SR Suntour XC-75

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
matts
Rattur
Postitusi: 199
Liitunud: 25. 04. 2004. 10:50

Re: mida arvad rattast...

Postitus Postitas matts » 08. 06. 2004. 10:35

mart kirjutas:Kui oled tolle juba ostnud, siis pärast garantii lõppu võta vasakust kahvlitorust vedrusisene MCU välja. Saad tiba "reipama" vedrustuse.
Äkki valgustad, mis see on (elastomer?) ja miks teda sinna sisse üldse pannakse kui ta "üleliigne" on? On asjal mingi downside kah kui ta välja võtta?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: mida arvad rattast...

Postitus Postitas mart » 08. 06. 2004. 10:50

matts kirjutas:[
Äkki valgustad, mis see on (elastomer?) ja miks teda sinna sisse üldse pannakse kui ta "üleliigne" on? On asjal mingi downside kah kui ta välja võtta?
Soome pojad alustasid ca aasta tagasi teemat, et SR Suntour, XC-75, 80 mm, lukustatav vedrukahvel töötab suht tuimalt ja nõksutades. Jälgisin nende eksperimenti, kuna endal suht sarnane vedruamort - SR Suntour XC-Pro NS Lock Out. Vennad viskasid MCU välja ja tulemus on järgmine:
Heitin kokonaan pois sen elastomeeripötkön ja sama alkuperäinen jousi sisälle. Elämä on yllätyksiä täynnä. Suntourista alkoi löytyä huomattavasti joustokeulaa muistuttavia ominaisuuksia.
Sagia tuli n. 1,5 cm, jota siinä aiemmin ei juurikaan ollut. Ajaessa keula jopa joustaa, ei tosin ole huippuherkkä, mutta juurakko/kivikkopolulla sain joustoksi jopa 6 cm, joka aiemmin jäi 3-4 cm:n.
Yllättävintä, jousi on niin jäykkä ja progressiivinen, etten onnistunut saamaan keulaa pohjaamaan (painoa mulla n. 78 kg).
Esijännityksen säätö on vielä 0 asennossa.
Elikkä. elastomeeri huitsin nevadaan, niin keulasta tulee huomattavasti parempi, eikä kuitenkaan ole tunnottoman löysä. Se lukitusyksikkö tuntuu toimivan kohtuullisesti vaimentimena. Tietenkään en ole voinut testata sitä nyt kylmässä. Ja edelleenkin, ne liukuputket täytyy olla hyvin voidellut, TF2:nen ei tunnu toimivan, vaan vaseliinimainen keularasva.

Pikemalt on juttu>
http://www.rocsport.com/ubb/ultimatebb. ... 3;t=002224
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

matts
Rattur
Postitusi: 199
Liitunud: 25. 04. 2004. 10:50

Postitus Postitas matts » 08. 06. 2004. 10:52

Ma kuulun kahjuks selle 1% eestlaste hulka kes sõnagi soome keelt ei puhu :oops:

Äkki kiire reference kui natukenegi aega on :wink:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 08. 06. 2004. 11:09

matts kirjutas:soome keel...
kiire reference
Kiirtõlge:
Viskasin elastomeerijupi välja ja jätsin ainult vedru. Sag suurenes 1, 5 cm, mida enne polnud. Sõites juurikatel/kividel sain vedrukäiguks 6cm, enne oli 3-4 cm. Minu 78 kg kaalu juures oli vedrustus jäik ja progressiivne?, läbilööke pole.
Tundub, et lukustussüsteem töötab ühtlasi amordina. Külmas pole veel proovinud. Torusid tuleb hoolikalt määrida.Torude määrimiseks tundub sobivaim olevat vaseliinipõhjaline määre
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Postitus Postitas madiz » 08. 06. 2004. 11:11

tänan tõlke eest

Vasta

Mine “Jupid”