hakkas pealt ära loopima rõhu tõttu. samas isiklik treki pump kannatab rahulilkult sellise matsu ära.
vaatasin et mnt ratta ventiili väliskülg on sile, baigil aga keermestatud. seega sitem pump ei pruugi tööd korralikult teha.
muidugi ei saa välistada, et see merida pump vajab lihtsalt rohkem harjutamist.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 13. 03. 2004. 09:40

tarmo kirjutas:paar päeva tagasi oli vaja pumbata mnt rattakumme. käepärast oli üks merida põrandapump, millega ausalt öelda oli keeruline saada 7,5 atti sisse, sest juba 7 juures hakkas pealt ära loopima rõhu tõttu. samas isiklik treki pump kannatab rahulilkult sellise matsu ära.
vaatasin et mnt ratta ventiili väliskülg on sile, baigil aga keermestatud. seega sitem pump ei pruugi tööd korralikult teha.
muidugi ei saa välistada, et see merida pump vajab lihtsalt rohkem harjutamist.
hmmm..., mul sama merida pump ja 8,5 at pole probleem kunagi olnud. nii schraederi kui prestaga.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

mina20
Rattur
Postitusi: 33
Liitunud: 12. 03. 2004. 23:06

rattapump

Postitus Postitas mina20 » 13. 03. 2004. 10:21

Eks ta ikka õige ole, et pump peab ikka alati kaasas olema. Aga tundub et käsipumbad on ainult hädaolukorras kasutamiseks, vähemalt odavamad varjandid. Eks peab ikka midagi vaatama, muidu olen käinud bensukates pumpamas.

kalev
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 13. 03. 2004. 16:58

Mul on ka see Merida põrandapump. Võib asjaga vägagi rahule jääda. Ühegi seni pumbatava rõhu juures pole mingeid õhu väljapääsemise märke täheldanud. Peal püsib suisa nii hästi, et vahel on probleeme kättesaamisega. Millegi pärast kaldun arvama, et äkki kasutasid seda va heeblit toimivusasendist vastupidiselt? Selles mõttes, et olen ühel kompressoril antud otsiku heebli toimivust täheldanud teistpidiselt võrreldes Merida põrandapumbaga. Loodetavasti polnud seletus väga segane. Aga see selleks. :lol:

Kui nüüd esialgse teema juurde minna, siis sõitudel on mul tavaliselt kaasas SKS'i Airgun balloonipump. Asja ajab ära. Kuid muidugi arvestada tuleks sellega, et paar esimest ballooni võib kogemuste puudumisel kogemata niisama tühjaks lasta. Ja üldiselt, kui on olnud vajadust seda kasutada, siis hiljem kodus kontrollin rõhud põrandapumbaga ikkagi üle.

Ventiile on müüa igasuguseid. Täispikkuses keermestatult kui ka siledaid ja isegi mnt rattale.

raimo
Rattur
Postitusi: 3
Liitunud: 13. 03. 2004. 16:55

Postitus Postitas raimo » 13. 03. 2004. 17:01

isiklikult pole kunagi ühtegi rattapumpa omanud ja seda pole 8 aasta jooksul ka kunagi vaja läinud. kui üldse selle peale mõelda siis arvatavasti muretsen selle MTB maratonideks. korralikud kummid on kõige alus - seda eriti maanteel. jalameheks pole veel jäänud ja seda üsnagi suure läbisõidu korral.

siin eespool mainiti et MNT õhukummidel on ventiili pind sile. see oleneb rohkem ikka kummist, endal on keermed peal.
üldiselt muretseks endale head kummid ja väikse pumba, mis töötaks mõlemat pidi.

wylde
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 18. 06. 2003. 18:26

Postitus Postitas wylde » 13. 03. 2004. 18:05

Kusjuures ka minul on Merida pump, seega väike promo pumbale juba mitmelt inimeselt - rahulolu on garanteeritud!
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 13. 03. 2004. 19:43

