Mavic CrossLand vs. Ritchey WCS
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mavic CrossLand vs. Ritchey WCS
Kuna on vajadus uued jooksud soetada siis palun veidi abi otsustamisel. Pealkirjas antud jooksud on sõelale jäänud kui kõige tõenäolisemad. Igasugused kommentaarid om teretulnud.
Viimati muutis koomahai, 17. 08. 2004. 19:39, muudetud 1 kord.
Tanel
Re: Mavic CrossLand vs. Ritchey WCS
esimene on tubeless, teine mitte. ritcheyga kogemus puudub. crosslandi eelkäija crossride (mittetubeless) oli viimase peal sellise raha eest ja vahest tuletan neid hea sõnaga meelde. püsis igatepidi sirge 85 kg all ja veeres ülihästi. crosslandi lühikogemusi jagab ehk Antti.koomahai kirjutas:Kuna on vajadus uued jooksud soetada siis palun veidi abi otsustamisel. Pelakirjas antud jooksud on sõelale jäänud kui kõige tõenäolisemad. Igasugused kommentaarid om teretulnud.
Nojah, ma vist kõige värskem omanik
Seni olengi nendega ainult u. 50km asfalti sõitnud ja siis pühapäevase Rakke maratoni.
Võrreldes minu vanade vatti näinud auklike formula rummudega on veeremine ikka imeline - kompenseerib täiesti hooajaga tekinud kaalukaotuse ja sellega seotud aeglasema mäest allasaamise Rakkes oli paar kohta, kus laskumisel tuli päris hoogsalt pidureid kulutada aga järele mõeldes, siis see võis ka ainult tunduda, sest üldiselt kipun ma laskumisi enamikust agressiivsemalt sõitma.
Endal sai otsustamisel just kaalukausiks see, et Crosslandil on väga rahakotisõbraliku hinna (räägime siis saksa netipoe hinnast ) eest nii tubelessi võimalus, kui ka kettavalmidus. Samuti on kõik eelnevate versioonide omanikud ja ka teised värsked Crosslandi omanikud oma ostuga igati rahul olnud.
Ainuke häiriv asi on esialgu see Mavicu plõksumine - koguaeg on tunne, et midagi on katki
Seni olengi nendega ainult u. 50km asfalti sõitnud ja siis pühapäevase Rakke maratoni.
Võrreldes minu vanade vatti näinud auklike formula rummudega on veeremine ikka imeline - kompenseerib täiesti hooajaga tekinud kaalukaotuse ja sellega seotud aeglasema mäest allasaamise Rakkes oli paar kohta, kus laskumisel tuli päris hoogsalt pidureid kulutada aga järele mõeldes, siis see võis ka ainult tunduda, sest üldiselt kipun ma laskumisi enamikust agressiivsemalt sõitma.
Endal sai otsustamisel just kaalukausiks see, et Crosslandil on väga rahakotisõbraliku hinna (räägime siis saksa netipoe hinnast ) eest nii tubelessi võimalus, kui ka kettavalmidus. Samuti on kõik eelnevate versioonide omanikud ja ka teised värsked Crosslandi omanikud oma ostuga igati rahul olnud.
Ainuke häiriv asi on esialgu see Mavicu plõksumine - koguaeg on tunne, et midagi on katki
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
ise kodarat saab panna kui kodar käepärast. tavaline pööratud otsaga kodar ei sobi. enne müüki kiskusin kodus crossride rummud - tirri pulkadeks ja puhastasin-määrisin, mingit imet küll pole millega iga mehann hakkama ei peaks saama.Gunnar kirjutas:aga kui midagi ON katki, siis kas suurematest rattahooldustest saab alati abi (V+. Laki R, Hawaii, NRP)? Kas kodarad on siin maarjamaal letist alati saadaval? Ja kas ise saab (ajutiselt) uue kodara panna, et hooldusse sõita?Antti kirjutas:..koguaeg on tunne, et midagi on katki
Crossland siis.
[quote="Antti"]Nojah, ma vist kõige värskem omanik
Seni olengi nendega ainult u. 50km asfalti sõitnud ja siis pühapäevase Rakke maratoni.
Võrreldes minu vanade vatti näinud auklike formula rummudega on veeremine ikka imeline - kompenseerib täiesti hooajaga tekinud kaalukaotuse ja sellega seotud aeglasema mäest allasaamise Rakkes oli paar kohta, kus laskumisel tuli päris hoogsalt pidureid kulutada aga järele mõeldes, siis see võis ka ainult tunduda, sest üldiselt kipun ma laskumisi enamikust agressiivsemalt sõitma.
Kas nimetatud Crossland andis ka sõiduki kaalus võitu või on tegemist ainult veeremisel saavutatava eelise ja psühholoogilise motivaatoriga.
