Tagaamort õhk+õli
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tagaamort õhk+õli
Raam vajab 165mm pikkust vedrutajat. Silma on jäänud sellised õhk+õli isendid:
Manitou QRL
http://www.bikeright.nl/manitou_sho.htm
X-Fusion O2-RC
http://www.bikeright.nl/xfusion_sho.htm
Hinnaklass/kaal/preload/rebound/lukustus on mõlemal suht sarnased.
Kas kellelgi on muljeid/kogemusi/ettepanekuid? Ise sihin esialgu O2-RC suunas.
Manitou QRL
http://www.bikeright.nl/manitou_sho.htm
X-Fusion O2-RC
http://www.bikeright.nl/xfusion_sho.htm
Hinnaklass/kaal/preload/rebound/lukustus on mõlemal suht sarnased.
Kas kellelgi on muljeid/kogemusi/ettepanekuid? Ise sihin esialgu O2-RC suunas.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Selline point, et jälgides foorumeid ja kuulates tuttavaid-võõraid, olen veendunud, et lukustusega amordid kipuvad tavaliselt kiiremini lagunema. Keerulisem süsteem, suurem rõhk amordis jne.
Ise vaataksin ilma lukustuseta amorti, ka ProPedal/SPV võiks ju olla. Aga samas 6,5" vedrustusega ratas tingimata ei vaja seda. Pikema tagakäiguga ratas hakkab juba häirivalt õõtsuma.
Bike-discountis on hea hinnaga Roks-pokse saada....
Ise vaataksin ilma lukustuseta amorti, ka ProPedal/SPV võiks ju olla. Aga samas 6,5" vedrustusega ratas tingimata ei vaja seda. Pikema tagakäiguga ratas hakkab juba häirivalt õõtsuma.
Bike-discountis on hea hinnaga Roks-pokse saada....
Signature sucks!
Jep,olen mõttes leppinud, et lukustavad on vähem töökindlad ja tiba keerulisema siseorganiga. Samas on lohutav, et mitmel mudelil on nn blow-out kaitse. Igatahes X-fusionil töötab too eeskujulikult - olen mitmel korral tahtmatult proovinud.huko kirjutas:Selline point, et jälgides foorumeid ja kuulates tuttavaid-võõraid, olen veendunud, et lukustusega amordid kipuvad tavaliselt kiiremini lagunema. Keerulisem süsteem, suurem rõhk amordis jne.
Rõhud peaks mu meelest enamusel olema vahemikus 70-250 psi st 5-17 bar.
Kuna amordivahetusega pole kiiret, siis panen soovilisti veel ühe isendi. See kah miskise lukustusega
Cane Creek Cloud Nine
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Rõhu all ma pidasin silmas Foxides oleva lämmastiku rõhku, mitte seda, mida ise sisse pumpad. Lukustatavatel mudelitel on see "sisemine rõhk" suurem kui mittelukustavatel.
Aga soovitaksin ikkagi neid "moodsamaid" mudeleid, mil on vähendatud õõtsumist. Enda Trekil sain eelmine sügis 3 päeva testida ProPedal-süsteemiga FoxFloat RL tagaamorti. Lukustus oli küll olemas, aga seda polnud vaja kasutada. Tasasel maal sõites polnud praktiliselt mingit õõtsumist. Rõhku panin sisse 70 psi-d, tavalisel Foxil on mul 100 psi-d.
Aga soovitaksin ikkagi neid "moodsamaid" mudeleid, mil on vähendatud õõtsumist. Enda Trekil sain eelmine sügis 3 päeva testida ProPedal-süsteemiga FoxFloat RL tagaamorti. Lukustus oli küll olemas, aga seda polnud vaja kasutada. Tasasel maal sõites polnud praktiliselt mingit õõtsumist. Rõhku panin sisse 70 psi-d, tavalisel Foxil on mul 100 psi-d.
Signature sucks!
Mu meelest peaks see isend olema Kona lahjematel mudelitel (sorry konalased, pean silmas hinda, mitte firmat).Caarel kirjutas:Just tegin tiiru poodidele peale võrgus ja jäi silma Fox Vanilla R pikkusega 165 ning ümberarvutatuna oli allahinnatud hind EEKudes ca 700.
Ca 45 oirot on sigaodav, kuid tegemist kahjuks coil amordiga. Mul hetkel sarnane coil+oil ja toda tahakski välja vahetada air+oil või air+air suunas. Otsingud jätkuvad. Uurisin netiavarustes ka DNM ja Mozo isendeid, hinnad OK, aga taust on tundmatu.
Viimati muutis mart, 18. 08. 2004. 23:29, kokku muudetud 2 korda .
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
DTSwiss, terve kari erinevaid amorte olemas.
http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... hocks.bike
http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... hocks.bike
Mu "wolf"?il ei ole taga Manitou QRi.........aga on Rock Shox Sid........Intevsiivsel kasut. on vaja rõhku kontrollida iga kuu(ebamugav natuke, ei saa teha bensakas),või rohkem.......kuid kindel on see, et kes korraliku full suspensioniga harjund.........see enam kunagi hardtail?iga ei sõida.......Sid?i (nii esimese kui tagumise) kohta räägitakse, et tema miinus pidi olema töökindlus.........ei tea.......Manitou maaletooja( Balti Autovaruosade AS) lõpetas varuosade ja asjaga tegevuse(olevat liialt palju garantii probleeme, olnud )......seetõttu soovitaks ikka Rock Shox?i toodet.........
Minuarust on ebamugav minna kilomeetri kaugusel olevasse bensukasse. C'mon, miski 4-5 tonni maksev jubin, õhu mahutavus ~1000 x väiksem kui autokummil ja sinna tahad sama kompressoriga õhku sisse lüüa.damn kirjutas:Intevsiivsel kasut. on vaja rõhku kontrollida iga kuu(ebamugav natuke, ei saa teha bensakas),või rohkem
Ja eesti keelele on kombeks üks punkt korraga!
Signature sucks!