VDO C 10+ ei saa ühendust

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

VDO C 10+ ei saa ühendust

Postitus Postitas Rom » 14. 06. 2004. 09:22

On ka kellegil ette tulnud probleemi et juhtmeta komput
ei saa kuidagi õigeid numbreid näitama?
Ostsin paar kuud tagasi VDO C10+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?
Viimati muutis Rom, 17. 06. 2004. 13:51, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: VDO C 15+ ei saa ühendust

Postitus Postitas erikr » 14. 06. 2004. 09:29

Rom kirjutas: Ostsin paar kuud tagasi VDO C15+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?
VDO juhtmeta variandid on siin vist varemgi kriitikat saanud. ise ma enne päris metsa viskamist vahetaksin ntx saatja patarei ära.
kunagi oli endal sigma juhtmeta variant ja see küll kordagi ei nöökinud, polar käib ka ok.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 14. 06. 2004. 09:34

Mul sama jama. See kompuuter on ilge ront. Vahepeal toimib aga näitab kiirust 2 korda väiksemana, kui peaks olema. Vahepeal ei näita üldse midagi. :evil:

Mine vaata ost - müük. Ma pakun seal suurepärast oktose kompuutrit (juhtmeta) if u know what i mean :lol:

koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Postitus Postitas koomahai » 14. 06. 2004. 12:59

15+ ga on probleeme olnud küll aga kõik on lahenenud patareivahetusega. Proovi enne seda ja siis otsi muid võimalusi.
Tanel

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 14. 06. 2004. 13:34

Üks 10+ andis mullu pärast paarikuulist kasutamist otsad. Garantii vahetas ringi ja praegune probleemivaba.

margus v
Rattur
Postitusi: 578
Liitunud: 24. 04. 2004. 02:31

Postitus Postitas margus v » 14. 06. 2004. 15:30

VDO 15+,peale poest ostmist pole kordagi tööle hakkanud.Garantiiaeg,poest öeldi,et too tagasi-pole aega olnud.Ise kasutan HAC 4 ja Oktos F16,rahul :)

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 06. 2004. 14:00

Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll:
eks annan teada kui sõidu ära teen.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 06. 2004. 14:06

Rom kirjutas:Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll:
eks annan teada kui sõidu ära teen.
pane jurakam magnet.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 06. 2004. 14:08

erikr kirjutas:
Rom kirjutas:Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll:
eks annan teada kui sõidu ära teen.
pane jurakam magnet.
minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.
Kas on suuremaid võtta?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 17. 06. 2004. 14:09

Rom kirjutas:
erikr kirjutas:
Rom kirjutas:...aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll: ...
pane jurakam magnet.
minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt. Kas on suuremaid võtta?
kuskilt kõlari seest saaks vast suurema läbimõõduga ilusa ümmarguse kätte :idea: :lol:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 06. 2004. 14:13

Mati kirjutas: kuskilt kõlari seest saaks vast suurema läbimõõduga ilusa ümmarguse kätte :idea: :lol:
et ikka 110%kindel oleks :lol:


võibolla on tõesti magnet lahja :roll:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 06. 2004. 14:13

Rom kirjutas: minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.
Kas on suuremaid võtta?
siis on mingi jama ikka. vbolla on lihtsalt andur tundetu, st herkon seal sees.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 06. 2004. 14:16

erikr kirjutas:
Rom kirjutas: minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.
Kas on suuremaid võtta?
siis on mingi jama ikka. vbolla on lihtsalt andur tundetu, st herkon seal sees.
herkon!?

(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi :wink: )

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 06. 2004. 14:23

Rom kirjutas: herkon!?