Mul on kaasaskantav Merida pump, presta ja selle auto otsikuga. automaatselt tunneb ära kumba auku ventiil torgatud on ja siis lukustab lahti jäänud augu ära, nii et õhk läheb ainult õigesse kohta. Ei tea kui vastupidav ja töökindel selline automaatika on?! On ehk kellelgi kogemusi? :roll:
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

charlie
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 18. 05. 2003. 15:36

Postitus Postitas charlie » 15. 03. 2004. 09:58

pump olgu maanteel kaasas. eile õhtul juhtusin nägema vaest ratturit, kes Tartus Lõunakeskusest mööda jooksis ratas käekõrval...ju seal kumm oli purunenud ja pumpa või tagavarakummi polnud. mul endal rattaga kaasas Blackburn'i väike käsipump. väga hea ja arvestades mis hinnaga ta kunagi müügil oli....pump mul juba miksit 4 aastat kasutatud ja töötab nagu uus.
jalapumbana on SKS, ei ole küll probleeme olnud suurema sõhu pumpamisega...aga autorehvile ikka õhtu sisse ei löö :(

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 15. 03. 2004. 13:59

Ka mina kasutan võistlustingimustes SKS'i Airgun balloonipumpa, muidu oman Merida põrandapumpa, purunemisi on tõesti vähe olnud, peamiselt ikka kipun alati läbimõtlema teede tingimusi, kui ikka väga kivine, siis kipun rohkem rõhku lisama. Airgun on tõesti mugav, eiriti tajub seda kui kumm kipub purunema maratoni algus km 8) , kus kiirus on väga määrav lõpptulemusele. Treeningutel ei ole mul kunagi kumm purunenud aga igaksjuhuks on alati staff kaasas.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

zaizig
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 12. 02. 2004. 22:29

Sks

Postitus Postitas zaizig » 15. 03. 2004. 22:19

Ise kasutan sksi air balloon pumpa ajab asja 2ra probleeme pole tekkinud!
Loodan et ei hakkagi tekkima! :x

mina20
Rattur
Postitusi: 33
Liitunud: 12. 03. 2004. 23:06

veel pumbast

Postitus Postitas mina20 » 16. 03. 2004. 17:28

Selline tore lugu peale esimest rattasõitu sellel aastal. Koju jõudes avastasin mingi kahtlase susina rattajuures, susina põhjuseks osutus tagumine kumm mis kiirelt ka lössi vajus. :( Lähemal uurimisel selgus, et väliskummis oli imepisike klaasikilluke, mis uuristaski lohvi ühe augu juurde. Tegemist Specialized Roll x väliskummiga ilmselt on asi sellese ka, et kumm juba suht kulund. Peale seda sai muretsetud kaasakantav scoti pump ka kahe otsaga, tundub päris hea olema, sama põhimõttega sks pump oli HE kui ma nüüd õieti mäletan 100-eek kallim,kuskil390-kr.
Vast oli õige valik.

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 29. 03. 2004. 20:56

selline rumal küsimus: millise ventiiliga enamus rattakumme tänapäeval ka on? oli plaan uue rattaga (author, sügisel ostetud ja siiani seisnud) täna esimene sõit teha aga kui asusin kumme vapralt pumpama, tuli välja et autopump ei sobigi nagu vanale rattale (scott). kas on mingi "tüüpiline-tavaline" rattapump (lohv) olemas? või on siin kah kümme eri varianti?

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 29. 03. 2004. 21:12

taavid kirjutas:selline rumal küsimus: millise ventiiliga enamus rattakumme tänapäeval ka on? oli plaan uue rattaga (author, sügisel ostetud ja siiani seisnud) täna esimene sõit teha aga kui asusin kumme vapralt pumpama, tuli välja et autopump ei sobigi nagu vanale rattale (scott). kas on mingi "tüüpiline-tavaline" rattapump (lohv) olemas? või on siin kah kümme eri varianti?
3 varianti on: schrader, presta ja dunlop.
Schrader on siis autoventiil, dunlop on vanamoodne rattaventiil nagu vene ajal saljudil ja erekal oli, presta on tänapäeval enamlevinud ehk nö võidusõiduventiil. Juba veneajal oli sossal selline.
Üleminekuid auto>presta on myygil laias valikus, 30-90 krooni.

