Rattaraamide vastupidavusest koormusele

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
smile
Rattur
Postitusi: 121
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:56

Rattaraamide vastupidavusest koormusele

Postitus Postitas smile » 26. 05. 2004. 22:55

Netis kolades leidsin sellise lehe. Uuritakse siis raamide vastupidavust tsüklilisele koormusele. Jätab küll sellise mulje, et test on Scotti poolt kinni makstud :roll:

aerosmith01
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 21. 06. 2003. 20:11

Postitus Postitas aerosmith01 » 27. 05. 2004. 07:17

:) tundub nii... aga ma usun et ega need scotti raamid ple kehvad ka.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Re: Rattaraamide vastupidavusest koormusele

Postitus Postitas N » 27. 05. 2004. 13:24

smile kirjutas:Netis kolades leidsin sellise lehe. Uuritakse siis raamide vastupidavust tsüklilisele koormusele. Jätab küll sellise mulje, et test on Scotti poolt kinni makstud :roll:
sattusin samale lehel mõnda aega tagasi - kaalu infot sai vähemalt loodetavalt adekvaatset siit..
Porter Lifts Your Ranking

Bimmer
Rattur
Postitusi: 190
Liitunud: 03. 11. 2003. 16:44

Re: Rattaraamide vastupidavusest koormusele

Postitus Postitas Bimmer » 27. 05. 2004. 17:04

smile kirjutas:Netis kolades leidsin sellise lehe. Uuritakse siis raamide vastupidavust tsüklilisele koormusele. Jätab küll sellise mulje, et test on Scotti poolt kinni makstud :roll:
Scotti ramide tugevuse võti peitub laserlihvimises. See tähendab, et nn õhendatud torudega raami torud lihvitakse seestpoolt laseriga õhukeseks. Võrreldes traditsiooniliste (mehhaaniliste) toru õhendamismeetoditega annab laserlihvimine tunduvalt sujuvama ülemineku toru õhemalt (keskmiselt) osalt paksematele (otsmistele) osadele, mis omakorda võimaldab sama kaalu juures valmistada u 15% jäigema raami.

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Postitus Postitas vaikija » 27. 05. 2004. 22:00

ei ole sihukest nilbet tehnoloogilist juttu vaja ajada.Iga tootja teeb mingeid imetrikke oma raamidega.Ma ei hakka mainima rattafirmat,kelle süsinikraamid on läinud nagu leiba ja scandiumraame vahetati paar korda hooaja jooksul välja,sest nad sõideti kuu ajaga saiaks.Nad olid muidugi ühed kergeimad raamid üldse kuid väsisid hoogsalt.Nad on kerged,näevad head välja,uuena ka piisavalt jäigad,aga väsivad vähemalt sama uljalt nagu paljud muud raamid.Ma ei näe siin põhjust toonitamaks nende vastupidavust.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 27. 05. 2004. 22:52

vaikija kirjutas:ei ole sihukest nilbet tehnoloogilist juttu vaja ajada.Iga tootja teeb mingeid imetrikke oma raamidega.Ma ei hakka mainima rattafirmat,kelle... scandiumraame vahetati paar korda hooaja jooksul välja,sest nad sõideti kuu ajaga saiaks.
See, et nn scandium-raami valmistaja/tootja kasutab metallifirma Easton nn scandiumtorusid, ei tähenda et materjal on kehv. Scandiumi kokkukeevitamisel/lõõmutamisel/ jahutamisel on vägagi spetsiifilised nõuded (nagu ka teistel paremakvaliteedilistel AL sulamitel). Kui raamitootja liitekohtasid ja nende lähiümbrust peaaegu torutugevuseks ei saa, siis viga pole scandiumis, vaid tehnoloogias.
Ja veel, tiba nilbet tehnoloogilist inffi gümnasistidele, kes on keemia valinud riigieksamiks:
http://www.wmlewisimports.com/QA/scandium.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Vasta

Mine “Jupid”