VDO C 10+ ei saa ühendust
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
VDO C 10+ ei saa ühendust
On ka kellegil ette tulnud probleemi et juhtmeta komput
ei saa kuidagi õigeid numbreid näitama?
Ostsin paar kuud tagasi VDO C10+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?
ei saa kuidagi õigeid numbreid näitama?
Ostsin paar kuud tagasi VDO C10+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?
Viimati muutis Rom, 17. 06. 2004. 13:51, muudetud 1 kord.
Re: VDO C 15+ ei saa ühendust
VDO juhtmeta variandid on siin vist varemgi kriitikat saanud. ise ma enne päris metsa viskamist vahetaksin ntx saatja patarei ära.Rom kirjutas: Ostsin paar kuud tagasi VDO C15+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?
kunagi oli endal sigma juhtmeta variant ja see küll kordagi ei nöökinud, polar käib ka ok.
pane jurakam magnet.Rom kirjutas:Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib
eks annan teada kui sõidu ära teen.
minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.erikr kirjutas:pane jurakam magnet.Rom kirjutas:Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib
eks annan teada kui sõidu ära teen.
Kas on suuremaid võtta?
kuskilt kõlari seest saaks vast suurema läbimõõduga ilusa ümmarguse kätteRom kirjutas:minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt. Kas on suuremaid võtta?erikr kirjutas:pane jurakam magnet.Rom kirjutas:...aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
herkon on elektroonika/elektrotehnika komponent mis on magnetvälja suhtes tundlik. sees on 2 kontakti mis piisavalt tugeva välja puhul kokku lähevad ja vooluringi sulgevad. lenksul oleva spidoni jõuab see impulsina, kogu inf mida spido andurilt saab on ainult impulsid ajaühikus mida siis spido edasi arvutab ja numbritena näitab. kui sul anduris peale patarei midagi poleks siis ei saaks spido vajalikku infi kaRom kirjutas: herkon!?
(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi )
Herkon iseenesest võib olla väga pisike ning enamus andurist on patarei ja saatja osa. Loogiline ja viisakas oleks, kui herkon oleks korpuse keskel aga tundub, et tihtilugu see nii pole. Proovi anduri asendit magneti suhtes nii, et liigutad andurit või magnetit üles/alla aga mitte andurit magnetile lähemale või eemale. Kui magnet jookseb ilusasti üle herkoni (tsentri) siis võtab ta ka kaugemalt. SigmaSpordi anduril oli ilusasti õige koht ära märgitud... teistel pole seda näinud.
no siis võibolla tahabki kõvemat magnetit, sest needki on ju erineva tugevusega(näit. tahvlimagnetid jms.)erikr kirjutas:herkon on elektroonika/elektrotehnika komponent mis on magnetvälja suhtes tundlik. sees on 2 kontakti mis piisavalt tugeva välja puhul kokku lähevad ja vooluringi sulgevad. lenksul oleva spidoni jõuab see impulsina, kogu inf mida spido andurilt saab on ainult impulsid ajaühikus mida siis spido edasi arvutab ja numbritena näitab. kui sul anduris peale patarei midagi poleks siis ei saaks spido vajalikku infi kaRom kirjutas: herkon!?
(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi )
jah....üles-alla mängides saingi lõpuks tööle.aga see maa oli imepisike, kardan et see nihkub kuskil juurikatel paigast.veiko kirjutas:Herkon iseenesest võib olla väga pisike ning enamus andurist on patarei ja saatja osa. Loogiline ja viisakas oleks, kui herkon oleks korpuse keskel aga tundub, et tihtilugu see nii pole. Proovi anduri asendit magneti suhtes nii, et liigutad andurit või magnetit üles/alla aga mitte andurit magnetile lähemale või eemale. Kui magnet jookseb ilusasti üle herkoni (tsentri) siis võtab ta ka kaugemalt. SigmaSpordi anduril oli ilusasti õige koht ära märgitud... teistel pole seda näinud.
eks näis.
selle tarbeks on mul kodara küljes anduri ja kodara vahel kiht teipi, et tihkem oleks ja amordi ja anduri vahel kiht teipi või kahepoolne teip (selline paksem) ning siis veel paari juhtmeklambriga andur pingule ümber amordi. JA EI LIIGU KUHUGI.Rom kirjutas:jah....üles-alla mängides saingi lõpuks tööle.aga see maa oli imepisike, kardan et see nihkub kuskil juurikatel paigast. eks näis.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kunagine VDO15 (juhtmega andur) pidas end küll väga viisakalt üleval. Samuti meeldis selle käsitlemisloogika. Sai maha müüdud seoses Polarile üleminekuga. Aga nüüd olen mõelnud, et võiks siiski mingi rattaspido lisaks olla. Polari suurimaks puuduseks minu jaoks on see, et ta ei näita kas sa sõidad parasjagu keskmisest kiiremini või aeglasemalt. VDO-l näitas seda võikeste üles/alla nooltega, väga mõnus. Ning anyway ei saa kogu huvipakkuvat infot samaaegselt vaadata. Olen mõelnud et polar võiks näidata pulssi/aega ning spido kiirust/teekonda. Mida rahvas soovitaks vaadata peale VDO15+? Võiks olla: juhtmeta andur (kas mõni polari anduriga ka kokku sobib või vastupidi?), kahe ratta võimalus ja eelpool mainitud keskmise kiiruse näit.
Oddo
On tiba ot, kuid minuarust on Polari suurimaks puudeseks see, et ta ei näita treeningul läbitud kilometraazi treeningu ajal, kui sa pole enne seda nullinud - iga kord ei tule meelde ju? Kurat, alati mõtlen, et on igati lahe kell kuid kõige lihtsamat asja ei või ta näidata ilma jebimata.oddo kirjutas:Polari suurimaks puuduseks minu jaoks on see, et ta ei näita kas sa sõidad parasjagu keskmisest kiiremini või aeglasemalt.
Karmid hinnangud.toomas kirjutas:Ostsin ka selle VDO 15+ mudeli ja võin teile ainult kinnitada, et see on täiesti mõttetu saast. Ärge seda soetage.
Pole vaja lahmida. Kui on kobisemist, siis palun argumenteeritult!
Kasutan VDO 15+ 2,5 aastat täiesti probleemivabalt iga ilmaga.
Väheusutav, et just minule on sattunud üks väheseid toimivaid eksemplare planeedil.
Ehk siis: kui tõesti enam mitte miski ei aita, read the f...ng manual!
Ma olen kah täpselt sama VDO-d kasutanud (osteti vist umbes 1996 aastal. Töötab tõesti ilma igasuguse jamata. cytec 15+ pole kah siiani väga puusse pannud, ei tea kas siis iga hetk on loota selle juhtumist? Õnneks mul paralleelselt ka polar kasutuses, mille töökindluses olen kindel.toomas kirjutas:Mul on teisel rattal ka mingi VDO vanem mudel kus on peal suur kollane ja väike punane nupp.