Seni olengi nendega ainult u. 50km asfalti sõitnud ja siis pühapäevase Rakke maratoni.
Võrreldes minu vanade vatti näinud auklike formula rummudega on veeremine ikka imeline - kompenseerib täiesti hooajaga tekinud kaalukaotuse ja sellega seotud aeglasema mäest allasaamise Rakkes oli paar kohta, kus laskumisel tuli päris hoogsalt pidureid kulutada aga järele mõeldes, siis see võis ka ainult tunduda, sest üldiselt kipun ma laskumisi enamikust agressiivsemalt sõitma.
Kas nimetatud Crossland andis ka sõiduki kaalus võitu või on tegemist ainult veeremisel saavutatava eelise ja psühholoogilise motivaatoriga.
Kaaluvõit puhtalt jooksude arvelt tuli mõnisada grammi. Kui ma raatsiks endale kergemaid kumme osta ...mar852 kirjutas:Kas nimetatud Crossland andis ka sõiduki kaalus võitu või on tegemist ainult veeremisel saavutatava eelise ja psühholoogilise motivaatoriga.
Hetkel on all kõige odavam Rockster, mis kaalub nii u.720 grammi tükist + mingid 170g õhukummid - ehk siis kilojagu puhast kummi ühe jooksu kohta
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Postitan viimasesse seotud teemasse.
Ma ei tea, kas olen mina nüüd kirjaoskamatu või on Mavicu omad vähe segased aga lugesin mina oma Crosslandidega kaasas olnud manuali ja lugesin Mavicu veebist veel üle ka aga ikka loen mina sealt sellist teksti:
"For lasting and efficient braking, we advise the use of brake pads specially recommended for Ceramic braking surfaces."
Mina neil pindadel oma tarkuses vahet ei oska teha aga eriti ei usu, et sellise hinnaga veel kogu kompoti peale keraamilised pidurduspinnad saab. Seda ma tean küll, et tavalise pöiaga keraamilisi klotse kasutades on aiai.
Natuke seletaks asja see, et Mavicu veebis on nii Crosslandi kui SLi all viide samale pdf vormingus manuaalile ... Huvitav kas Mavic ei karda näiteks seda, et ma ostangi endale keraamilised klotsid ja kui siis pöiad pooleks pidurdan lähen käsi pikal uusi küsima garantiikorras, sest "manuaal ju ütles nii"?
Ma ei tea, kas olen mina nüüd kirjaoskamatu või on Mavicu omad vähe segased aga lugesin mina oma Crosslandidega kaasas olnud manuali ja lugesin Mavicu veebist veel üle ka aga ikka loen mina sealt sellist teksti:
"For lasting and efficient braking, we advise the use of brake pads specially recommended for Ceramic braking surfaces."
Mina neil pindadel oma tarkuses vahet ei oska teha aga eriti ei usu, et sellise hinnaga veel kogu kompoti peale keraamilised pidurduspinnad saab. Seda ma tean küll, et tavalise pöiaga keraamilisi klotse kasutades on aiai.
Natuke seletaks asja see, et Mavicu veebis on nii Crosslandi kui SLi all viide samale pdf vormingus manuaalile ... Huvitav kas Mavic ei karda näiteks seda, et ma ostangi endale keraamilised klotsid ja kui siis pöiad pooleks pidurdan lähen käsi pikal uusi küsima garantiikorras, sest "manuaal ju ütles nii"?
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Paber on ülimuslik, ning seda ei vaidlustata. Isegi kui on n.ö "siilile selge", et paberis on midagi mäda, peab tootja võtma siiski oma kirjutatud juhendi aluseks ehk sa pead sma garantii korras uued vidinad. Testitud muus vallas ning toimib (nii eesits, kui saksas). Koheselt muidugi parandati kasutusjuhendit.Antti kirjutas: Natuke seletaks asja see, et Mavicu veebis on nii Crosslandi kui SLi all viide samale pdf vormingus manuaalile ... Huvitav kas Mavic ei karda näiteks seda, et ma ostangi endale keraamilised klotsid ja kui siis pöiad pooleks pidurdan lähen käsi pikal uusi küsima garantiikorras, sest "manuaal ju ütles nii"?
ma küll ei uurinud rakkes su crosslande luubiga kuid pealiskaudsel vaatamisel oli küll pidurduspinnaks haljas alumiinium. ma ei hakkaks piduriklotse selle manuali jutu peale küll keraamiliste vastu vahetama.Antti kirjutas:Mina neil pindadel oma tarkuses vahet ei oska teha aga eriti ei usu, et sellise hinnaga veel kogu kompoti peale keraamilised pidurduspinnad saab. Seda ma tean küll, et tavalise pöiaga keraamilisi klotse kasutades on aiai.