Rock Shox Sid Race
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rock Shox Sid Race
Lugu siis järgmine, et hakkasin oma 19,5" raamiga trek fuel 98-l amorti rõhku õigeks panema. Panin positive-iks 135psi-d ja negative-iks 120 psi-d (kaalude-rõhkude tabeli järgi). Siis hüppasin ratta peale ja tundus kuidagi liiga kõva. Mõtlesin, et kontrollin sag-i järgi, kuid seal on antud kahe erineva Traveliga (mis asi see on ja kuidas teada saab kumb mul on) aga ei teadnud kumma alt vaadata, kas 63mm või 80mm. Sag iseenesest oli 8mm- mis viitab manualis antud tabelis 63mm Travelile ja Raceing seadele. Nii et kui keegi oskab täpselt öelda kumb Travel minu rattal on või kust seda teada saab (kuidas on võimalik mõõta), siis just see teema siin ongi selle jaoks. Tänud
Uus tehnika jah- Selle mõõtmise osas tuli ka endal mõte, et äkki on see pikkus, kuid vastuseks sain umbes 160mm (või oli 140) igatahes mingi hoopis suurem number, kui need, mis manuaalis pakutud olid. (aga ma mõõtsin muidugi kogu selle värgi ära, sellest jupist mida manuaalis nimetatakse crown-iks kuni sinna välja kuhu ma lükkan selle kummi julla sag-i mõõtmiseks). Et kas sellised tulemused ja mõõtmistehnikad on loogilised ja õiged või vaja korrektuure teha?
Sobib- tänud sulle. Aga mis sa ütled, et peakski siis need rõhud praegu nii jätma nagu nad mul olid (135 ja 120), et siis kui amort on sisse sõidetud- siis loksub asi paika?huko kirjutas:Nüüd kui oli hetk aega mõelda, olen kindel, et sul on 80 mm käiku ees. Muidu läheb vedrustus tasakaalust välja - taha tuleb rohkem kui ette.
Ja piilumine Treki kodulehele kinnitab mu arvamust, 80 mm...
Päris täpselt ei teakski, mis ilma sinuta teeksin, sest tundub, et sa siin peaaegu ainus, kes Treki usku on (ning jagab fs treki asja) ja samas võid sa end lugeda ka praktiliselt minu ratta seadistajaks, sest kõik mis ma teinud olen oled sina enne heaks kiitnud.
PS: See kiiduavaldus ei tähendanud mitte seda, et nüüdseks kõik probleemid lahendatud oleksid vaid viitas sellele, et sa ka ikka edaspidi viitsiksid oma tarkust siin jagada.
PPS lähen ja lasen siis veits rõhku välja.
PS: See kiiduavaldus ei tähendanud mitte seda, et nüüdseks kõik probleemid lahendatud oleksid vaid viitas sellele, et sa ka ikka edaspidi viitsiksid oma tarkust siin jagada.
PPS lähen ja lasen siis veits rõhku välja.
Nonii, amort ikka endine, kuid peale 1000km pikkust sõitu olen aru saanud, et see eelpool mainitud "jäikus" on hoopiski selline asi nagu kinni kiilumine (või midagi sarnast). Ühesõnaga kui sõidan asfaldil näiteks ja sekka tuleb üks selline väiksemat sorti auk või näiteks sõidan üle lamava politseiniku, siis esi amort ei hakka üldse pehmendama (lihtsalt oleks nagu lukus kuigi seda funktsiooni mu amortil pole). Amort rakendub tööle alles siis, kui tõusta sadulast püsti ja kogu keha raskusega lenksule toetuda (ja ka siis ei pruugi iga kord esimese nõksatusega see tööle rakenduda). Mulle tundub, et päris normaalne see ei ole. Mis teha?
Kurjam, mina võtaks sammud Hawaii'sse. Neil on seal üks tüüp, kes on puha RS koolitustel käinud. Ise küll ei tihkaks käsi külge panna. See SID on ikka kõrgem matemaatika (nii nad räägivad, ise pole sisse näinud kordagi).
Muuseas meie klubi ühel tüübil on Fuel 100-l nii esi (RS SID WC), kui tagumisega mingi jama - liiguvad ebaühtlaselt etc. Õnneks teistel ratastel pole viga midagi.
Muuseas meie klubi ühel tüübil on Fuel 100-l nii esi (RS SID WC), kui tagumisega mingi jama - liiguvad ebaühtlaselt etc. Õnneks teistel ratastel pole viga midagi.
No OK, kõigepealt proovin seda õhkude teemat (ühte juurde, teist vähemaks) ja kui see ei aita, siis hawaiisse. Aga kas peab mingisse kindlasse hawaiisse viima (piritale, roccasse jne?). Ja see kah, et kui mingi jama on, siis mul garantii värk, et kas hawaii aksepteerib ka rademari antud garantii pabereid?
Minuarust on neil asjatundja Pirital.alar kirjutas:No OK, kõigepealt proovin seda õhkude teemat (ühte juurde, teist vähemaks) ja kui see ei aita, siis hawaiisse. Aga kas peab mingisse kindlasse hawaiisse viima (piritale, roccasse jne?). Ja see kah, et kui mingi jama on, siis mul garantii värk, et kas hawaii aksepteerib ka rademari antud garantii pabereid?
Aga jah, kui on garantii, siis siiski alustaksin Rademarist, et pärast mingit jama poleks. Kui nad sind ise edasi suunavad Hawaiisse, kui autorized dealeri juurde, siis on teine asi. Võibolla tahavad ise Hawaiisse minna Sinu amordiga.
Nonii, nüüd käis siis amort paranduses ära. Ja nii oligi, et Rademar saatis selle hawaiisse. Tänu sellele, et see õige amorti mees oli puhkusel venis see parandus kahele nädalale, kuid nüüd tundub kogu värk korras olevat. Loodan, et rohkem mingit jama sellega ei tule.SL kirjutas:Minuarust on neil asjatundja Pirital.alar kirjutas:No OK, kõigepealt proovin seda õhkude teemat (ühte juurde, teist vähemaks) ja kui see ei aita, siis hawaiisse. Aga kas peab mingisse kindlasse hawaiisse viima (piritale, roccasse jne?). Ja see kah, et kui mingi jama on, siis mul garantii värk, et kas hawaii aksepteerib ka rademari antud garantii pabereid?
Aga jah, kui on garantii, siis siiski alustaksin Rademarist, et pärast mingit jama poleks. Kui nad sind ise edasi suunavad Hawaiisse, kui autorized dealeri juurde, siis on teine asi. Võibolla tahavad ise Hawaiisse minna Sinu amordiga.