Grimeca Mag Aero 6 jooksud
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Grimeca Mag Aero 6 jooksud
Kas on kellelgi kogemusi. Tahaks enne ostmist näppida.
http://www.grimeca.it/eng/ruote/m6.htm
suurem pilt
http://www.grimeca.it/eng/ruote/m6.htm
suurem pilt
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Grimeca Mag Aero 6 jooksud
Kahtlane, äärmiselt kahtlane.mart kirjutas:Kas on kellelgi kogemusi. Tahaks enne ostmist näppida.
http://www.grimeca.it/eng/ruote/m6.htm
suurem pilt
Kaal ka suurevõitu (950/1100):
Crossmax SL Front 650 g, rear 820 g
Crossmax XL Front 730 g, rear 885 g
Bontrager Race X Lite tubeless: Front 650 g, rear 820 g
Race Lite tubeless: 710/975
Race tubeless: 760/1050
Mina ei julgeks osta.
A tegelt ikkagi miks kahtlane Äkki on jäikus ja vastupidavus just kaalu arvelt saavutatud. a kui kaal pole primaarne Kui ka võistlemine pole primaarne, siis minu arvates täitsa huvitav asi proovimiseks ja Maarjamaal tutvustamiseks. Mudu varsti tekib siin Mavicu üledoos või allergia .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Esialgsel kokkuleppel tiba alla 500 oiro (CIF to Tallinn). Hetkel teeb mind nonde puhul mõtlikuks kodukal antud inf, et pöiale 22 x 559 on soovitatud USt kummi 47 x 559 ( 26 x 1.75 ). Ise ei taha küll niii peenikest kummi alla panna - muidu kaotab mu FS mõtte.SL kirjutas:mis see hind võiks sellistel olla?
(lihtsalt huvipärast...)
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Neid jookse on olnud näha all sellistel odavatel esi-ja tagaamordiga ratastel,mida autoärikad Saksast 200demmiga on kaasa ostnud.Nad on jah tubelessid lisaks kõigele.Nende ainukene väärtus on nende välimus(türklaste ja Saksa maniakkide maitsele).Samas nende hind peaks olema sellest klassist,et omal nahal äraproovimine ja pettumine lausa enesetapuni ei vii.
Hind hinnaks, kaal kaaluks aga, kui nendega miskit juhtuma peaks, kukkumine vmt. ja tulemuseks kõver pöid ? Kas neil üldse saab pöidasid vahetada ? Kas neid 6-te. nö. kodarat saab vajadusel vahetada. Ja kui saab, siis kaua selle nimel ajaliselt kannatama peab. Kapis seisvad tagavara jooksud üks variant, aga mitte just kõige parem.
Muidu välimus neil vägev. Kui veel kuskil rahvarohkemas kohas kinni pead, siis enamuse näod midagi sellist
PS. Hind oli kah selline mõtlema panev. Aga hallist massist erineksid kohe kindlasti nendega. Sul juba praegugi suht eksootiline ratas, ega sinna saagi laiatarbekaupu külge kruvida
Muidu välimus neil vägev. Kui veel kuskil rahvarohkemas kohas kinni pead, siis enamuse näod midagi sellist
PS. Hind oli kah selline mõtlema panev. Aga hallist massist erineksid kohe kindlasti nendega. Sul juba praegugi suht eksootiline ratas, ega sinna saagi laiatarbekaupu külge kruvida
Jah, hind paneb mõtlema (mh Rivo mainitud aspektid) Kui hind oleks normaalsem, siis Mardi situatsioonis ei kahtleks vist.mart kirjutas:Esialgsel kokkuleppel tiba alla 500 oiro (CIF to Tallinn). Hetkel teeb mind nonde puhul mõtlikuks kodukal antud inf, et pöiale 22 x 559 on soovitatud USt kummi 47 x 559 ( 26 x 1.75 ). Ise ei taha küll niii peenikest kummi alla panna - muidu kaotab mu FS mõtte.SL kirjutas:mis see hind võiks sellistel olla?
(lihtsalt huvipärast...)
