Magura Julie teema

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Magura Julie teema

Postitus Postitas Overkilla » 21. 08. 2004. 18:30

Magura Julie ketaspiduri klotsid kulunud, kuid üheski poes ei paista neid müüdavat. Homme lähen sõidan mõnest kohast läbi, aga äkki keegi teab kus kindlasti pakutakse.
Kui Eestis ei ole ja keegi hakkab Saksamaalt tellima, siis olen kindel käsi: http://www.actionsports.de/shop/catalog ... ucts_id=40

album_page.php?pic_id=1524
Viimati muutis Overkilla, 23. 08. 2004. 19:48, muudetud 1 kord.

ron
Rattur
Postitusi: 229
Liitunud: 03. 06. 2004. 12:35

Re: Magura Julie klotsid

Postitus Postitas ron » 21. 08. 2004. 21:15

Overkilla kirjutas:Magura Julie ketaspiduri klotsid kulunud, kuid üheski poes ei paista neid müüdavat. Homme lähen sõidan mõnest kohast läbi, aga äkki keegi teab kus kindlasti pakutakse.
Kui Eestis ei ole ja keegi hakkab Saksamaalt tellima, siis olen kindel käsi: http://www.actionsports.de/shop/catalog ... ucts_id=40

album_page.php?pic_id=1524
Hawaii Expressis üks mees tegeleb maguraga, küsi temalt:
raido@hawaii.ee

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Postitus Postitas Overkilla » 23. 08. 2004. 12:35

Nonii, Hawaiist sai ostetud - 350kr paar, kuid vaid üks valik oli 4.1. Tellisin 2 paari 4.2 ka, varsti peaks saama.
Internetipoest oli parim hind 15 euri, aga sellel lisandub siis veel transport ja muud maksud.

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Eksjah

Postitus Postitas Overkilla » 23. 08. 2004. 19:55

Peale klotside ostmist ja sättimist selgus, et pidur ise on ketta suhtes liialt ühel küljel. Ainuke võimalus selle korrigeerimiseks on teatavasti seibid: kuna ketaspiduritega ei saanud seibikotti kaasa, siis vaja ise hankida. Kas Tallinnas müüakse neid seibe?
Internetis uurides leidsin, et õige suurus peaks olema DIN125 M06 (6mm sisemine diameeter), kuid müüakse 100 või 25000 kastides.
Veloplusi mehaanikul on neid kindlasti erineva paksusega - alates 0,02mm, kuid sooviksin ise ratast hooldada.
Suured tänud ron'ile, et ei pidanud vihma käes mööda linna sõitma ja sain õigest kohast kraami kätte.

Kasutaja avatar
Konflict
Rattur
Postitusi: 311
Liitunud: 16. 04. 2003. 20:21

Postitus Postitas Konflict » 23. 08. 2004. 21:27

mine vaata pirita hawaisse seal peaks igast magura vidinaid olema

matts
Rattur
Postitusi: 199
Liitunud: 25. 04. 2004. 10:50

Re: Eksjah

Postitus Postitas matts » 23. 08. 2004. 23:23

Overkilla kirjutas:Peale klotside ostmist ja sättimist selgus, et pidur ise on ketta suhtes liialt ühel küljel.
Loe igaks juhuks manuali kah - Louise puhul on näiteks kirjas, et eestvaates peabki ketta ja caliper'i vahe (ei tea mis see eesti keeles üldse on) vasakult pool olema 2x suurem kui paremalt (ehk siis liikuva klotsi poolt)

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Postitus Postitas Overkilla » 24. 08. 2004. 20:03

Jälle oli abiks Hawaii, sain seibid kätte ja panin piduri korda. Wõrgust tirisin käsiraamatu - seal oli kirjas, et väga keskel peab olema.

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Teema jätkuks

Postitus Postitas Overkilla » 05. 09. 2004. 17:27

Siis ketaspiduril vahetasin klotse, vanad oli kulunud ja uute panekuks tuleb kõigepealt "piston"id (kolvid?) laiali, algasendisse lükata. Seda tehes aga hakkas piduriheeblite (lenksu pealt) juurest õli tilkuma. Kuivõrd normaalne nähtus see on? Kasutasin ka veidi suuremat jõudu, kuna "piston"id ei tahtnud kuidagi lõpuni minna.

anthrax
Rattur
Postitusi: 66
Liitunud: 17. 02. 2004. 21:49

Postitus Postitas anthrax » 05. 09. 2004. 17:57

Tegelt on igasuguseid ketaspiduri klotse ka Surfhouses.

frost31
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 16. 05. 2003. 11:39

Re: Teema jätkuks

Postitus Postitas frost31 » 05. 09. 2004. 20:22

Overkilla kirjutas:Siis ketaspiduril vahetasin klotse, vanad oli kulunud ja uute panekuks tuleb kõigepealt "piston"id (kolvid?) laiali, algasendisse lükata. Seda tehes aga hakkas piduriheeblite (lenksu pealt) juurest õli tilkuma. Kuivõrd normaalne nähtus see on? Kasutasin ka veidi suuremat jõudu, kuna "piston"id ei tahtnud kuidagi lõpuni minna.
Sa surusid kolve liiga palju, ma arvan . manualis on kirjas et suurt jõudu ei tohi kasutada

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Re: Teema jätkuks

Postitus Postitas Overkilla » 05. 09. 2004. 23:26

frost31 kirjutas: Sa surusid kolve liiga palju, ma arvan . manualis on kirjas et suurt jõudu ei tohi kasutada
"1. ... Move the screwdriver slowly back and forth until both caliper pistons are fully retracted and flush with caliper body."

