esikäikar logiseb
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
esikäikar logiseb
ja koliseb ebatasasel maastikul - Shimano TY-32 (28.6), tross tuleb ülalt peale, läbisõit ~3000. Tahaks teada, kas uue ostmine on ainus võimalus? Kuidas selle klambri diameetriga on? Kas klambrit annab käikaril vahetada või tuleb kasutada nn adaptereid (keegi võiks kirjeldada, mis need endast kujutavad). Ehk on kellelgi müüa klassi võrra parem (st vastupidavam)? Side lõpp.
veider kirjeldus. kas käega käikari raamist eri suundades sikutades mingit loksu on? mis suunas? sest kolin peaks tähendama seda, et midagi on täiesti lahti või vedru katki. samas sa vahetamise kvaliteedi üle ei kurda kuigi see peaks loksu korral täiesti vältimatu olema.
tavaliselt koliseb ebatasasel maastikul kett vastu chainstayd või teinekord ka esikäikari raami. vbolla on see tekitanud eksliku arusaama, et käikar ise koliseb.
adapter on 2 poolkaare kujulist alumiiniumsisuga plastmassraami mis käivad jämedamale torule mõeldud käikari klambri alla. klambrit ei saa vahetada.
tavaliselt koliseb ebatasasel maastikul kett vastu chainstayd või teinekord ka esikäikari raami. vbolla on see tekitanud eksliku arusaama, et käikar ise koliseb.
adapter on 2 poolkaare kujulist alumiiniumsisuga plastmassraami mis käivad jämedamale torule mõeldud käikari klambri alla. klambrit ei saa vahetada.
aas loksub kõvasti raamiga risti suunal. samas käiguvahetust see (veel?) ei sega. julgen seega väita, et koliseb siiski käikar, kuna mäletan veel aegu, mil rattaga sai pea hääletult pealinna lapitud ja auklikel tänavatel sõita. kett pole ka lõtv ega midagi. kuna aas logiseb, siis oletan et põrutades käib vastu ketti, pluss need kinnitused omavahel. päris kõva lärm on, rattakella pole vajagi igatahes tänud infi eest.erikr kirjutas:veider kirjeldus. kas käega käikari raamist eri suundades sikutades mingit loksu on? mis suunas? .
Rippuv käikar- Shimano puhul näiteks millised? Ega üle 300 ei tahaks välja käia. Ja kas adapterid on probleemita saada?Nero kirjutas:Vaheta rippuva vahetaja vastu välja. Need alt kinnitusega vahetid kipuvad ruttu logisema hakkama. Endal Deore kolises mis hirmus, lõtkud lähevad suureks ja tekib resonants, mis tekitab plärinat ja on muidu tüütu.
nero
rippuv algab Aliviost. st alates Aliviost on nii rippuv kui tõusev variant. iseasi palju poodides neid odavama otsa rippuvaid on. adapterit pole vaja kui on õige läbimõõduga klamber. võid osta ka SRAM X-geni, hea tugev tükk. see on ka universaalse tõmbesuunaga ja adapterid kaasas. Sigvard kukk sõitis sellega terve talve ja tagasiside olla positiivne.nerd04 kirjutas:Rippuv käikar- Shimano puhul näiteks millised? Ega üle 300 ei tahaks välja käia. Ja kas adapterid on probleemita saada?
Re: esikäikar logiseb
Sul on taga 7 hammast, seega kett suht lai (7-8spd>narrow, 9spd>super narrow). Kui paned ette 9-le mõeldud esikäikari, millel kitsas juhtraam, siis äärmistes tagaasendites hakkab kett vastu käikari sisekülgi nühkima. Sõitu see ei sega, lihtsalt mõni % energiast kulub hõõrdumisele.nerd04 kirjutas: TY-32 (28.6mm torule), tross ülalt.
Kuna sul on ees 48-38-28, siis max 44-46 hambale ettenähtud esikäikar (need on deorest ülespoole enamlevinud k.a srami X-gen) peab olema tõstetud kõrgemale kui soovitatav 1-3mm. Käiguvahetus saab olema tuim.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
rippuv alivio kannatabmax 42 hammast. Sõita saab, aga vahetus jääb tiba tuimaks (olen mitmele 48-le 42 varianti aretanud, kuid pole ei liha ega kala).nerd04 kirjutas:Kas rippuv Alivio 48 hammakale sobib?
Parem variant oleks deore48 hammast,, kuid too jääb sisekülgi nühkima.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Sai ka soetatud X-Gen ja juba uuena logises nagu lambajalg. Vahetas esimese treeningu jooksul samas normaalselt. Kuidas teistel kogemus X-Gen?i logisemisega on, või sattus mulle selline isend.erikr kirjutas: võid osta ka SRAM X-geni, hea tugev tükk. see on ka universaalse tõmbesuunaga ja adapterid kaasas. Sigvard kukk sõitis sellega terve talve ja tagasiside olla positiivne.
mu deore esikäikar toimis ainult uuena normaalselt. mingi väike loks on normaalne, võrreldes sellega, et asi üldse ei funka. praeguseks olen loobunud sellega mässamast ja eest hammakaid üldse ei vaheta. sõidan ainult keskmise 32se hammakaga. hea on see, et esikäikarid õnneks odavad on.erko kirjutas:Minu X-Gen logiseb. Kas just nagu lambajalg, seda ei oska öelda.
Aga vahetamisega pole siiani probleeme tekkinud, kõik toimib. Samas toimis ideaalselt ka X-Gen'i eelkäija Deore, millel samuti kerge loks sees oli. Nii et mine võta kinni
Tiba OT:maxspeed kirjutas: ..üldse ei funka. praeguseks olen loobunud sellega mässamast...