(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi :wink: )
herkon on elektroonika/elektrotehnika komponent mis on magnetvälja suhtes tundlik. sees on 2 kontakti mis piisavalt tugeva välja puhul kokku lähevad ja vooluringi sulgevad. lenksul oleva spidoni jõuab see impulsina, kogu inf mida spido andurilt saab on ainult impulsid ajaühikus mida siis spido edasi arvutab ja numbritena näitab. kui sul anduris peale patarei midagi poleks siis ei saaks spido vajalikku infi ka :wink:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 17. 06. 2004. 14:31

Herkon iseenesest võib olla väga pisike ning enamus andurist on patarei ja saatja osa. Loogiline ja viisakas oleks, kui herkon oleks korpuse keskel aga tundub, et tihtilugu see nii pole. Proovi anduri asendit magneti suhtes nii, et liigutad andurit või magnetit üles/alla aga mitte andurit magnetile lähemale või eemale. Kui magnet jookseb ilusasti üle herkoni (tsentri) siis võtab ta ka kaugemalt. SigmaSpordi anduril oli ilusasti õige koht ära märgitud... teistel pole seda näinud.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 06. 2004. 14:36

erikr kirjutas:
Rom kirjutas: herkon!?

(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi :wink: )
herkon on elektroonika/elektrotehnika komponent mis on magnetvälja suhtes tundlik. sees on 2 kontakti mis piisavalt tugeva välja puhul kokku lähevad ja vooluringi sulgevad. lenksul oleva spidoni jõuab see impulsina, kogu inf mida spido andurilt saab on ainult impulsid ajaühikus mida siis spido edasi arvutab ja numbritena näitab. kui sul anduris peale patarei midagi poleks siis ei saaks spido vajalikku infi ka :wink:
no siis võibolla tahabki kõvemat magnetit, sest needki on ju erineva tugevusega(näit. tahvlimagnetid jms.)

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 06. 2004. 14:40

veiko kirjutas:Herkon iseenesest võib olla väga pisike ning enamus andurist on patarei ja saatja osa. Loogiline ja viisakas oleks, kui herkon oleks korpuse keskel aga tundub, et tihtilugu see nii pole. Proovi anduri asendit magneti suhtes nii, et liigutad andurit või magnetit üles/alla aga mitte andurit magnetile lähemale või eemale. Kui magnet jookseb ilusasti üle herkoni (tsentri) siis võtab ta ka kaugemalt. SigmaSpordi anduril oli ilusasti õige koht ära märgitud... teistel pole seda näinud.
jah....üles-alla mängides saingi lõpuks tööle.aga see maa oli imepisike, kardan et see nihkub kuskil juurikatel paigast.
eks näis.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 17. 06. 2004. 15:04

Rom kirjutas:jah....üles-alla mängides saingi lõpuks tööle.aga see maa oli imepisike, kardan et see nihkub kuskil juurikatel paigast. eks näis.
selle tarbeks on mul kodara küljes anduri ja kodara vahel kiht teipi, et tihkem oleks ja amordi ja anduri vahel kiht teipi või kahepoolne teip (selline paksem) ning siis veel paari juhtmeklambriga andur pingule ümber amordi. JA EI LIIGU KUHUGI.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

toomas
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 18. 12. 2003. 16:25

Postitus Postitas toomas » 17. 06. 2004. 15:32

Ostsin ka selle VDO 15+ mudeli ja võin teile ainult kinnitada, et see on täiesti mõttetu saast. Ärge seda soetage. Viisin enda oma poodi tagasi, et las kasutavad ise või viskavad minema, mul üks kõik. Endal praegu Polari pulsomeeter koos ratta funktsiooniga ja see värk on asja eest.