Aga see eestlaste umbusk kõige erilise ja erineva suhtes on tegelt ikka fanatastiline Rahvas peaks vist rohkem reisima ja ringi vaatama hakkama Mai tea miks, a mul on selline krdi kahtlane tunne, et maailmas on asju mis täitsa tasuvad proovimist ja kasutamist. Mis siis, et neid Eestis saada/teada pole.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
no minu meelest 500 euro eest küll ei tasuks need jooksud proovimist. see ju puhas võistlusjooksu hinnaklass, aga mardi eesmärk pole võistlemine. ausalt öeldes mina ei julgeks omale neid osta. aga kui mart viitsib siis ta selgitab ise miks ta neid tahab äkki paneme siin kõik puusse oma arvamustegaMati kirjutas: Mai tea miks, a mul on selline krdi kahtlane tunne, et maailmas on asju mis täitsa tasuvad proovimist ja kasutamist. Mis siis, et neid Eestis saada/teada pole.
seda ju minagitarmo kirjutas:no minu meelest 500 euro eest küll ei tasuks need jooksud proovimist. see ju puhas võistlusjooksu hinnaklass, aga mardi eesmärk pole võistlemine...
kuid muuseas tundub mulle, et peamiselt on siin katsetamise ja proovimise "vastased" suht kõvad sõidumehed. see ka arusaadav, kuna keegi ei taha ju riskida varustuse altvedamisega või kalliks (varustus üldiselt juba niigi kallis) osutuva kasutamisega. seega mis te arvate, kas madalama tasemega harrastajal siiski tasuks miskit proovida ja katsetata, arvestades, et koormused ja nõudmised ratta suhtes pole nii kõrged. et ei tasuks totaalselt maha teha kohe. konstruktiivne kriitika on mudugi alati teretulnud ja edasiviiv.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Jõudsin enne hinnainfot eelmise jutu ära saata.
500euri tuulde visata ikka tekitaks stressi,niiet siia lisanduks veel mõni seanss psühholoogi kabinetis.
Olen ise neid 3-ja5kodaraga jookse näppinud,mis olid just sellistel nilbetel ratastel all ja tekitasid külmavärinaid.Voibolla need kallimad on klass omaette.Kahtlen.
500euri tuulde visata ikka tekitaks stressi,niiet siia lisanduks veel mõni seanss psühholoogi kabinetis.
Olen ise neid 3-ja5kodaraga jookse näppinud,mis olid just sellistel nilbetel ratastel all ja tekitasid külmavärinaid.Voibolla need kallimad on klass omaette.Kahtlen.
Asi selles, et minusugusele lihtsõtkujale pole võistlusjookse vaja. Huvi tekitab materjal st magneesium. Crimeca-l on olnud 2aastat aega, et oma Mg kuuskodarat katsetada:tarmo kirjutas:...500 euro eest küll ei tasuks need jooksud proovimist. see ju puhas võistlusjooksu hinnaklass, aga mardi eesmärk pole võistlemine. ausalt öeldes mina ei julgeks omale neid osta. aga kui mart viitsib siis ta selgitab ise miks ta neid tahab
2002 NEWS/ GRIMECA MAGNESIUM WHEELS NEW DESIGN 6 SPOKES "AERO" TUBELESS
The Magnesium "MAG-AERO" wheels are the lightest and strongest solution for disk brakes bicycles since they avoid any problem of centering, and go through with a higher pressure as regards disk brakes. Besides, they can be fitted without any problem with Tubeless tires and are suitable for Cross Country.
As for motorcycles, the disk brakes for bicycles need to be fitted with an alloy wheel. The Magnesium wheels produced by Grimeca are the result of an avant-garde technology and a functional design in keeping with the new Millennium.
Moreover Grimeca Magnesium wheels are suitable both for tubeless and traditional tires.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kuppaveljet Helsingis müüvad juba 1,5 aastat Grimeca 6-te 390:-
http://www.kauppaveljet.fi/kompo.php
Just for informatsioon...
http://www.kauppaveljet.fi/kompo.php
Just for informatsioon...
Signature sucks!
Hmm, kas oled praegu Eerikinkatu 5 poe ees.huko kirjutas:Kuppaveljet Helsingis müüvad juba 1,5 aastat Grimeca 6-te 390:-
http://www.kauppaveljet.fi/kompo.php
Just for informatsioon...
Kui teema alguses otsisin näitamiseks suuremat pilti, siis küsisin Kaubavendadelt, kas nende kodukal olev tarjous on voimassa ja et olen huvitet. Nüüd sain meilitsi vastuse, et 1 paar on mulle bronnitud ja poes on veel vaid üks paar järel. Seega saan odavamalt, kui 500 ja kokkuhoitud raha eest ostan laevapiletid
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.