Mul üks tuttav rattasõitja on samuti loobunud jändamast ära väsinud/kulunud juppidega. Te võiksite klubi moodustada
Tuttava tutvustus: Vedruamordi elastomeer väsis ära st vajus lühikeseks ja jäigaks - vend ütleb, et nüüd on sõiduasend aerodünaamilisem ja õõtsuv esiosa oligi väntamist segav tegur.
Kolm tagaväikest hammakat kulusid ära - vend kasutab nüüd vaid esisuurt hammakat, et natukenegi kiirust saavutada. Turi on tal koguaeg märg ja kadents - soliidne 20 pööret minutis.
Esiratas läks kaheksasse, võttis piduri lahti. Nüüd sõidab vaid tagumisega.
Ratas on sellises seisundis, et nõmme mäest läheb käekõrval alla. Mäest üles tuleb kah ratas käekõrval (esikäikari tross läks puruks, fikseeris suurimale hammakale). Komponendid on tal LX.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
üldiselt ega shimano sis esivahetaja ei olegi mõeldud hea olema, nii et pole ime et see logisema hakkas; ise soovitan kindlasti sram'i, kuna kui srami tagavahetajad on teadatuntud hea töökindluse poolest, ja esivahetaja kohta pole senini ka eriti halbu sõnu, siis selle hinna eest on x-gen tõenäoliselt parim; lisaks veel, x-gen'i kasutatakse komplektis ka srami kallimate tagavahetajatega, nii et kvaliteeti peaks asjal olema
no ei saanud ma seekord suud lahti tegemata jätta - on sul ikka uskumatult lennukas deduktsioonmono-cyclist kirjutas:...ise soovitan kindlasti sram'i, kuna kui srami tagavahetajad on teadatuntud hea töökindluse poolest, ja esivahetaja kohta pole senini ka eriti halbu sõnu, siis selle hinna eest on x-gen tõenäoliselt parim; lisaks veel, x-gen'i kasutatakse komplektis ka srami kallimate tagavahetajatega, nii et kvaliteeti peaks asjal olema
Need "kikkis" või rippuvale vastand käikarid on kõik parajalt p*sad. Mul on LX vahetaja samasugune, kohe alguses hakkas logisema ja logiseb siiamaani. Ma vahepeal panen sisekummist lõigatud jupi (mingi 3 mm vms) reguleerimis kruvide külge ja ümber raami, siis enam ei logise. Alivio ja Deore vahetajad olid samamoodi logisevad. Ma ei saa aru, milleks neid üldse tehakse, kui vastu ei pea. Kunagi pean ikka rippuva ära ostma, kui pappi kuskilt tuleb.
velo.clubbers.ee
Kui käikaril väike loks sees, aga töötab, siis hullu ju väga pole minu arust. Endal "kikkis" Alivio, milllel pisike loks on, aga töötab korralikult, ilma raginata. Kui vaadata "kikkis" käikarite konstruktsiooni, peaks selge olema, et kõik need võllid ja needid, mis asja koos hoiavad, peavad olema ühendatud ülikvaliteetselt ja "?veitsi täpsusega", et logisemist vältida, seega pole login odavamatel käikaritel mingi ime. XTR pealepanek peaks probleemid igastahes kõrvaldama
Öelge mis te tahate, aga võistlusolukorras paksu pori sees vahetab top swing paremini!
Kui vaadata lähemalt bottom swing(rippuv) disaini, siis on näha et sealt annab painduma suure jõu all yles vahetades.
Rippuvad küll ei kolise ja vahetab täpsemini alla, aga kui keset võistlust asi lihtsalt keskmise pealt suure peale ei vaheta, siis ajab ikka närvi küll, eriti kui naabrimehe "tõukav" ja kolisev deore seda teeb.
Kolisegu palju tahab, asi peab oma tööd tegema!
Kui vaadata lähemalt bottom swing(rippuv) disaini, siis on näha et sealt annab painduma suure jõu all yles vahetades.
Rippuvad küll ei kolise ja vahetab täpsemini alla, aga kui keset võistlust asi lihtsalt keskmise pealt suure peale ei vaheta, siis ajab ikka närvi küll, eriti kui naabrimehe "tõukav" ja kolisev deore seda teeb.
Kolisegu palju tahab, asi peab oma tööd tegema!
Kirsa kirjutas:Öelge mis te tahate, aga võistlusolukorras paksu pori sees vahetab top swing paremini!
Kui vaadata lähemalt bottom swing(rippuv) disaini, siis on näha et sealt annab painduma suure jõu all yles vahetades.
Rippuvad küll ei kolise ja vahetab täpsemini alla, aga kui keset võistlust asi lihtsalt keskmise pealt suure peale ei vaheta, siis ajab ikka närvi küll, eriti kui naabrimehe "tõukav" ja kolisev deore seda teeb.
Kolisegu palju tahab, asi peab oma tööd tegema!
mul on täpselt vastupidine arvamus...............need "tõukavad" varjandid
võib rahuliku südamega minema visata, xtr- ga kogemus puudub. (mul vedelevad kodus vähekasut. deore ja xt ja kasutaks neid ainul suures hädas).
nüüdseks olen kasutanud rippuvaid LX ,XT ja X-GEN...........ja kui ei vaheta hästi
on 99% seadistamise viga.
muuseas...mis nipiga selle X-GEN i kolisema saab
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
On olemas spetsiaalne keermeliim. Osadel käigukatel on seda juba tehases reguleerimiskruvide vahele määritud. Peaks leiduma autode või üldse tehnikaga seotud kauplustest. Veel loksudest. Mina sain oma poja esimesest Altusest loksud välja neete kergelt kokku pinnides. Mõni minut hirmu ja praeguseks on see juba aastapäevad käitunud korralikult.