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Postitus Postitas madiz » 29. 03. 2004. 21:48

mitmetel mini pumpadel on mõlema ventiili pumpamis võimalus

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 29. 03. 2004. 21:51

madiz kirjutas:mitmetel mini pumpadel on mõlema ventiili pumpamis võimalus
enamusel.
ja ka põrandapumpadel.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Postitus Postitas madiz » 01. 04. 2004. 19:30

mul merida minipump hea odav ametlikult 170 sain 130ga
sellele pumbale tasub teha takja kinnitus lisaks (siis kindlam, et ilma ei jää oma pumbast)

EE
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 19. 03. 2004. 10:01

Balloon on parim

Postitus Postitas EE » 15. 04. 2004. 13:25

Pumpamiseks kasutan Authori suurt pumpa, sellega võib ka 10 atti sisse lüüa. Ratastel külles SKS aichamp pro balloon. parim lahendus. Kui ei ole enne kasutand soovitan lisaks ühe tagavaraballooni kaasas hoida.

Juss71
Rattur
Postitusi: 26
Liitunud: 25. 08. 2003. 20:31

Postitus Postitas Juss71 » 15. 04. 2004. 19:54

Ise olen kah mõelnud viimaselajal pumba ostmise peale(arvatavasti käsi, väikse).Kuid kas teil on siis mehed igakord varukummid/asjad kaasa, et kui katki läheb.Kas ned palju ruumi ka ei võta?Sest enamasti, kui minul kumm katki läheb, siis ikka auk sees ja parandusse.(nii juhtus see just eile peale 1km sõitmist.Siis viisin parandusse ja maksin 20 krooni :( )

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 15. 04. 2004. 19:59

Juss71 kirjutas:Ise olen kah mõelnud viimaselajal pumba ostmise peale(arvatavasti käsi, väikse).Kuid kas teil on siis mehed igakord varukummid/asjad kaasa, et kui katki läheb.Kas ned palju ruumi ka ei võta?Sest enamasti, kui minul kumm katki läheb, siis ikka auk sees ja parandusse.(nii juhtus see just eile peale 1km sõitmist.Siis viisin parandusse ja maksin 20 krooni :( )
kamoon, sellest on siin piisavalt jahutud, et kumm ja pump/balloon kaasa. või meeldib kuskilt karup****t ratast käekõrval koju lükata. pärast liimin kodus katkisele õhukummile augule paiga peale (3 eek tk) ja kumm kärab jälle järgmise korrani. aga sellest räägitakse kummiteemas.
kumm mahub vabalt särgi või sadulakoti taskusse ja pump olenevalt suurusest ka tasku või siis raami külge.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

jannomb
Rattur
Postitusi: 93
Liitunud: 09. 09. 2003. 17:55

Postitus Postitas jannomb » 15. 04. 2004. 20:03

Krt mehe rääkige mulle ka saladust. Mina ostsin uue ratta ja vahetasin kohe õhukummid ära vahuga õhukummide vastu. Eelmise rattaga olin koguaeg teeääres kumm puru. Siis võta ratas maha siis kumm maha jne. See võtab ju aega. Vahuga kummiga panin eelmine suvi pool suve tagakummis auk sees ainult seisma jättes pidin selle augukoha alla sättima, muidu läks tühjaks. Võistlustel kah krt vaht sees ja paned rahulikult lõpuni. Raskem on ta ka muidugi aga varukumm või kummipaik ja pump kaaluvad ikka rohkem.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 15. 04. 2004. 20:06