Kasutaja avatar
oddo
Rattur
Postitusi: 205
Liitunud: 31. 03. 2003. 19:22

Postitus Postitas oddo » 17. 06. 2004. 15:57

Kunagine VDO15 (juhtmega andur) pidas end küll väga viisakalt üleval. Samuti meeldis selle käsitlemisloogika. Sai maha müüdud seoses Polarile üleminekuga. Aga nüüd olen mõelnud, et võiks siiski mingi rattaspido lisaks olla. Polari suurimaks puuduseks minu jaoks on see, et ta ei näita kas sa sõidad parasjagu keskmisest kiiremini või aeglasemalt. VDO-l näitas seda võikeste üles/alla nooltega, väga mõnus. Ning anyway ei saa kogu huvipakkuvat infot samaaegselt vaadata. Olen mõelnud et polar võiks näidata pulssi/aega ning spido kiirust/teekonda. Mida rahvas soovitaks vaadata peale VDO15+? Võiks olla: juhtmeta andur (kas mõni polari anduriga ka kokku sobib või vastupidi?), kahe ratta võimalus ja eelpool mainitud keskmise kiiruse näit.
Oddo

toomas
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 18. 12. 2003. 16:25

Postitus Postitas toomas » 17. 06. 2004. 16:02

Mul on teisel rattal ka mingi VDO vanem mudel kus on peal suur kollane ja väike punane nupp. See on lihtne ja loogiline ning mis peamine töötab suurepäraselt. Uuel VDO-l on nupud väheke ebamugavamasse kohta läinud aga mis peamine, see juhtmeta variant ajab lihtsalt hulluks oma ebatöökindlusega.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 17. 06. 2004. 16:29

oddo kirjutas:Polari suurimaks puuduseks minu jaoks on see, et ta ei näita kas sa sõidad parasjagu keskmisest kiiremini või aeglasemalt.
On tiba ot, kuid minuarust on Polari suurimaks puudeseks see, et ta ei näita treeningul läbitud kilometraazi treeningu ajal, kui sa pole enne seda nullinud - iga kord ei tule meelde ju? Kurat, alati mõtlen, et on igati lahe kell kuid kõige lihtsamat asja ei või ta näidata ilma jebimata.

margus v
Rattur
Postitusi: 578
Liitunud: 24. 04. 2004. 02:31

Postitus Postitas margus v » 17. 06. 2004. 20:14

Samas foorumis kirjutasin,et pole VDO 15+tööle saanud,peale poest ostmist.Ei viitsinud ka poodi tagasi viia vaid kuumutasin (kuivatasin) natuke fööniga-nüüd töötab!Ei tea kuidas oli niiskust saanud?Proovige,kuid ärge ära praadige,ehk aitab!

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 17. 06. 2004. 21:24

toomas kirjutas:Ostsin ka selle VDO 15+ mudeli ja võin teile ainult kinnitada, et see on täiesti mõttetu saast. Ärge seda soetage.
Karmid hinnangud.
Pole vaja lahmida. Kui on kobisemist, siis palun argumenteeritult!
Kasutan VDO 15+ 2,5 aastat täiesti probleemivabalt iga ilmaga.
Väheusutav, et just minule on sattunud üks väheseid toimivaid eksemplare planeedil.
Ehk siis: kui tõesti enam mitte miski ei aita, read the f...ng manual!

Kasutaja avatar
alar
Rattur
Postitusi: 507
Liitunud: 03. 01. 2004. 21:48

Postitus Postitas alar » 17. 06. 2004. 22:21

toomas kirjutas:Mul on teisel rattal ka mingi VDO vanem mudel kus on peal suur kollane ja väike punane nupp.
Ma olen kah täpselt sama VDO-d kasutanud (osteti vist umbes 1996 aastal. Töötab tõesti ilma igasuguse jamata. cytec 15+ pole kah siiani väga puusse pannud, ei tea kas siis iga hetk on loota selle juhtumist? Õnneks mul paralleelselt ka polar kasutuses, mille töökindluses olen kindel.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 21. 06. 2004. 10:59

Kõrve sõit sõidtud ja VDO- lt ei saanud ikkagi õigeid andmeid.
Kruusa teedel, kus kiirus ~35 ja tuulepuhangud siis näitas vahelduva eduga 25 ja 35.
Et pean ikkagi hakkama garantiivärki ajama.

Vasta

Mine “Jupid”