Midagi liiga suure jõu kohta ma ei leidnud seega end tagasi ka ei hoidnud.

loffa
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 17. 11. 2003. 18:57

Postitus Postitas loffa » 09. 09. 2004. 23:36

piduri lekkimine nüüd küll normaalne ei ole. ilmselt läks selle välja tulnud õli asemel ka õhk, ühesõnaga sa pead piduri uuesti täitma, sest kui õhk on vahel, siis kaob lingi tunnetus ära ja klotsid ei tule enam tagasi, vaid jäävad vastu rootorit. kui ise teha ei oska, või pole vahendeid, siis mine pirita Hawaiisse ja räägi Kristjaniga.

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Postitus Postitas Overkilla » 10. 09. 2004. 22:46

loffa kirjutas:piduri lekkimine nüüd küll normaalne ei ole. ilmselt läks selle välja tulnud õli asemel ka õhk, ühesõnaga sa pead piduri uuesti täitma, sest kui õhk on vahel, siis kaob lingi tunnetus ära ja klotsid ei tule enam tagasi, vaid jäävad vastu rootorit. kui ise teha ei oska, või pole vahendeid, siis mine pirita Hawaiisse ja räägi Kristjaniga.
Täitsa õige jutt, just nii ongi. Aga tahaks ise korda teha - vaja osta need kruvikeerajad piduri avamiseks ja siis veidi piduriõli.

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Postitus Postitas Overkilla » 02. 10. 2004. 02:09

http://www.bike-components.de/catalog/p ... ts_id=3528
Mida arvata nendest piduriklotsidest? Magura käsiraamatus on selgelt kirjas, et kasutada ainult Magura klotse, nemad ei vastuta teiste toodangu eest. Samas need paistavad samasugused nagu Magura Julie klotsid, aga teist värvi ainult ja tootjaks Jagwire. Hinnavahe pole oluline (0.1?), aga kas tasuks üks paar testimiseks tellida või on see ohtlik?

matts
Rattur
Postitusi: 199
Liitunud: 25. 04. 2004. 10:50

Postitus Postitas matts » 02. 10. 2004. 10:40

Overkilla kirjutas:http://www.bike-components.de/catalog/p ... ts_id=3528
Mida arvata nendest piduriklotsidest? Magura käsiraamatus on selgelt kirjas, et kasutada ainult Magura klotse, nemad ei vastuta teiste toodangu eest. Samas need paistavad samasugused nagu Magura Julie klotsid, aga teist värvi ainult ja tootjaks Jagwire. Hinnavahe pole oluline (0.1?), aga kas tasuks üks paar testimiseks tellida või on see ohtlik?
Oot, aga miks sa siis seda Jagwiret vägisi osta tahad kui hinnavahet ei ole? Originaalklots ei pidurda piisavalt hästi või mis? Aga iseenesest on see jutt puhas marketing et muud kui originaaltoodangut kasutada ei tohi, kui neid nii ohtralt müüakse ja kasutatakse nagu netis ringi vaadates silma on jäänud siis vaevalt nendega mingeid tõsiseid jamasid kaasneda saab.

mart2
Rattur
Postitusi: 839
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

Postitus Postitas mart2 » 02. 10. 2004. 21:59

Iga tootja soovitab oma originaal varuosi - kust siis muidu raha tuleb?!
Soomlastel autode varuosades isegi lisatermin - A-varuosad(originaal), B-varuosa (koopia tunnustatud iseseisvalt tegijalt) ja 'KAMIKAZE' (no-name tegijalt). Kõik töötavad, kuid hinnad ja garantiid on erinevad.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 07. 10. 2004. 08:07

Rääkige teadjad neist Julie piduritest üldiselt. Head ja vead. Praegu saaks 2003 variandi 89 eurotugriku eest per ots. 159 eest esi+taga. 2004 109 tugrikut.pealiskaudne tehniliste kirjelduste võrdlus midagi suurt erinevust ei täheldanud peale selle, et 2004 mudelil on marta SL ketas. Shimal on samas hinnaklassis deore. XT loetakse väga heaks, see on juba kallim.
ahjaa, kasutusvaldkonnaks maratonid, endurance, vähesel määral XC. kas talve, ntx -15 kestavad?
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 07. 10. 2004. 13:33

2003 ja 2004a mudelil kaaluvahe vist küll on.

Kuskilt välismaisest foorumist jäi kõrva et Julie pole päris nii hea ketaspidur. Samas meil ei ole ka nii suuri mägesid ja niipalju pidurdamist vaja.

XT on sellepärast hea et kaal on mõistlik ja siis ei ole v-t ketta peale üleminek nii valus ja küsimusi tekitav. Mõistlikust kohast vaadata siis ei tohiks xt ketaspidur nii kalliks ka osutuda.

Kasutaja avatar
Overkilla
Rattur
Postitusi: 254
Liitunud: 15. 02. 2004. 14:20

Postitus Postitas Overkilla » 07. 10. 2004. 15:37

Kasutan Magura Julie ketaspidureid, mis rattaga kaasas olid. Kurta ei oska millegi üle, alati on toiminud nii nagu vaja. Probleemide põhjustaja olen ise oskamatu kasutajana - klotse vahetasin liiga hilja, remondin siis kui vaja pole ja liigse jõuga. Kui peaksin kunagi valima uusi pidureid siis kindlasti Magura toode ja siis Julie või Marta.
Klotside kulumisest, et liigse pidurdamise ja pehme seguga lähevad päris kiiresti.

Vasta

Mine “Jupid”