:shock: misasi on vahukumm :shock:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

jannomb
Rattur
Postitusi: 93
Liitunud: 09. 09. 2003. 17:55

Postitus Postitas jannomb » 15. 04. 2004. 20:40

No õhukumm kuhu lisatud lisaks õhule ka natuke möga mis paneb naksti augud kinni. Nagu vedelseep ja seda on seal suht vähe.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 15. 04. 2004. 20:52

sellised kummid on oluliselt raskemad, kui tavaõhukumm, sellepärast neid laialt ei kasutatagi.
mõttekäik, et varukumm ja pump on samarasked, on vale, sest oluline ongi, et veereva osa mass oleks võimalikult väike - sellepärast mehed panevadki 10k jooksudesse ning ostavad 700.- kumme.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 15. 04. 2004. 21:52

Kaua võtab aega (ehk kellele kuulub siis rekord 8) ), et pisikese käsipumbaga MNT ratta rehv piisavalt täis saada? Või kasutavad MNT ratta omanikud enamasti suruõhu balloone?

Lauri, ei suutnud (no sai lihtsalt jaks ja motivatsioon lõpuks otsa) väikse käsipumbaga piisavalt palju õhku sisse pumbata :oops: :x :( .
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

mestari
Rattur
Postitusi: 122
Liitunud: 31. 05. 2003. 08:06

Re: rattapump

Postitus Postitas mestari » 15. 04. 2004. 22:40

mina20 kirjutas: Ei taha endale mingit suurt kolakat ka osta, on kellelgi kogemusi vist oli sks firma palooniga pumba kohta ja paljud üldse endaga pumpa kaasa veavad.
Mul on veel nõuk ajast see must autopump, isa kunagisest lada'st arvatavasti :idea: :D ja presta ventiilide jaoks üks väike üleminekuvidin mida hoolsalt tööriistakarbis hoian. Miskit muud pumpa pole kunagi kasutanud, ega kaasas vedanud, õhukumme samuti mitte. Ühe korra olen Murastest ratas käekõrval Tabasaluni jooksnud :D, kus siis lõpuks naise juhitud ''saateautoga'' kohtusin (ta vist eriti ei kiirustanud). Lihtsalt ei meeldi see asjade kaasavedamine, niigi on telefon, võtmed, pikematel sõitudel veel mingi energia batoon, suvel veel kindad (suviti sõidan algul paljakäsi ja kui käed väsivad siis kindad kätte). Ja telefon peab naguinii kaasas olema(eriti üksi sõites), kui näiteks kasvõi karuperses kukud ja mõne kondi murrad, aga küll siis ka keegi järgi tuleb, kui kumm läheb.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 15. 04. 2004. 22:45

Vot maanteeratta puhul tasub tõesti balloonile mõelda.
Aga mtb puhul tuleb isegi pisikese 195 kroonise Authori pumbaga teepealt äraveeremise õhk nii kiiresti kummi sisse et ei saa arugi. :)
Pumbaga on kaasas spets plastmasskinnitus mis käib raami külge ja pudelihoidja alla. Piisavalt kõvasti hoiab kinni isegi maastiku jaoks.

Varukummina võid tarvitada mõnda 100 grammist ultralite õhukummi. Ma olin ise vägagi üllatunud kui nägin, kui pisike see asi kokkupanduna on.
Varem kasutasin koguaeg 205 grammiseid IRC õhukumme - nagu pool elamist oli tõesti kaasas.

mestari
Rattur
Postitusi: 122
Liitunud: 31. 05. 2003. 08:06

Postitus Postitas mestari » 15. 04. 2004. 23:05

Aga mtb puhul? Pole ise kunagi seda balloonimajandust uurinud, ei tea isegi mis nad maksavad ja palju sellest ühest balloonist rõhku kummi sisse saab. Aga see tundub küll koos kerge õhukummiga parem varjant, kui pumba ostmine või siis tegelikult selle kaasavedamine.

