sodikaitse kahvlile
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
sodikaitse kahvlile
Tere.
Kas keegi teab mõnda nippi või toodet, millega takistada sodi ja vee sattumist kahvli torusse? Olles praegu põhjalikuks hoolduseks kodus kaks ratast lahti võtnud, on mõlema kahvli toru seest liivane ja roostega kaetud. Iga puhastamise ajal kahvlit alt võtta ei viitsiks. Porilaudu ka ei kasuta. On ehk mingi kork, mis toru alla ette käib või kuidas teie kogemused antud teemaga on?
Kas keegi teab mõnda nippi või toodet, millega takistada sodi ja vee sattumist kahvli torusse? Olles praegu põhjalikuks hoolduseks kodus kaks ratast lahti võtnud, on mõlema kahvli toru seest liivane ja roostega kaetud. Iga puhastamise ajal kahvlit alt võtta ei viitsiks. Porilaudu ka ei kasuta. On ehk mingi kork, mis toru alla ette käib või kuidas teie kogemused antud teemaga on?
Äkki on abi sellisest tootest http://www.veloplus.ee/?show=tooted2&ma ... =49&id=332
Re: sodikaitse kahvlile
Näed kolli seal, kus teda pole. Kahvli/steereri toru on sinu rattal niiii paksu seinaga, et muretsemiseks pole põhjust. Toru ju alt lahtine ja saab *hingata*, seega roostetamise protsess on suht pärsitud.bambino kirjutas: kahvli toru seest liivane ja roostega kaetud.... Porilaudu ka ei kasuta.... On ehk mingi kork, mis toru alla ette käib või kuidas teie kogemused antud teemaga on?
Kui ikkagi tahad roostetamist vähendada:
1. SKS pakub porilaudu, mis kinnituvad käbiga steereri alumisse auku. Tahad, paned porika külge. Ei taha porikat- jääb käbi enam-vähem toruõõnsust katma.
2. Pesed/leotad toru puhtaks, katad roostetõrjega/tsinkspray-ga/tavotiga. Siis lööd punniks ette miski sobiva korgi - shampus, vein jms.
PS. mu meelest on palju muret tekitavam korrodeerumisprotsess juhul, kui raami keskjooksu all olev auk on ummistunud või puudub üldse. Kõik vesi, mis sadulatoru ja muude raamiaukude/avade kaudu raami sisse jõuab, hakkab himuga keskjooksu ja raami keermeid järama.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
ok streeterile punn ette ja korras.
Vaatasin, et ühel rattal tõesti keskjooksul auku pole. Ja keskjooksu välja keerates oli see ka päris liivane ja punane. Kas oleks mõistlik see auk sinna ise puurida? Kui jah siis kuhu ja kui suur. Või peaks peale vihmase ilmaga sõitmist sadula välja võtma ja raami tuulutama?mart kirjutas:PS. mu meelest on palju muret tekitavam korrodeerumisprotsess juhul, kui raami keskjooksu all olev auk on ummistunud või puudub üldse. Kõik vesi, mis sadulatoru ja muude raamiaukude/avade kaudu raami sisse jõuab, hakkab himuga keskjooksu ja raami keermeid järama.
auk on tavaliselt ca 4-5mm. Puurid võimaluse korral täpselt keskjooksu alaosa keskele. Kui ära ummistub, siis sorgid ntx kodaraga lahti. Mingit spetsiaalset raami *tuulutamist* pole vaja.bambino kirjutas: Vaatasin, et ühel rattal tõesti keskjooksul auku pole. Ja keskjooksu välja keerates oli see ka päris liivane ja punane. Kas oleks mõistlik see auk sinna ise puurida? Kui jah siis kuhu ja kui suur. Või peaks peale vihmase ilmaga sõitmist sadula välja võtma ja raami tuulutama?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.