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 15. 04. 2004. 23:25

Täna üksi pikemale ringile minnes ostsin raami vahele käiva pika mnt pumba SKS (250.-, HE) ja mingi IRC kummi (50.-, HE)

Sõidu lõpuks oli pumba toru top tubega juba peaaegu kokku sulanud ja tundub, et sinna ta jääbki. Mnt kingadega kojutulemist Paldiskist ei taha ette kujutada, tänase ilmaga (+4-5 kraadi mere ääres) on see tervisele ohtlik ka siis, kui tunni pärast järelegi jõuab keegi.

pagan
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 26. 04. 2004. 23:35

Postitus Postitas pagan » 28. 04. 2004. 21:35

mestari kirjutas:Aga mtb puhul? Pole ise kunagi seda balloonimajandust uurinud, ei tea isegi mis nad maksavad ja palju sellest ühest balloonist rõhku kummi sisse saab. Aga see tundub küll koos kerge õhukummiga parem varjant, kui pumba ostmine või siis tegelikult selle kaasavedamine.
Rõku saab mtb kummi sisse olenevalt siis vähesel määral mõõdust ja muudest teguritest keskeltläbi 3 atsi ja koos ühe ballooniga maksab ta natuke üle 300 krooni. Mulle meeldib, aga huvitav kas mõni teine tootja ka analoogset asja pakub?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 28. 04. 2004. 21:39

pagan kirjutas: Mulle meeldib, aga huvitav kas mõni teine tootja ka analoogset asja pakub?
neid ika jagub SKS-i kõrvale, mul on ntx Zefal
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

pagan
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 26. 04. 2004. 23:35

Postitus Postitas pagan » 29. 04. 2004. 12:52

Ja täpsustaks, et SKS koos balloniga maksab hwii`s 290.- ja balloonid 5 tk. 120.- 8)

Karikas
Rattur
Postitusi: 86
Liitunud: 02. 04. 2004. 15:37

Postitus Postitas Karikas » 29. 04. 2004. 13:12

Mis gaas seal ballooni sees on? CO2? See võib võrreldes pumbatavale õhule erinevalt käituda. Lisaks pumbatav õhk sisaldab veel niiskust, mis soojenedes lisab rõhku. Kuulnud, et ringraja autodel kasutatakse õhu asemel lämmastikku vms. gaasi kummides, et rõhk temperatuurist sõltumatum oleks.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 29. 04. 2004. 13:15

Karikas kirjutas:Mis gaas seal ballooni sees on? CO2? See võib võrreldes pumbatavale õhule erinevalt käituda. Lisaks pumbatav õhk sisaldab veel niiskust, mis soojenedes lisab rõhku. Kuulnud, et ringraja autodel kasutatakse õhu asemel lämmastikku vms. gaasi kummides, et rõhk temperatuurist sõltumatum oleks.
füüsika küll kuid seda vahet sa ei tunne. pole mõtet järgmist teoreetilist arutelu algatada. CO2 on ratturitele siiani töö ära teinud ja meie asi on selle tõsiasjaga leppida.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 06. 06. 2005. 10:54

Kuidas siis kogemused on, kas käsipumbaga annab ka mnt lohvile 8.5 bar-i jagu rõhku pumbata?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 06. 06. 2005. 11:05

Kristiano kirjutas:Kuidas siis kogemused on, kas käsipumbaga annab ka mnt lohvile 8.5 bar-i jagu rõhku pumbata?
oleneb pumbast. on olemas spets maantee pumpasid (vähemalt kirja järgi), omal kogemus puudub. Oma mtb-l kasutatava SKS käsipumbaga pole suutnud üle 6 sisse saada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
SK
Rattur
Postitusi: 1193
Liitunud: 11. 07. 2004. 16:49

Postitus Postitas SK » 06. 06. 2005. 14:01

Kristiano kirjutas:Kuidas siis kogemused on, kas käsipumbaga annab ka mnt lohvile 8.5 bar-i jagu rõhku pumbata?
Põranda(käsi)pumbaga pole mingit problemot - pane kasvõi 10 bari, aga nende lühikese käiguga (15cm jne) käsipumpadega peab kõva vend olema, et see õnnestuks, ise pole ka üle 6 bari viitsin siksida.


Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 06. 06. 2005. 14:46

mida väiksema läbimõõduga silinder/kolb, seda suurema rõhu saab sisse lüüa. loomulikult on käsipumpade juures oluline ka käepärasus ja otsik.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 06. 06. 2005. 19:01

sellepärast siis see pump siin ongi peenema ?, samas ka pikema käiguga.

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 11. 07. 2005. 18:30

Asjatundjad! Proovisin SKS pikemat käsipumpa, mis maksis KoduExtras 20,- ja tõtt öelda sai sellega rohkem rõhku sisse, kui vanema väiksema käigulise SKS Rookie pumbaga (150,-). Proovisin ka Handymani minikompressorit (100,-), mis andis 4 bar ehk vähe, mis sest et manomeetri skaala oli kuni 18 bar :) Kuid siiski on mul plaan korralik põrandapump leida! Millist valida: SKS, Author, Merida, TREK, Beto, Pedros vmm. Eeldatavasti peetakse SKS-i ja Treki jt. üheks parimaks. Rõhku võiks olla kuni 11 bar, see annab piisava varu ning manomeetriga. Kus pakutakse Sks-e. Ja mida arvata Supergost, aga tellimine läheb kalliks ja ka Merida diginäiduga tõmbab tähelepanu?

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 11. 07. 2005. 19:00

viewtopic.php?p=57824#57824

Vaata ka muid pumbattemasid.

Endal Beto ja igati rahul, olen sellega vabalt 130 psi sisse lasknud. :)
Zero the Hero

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 11. 07. 2005. 19:23

juba vaadatud :) , mõtlesin et saab võibolla veel midagi kasulikku teada..

superior
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 30. 05. 2005. 19:07

Postitus Postitas superior » 11. 07. 2005. 19:57

Kristiano kirjutas:Asjatundjad! Proovisin SKS pikemat käsipumpa, mis maksis KoduExtras 20,- ja tõtt öelda sai sellega rohkem rõhku sisse, kui vanema väiksema käigulise SKS Rookie pumbaga (150,-). Proovisin ka Handymani minikompressorit (100,-), mis andis 4 bar ehk vähe, mis sest et manomeetri skaala oli kuni 18 bar :) Kuid siiski on mul plaan korralik põrandapump leida! Millist valida: SKS, Author, Merida, TREK, Beto, Pedros vmm. Eeldatavasti peetakse SKS-i ja Treki jt. üheks parimaks. Rõhku võiks olla kuni 11 bar, see annab piisava varu ning manomeetriga. Kus pakutakse Sks-e. Ja mida arvata Supergost, aga tellimine läheb kalliks ja ka Merida diginäiduga tõmbab tähelepanu?
sealt lehelt leidsin sellise asja nagu amordipumba ?
mis kuradi asi seel veel on? :oops:
pumbatakse õhkamorte? kuidas?

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 11. 07. 2005. 20:03

Paned pumbaotsa vastavasse õhkamordil asetsevasse auku ja pumpad õhku sisse niipalju kui vaja on :idea:
Zero the Hero

superior
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 30. 05. 2005. 19:07

Postitus Postitas superior » 11. 07. 2005. 20:17

kus need augud asuvad?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 11. 07. 2005. 21:19

superior kirjutas:kus need augud asuvad?
olenevalt amordist kas kroonil torude otstes korkide all või mõnedel vanematel tuli ka alt lüüa.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 856
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Postitus Postitas kristjan07 » 11. 07. 2005. 21:46

mõtlesin et võiks siin endale mingi balooniga pumba osta, aga kumb see nüüd parem on kas keermega balloon või keermeta :? ?

mmz
Rattur
Postitusi: 223
Liitunud: 15. 03. 2004. 19:34

Postitus Postitas mmz » 12. 07. 2005. 02:47

kristjan07 kirjutas:kumb see nüüd parem on kas keermega balloon või keermeta :? ?
ballooni kohta ei oska öelda kuid ma usaldan tavaliselt keermega asju igaljuhul rohkem.

Vasta

Mine “Jupid”