raamiamordi seadistus

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

raamiamordi seadistus

Postitus Postitas Kuldar » 15. 08. 2005. 08:15

Tekkis küsimus:
Kiirel konarlikul laskumisel pidurdades lukustab Fox Float R (Specialized Brain) ennast ära ja taguots loobib nagu tavaline hardtail. Kerge piduriga või tallates alla lastes funkab ilusasti, aga just äkilisemal paanikapidurdusel ehmatab ära.

Kas on see brain-tehnoloogia omapära või annab seda timmida? Momendil rõhk norm. 85-90psi ja rebound pigem kiirem kui keskmine.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas tarmo » 15. 08. 2005. 08:34

Kuldar kirjutas: Kas on see brain-tehnoloogia omapära või annab seda timmida? Momendil rõhk norm. 85-90psi ja rebound pigem kiirem kui keskmine.
Minu mäletamist mööda esimesel paaril aastal välja lastud braine regullida ei saanud. seda kurtis ka meirhaeghe kui ta maailmameistriks tuli ja see oli epicu põhiline probleem. peale seda tehti järgmistel brainidele 3 variandiga regullimine. pead vaatama mis aegne brain sul on.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 15. 08. 2005. 08:54

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 09:41, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 15. 08. 2005. 11:42

Ermo kirjutas:variant - tuleks vahetada raam ... :oops:
Karmid naljad. :lol:
Palju neid nn ideaalseid FS raame hetkel võtta oleks? Iga firma kiidab oma mudelit.
Mu meelest on Kuldari tagakiige suht andekas insener-tehniline lahendus. Ja pisuke kõvastumine extreemolukorras on võrreldamatu eelistega, millest mõni FS-i omanik võib vaid und näha.

Ootan huviga, millal analüüsime läbi need teemad, et inime saaks eksimatult õige raami valitud:
http://www.suspensionmadeharmonious.com ... rison.html
http://www.mtbcomprador.com/pa/english/index.htm

Iseenesest on tagavedru teema väga bro, kuna rahvast tuleb aina juurde.
Kuidagi iseeneset on juba harjutud, et FS saab olla suht kerge ning ei õõtsu pedaalidel raiudes.
Arutleda jäävad vaid pisiasjad ntx
millist tagaamorti eelistada, kuidas liigendeid upgradeda jms.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas Rivo » 15. 08. 2005. 16:13

Kuldar kirjutas:Tekkis küsimus:
Kiirel konarlikul laskumisel pidurdades lukustab Fox Float R (Specialized Brain) ennast ära ja taguots loobib nagu tavaline hardtail. Kerge piduriga või tallates alla lastes funkab ilusasti, aga just äkilisemal paanikapidurdusel ehmatab ära.
Kas on see brain-tehnoloogia omapära või annab seda timmida? Momendil rõhk norm. 85-90psi ja rebound pigem kiirem kui keskmine.
Kuldar, kõigepealt harjuta, ilmselt lausa sunni, ennast koguaeg sadulas olema. Ka konrlikel laskumistel pole vaja tagumikku sadulast kergitada. Kontrolli taguamordi rebound igaksjuhuks üle. Minul see nt. 13 klikki Low positsioonist ja rõhku pragu nii 105psi. Tagumise otsa loopimise põhjus võibki olla see, et rõhku vähe ja tagasolöök kiire.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas mart » 15. 08. 2005. 16:20

Rivo kirjutas:. Kontrolli taguamordi rebound igaksjuhuks üle. Minul see nt. 13 klikki Low positsioonist ja rõhku pragu nii 105psi. Tagumise otsa loopimise põhjus võibki olla see, et rõhku vähe ja tagasilöök kiire.
Siin kah miskid õpetused ja numbrid lk 13:
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... cks_en.pdf
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas Kuldar » 15. 08. 2005. 17:02

Rivo kirjutas: Kuldar, kõigepealt harjuta, ilmselt lausa sunni, ennast koguaeg sadulas olema. Ka konrlikel laskumistel pole vaja tagumikku sadulast kergitada. Kontrolli taguamordi rebound igaksjuhuks üle. Minul see nt. 13 klikki Low positsioonist ja rõhku pragu nii 105psi. Tagumise otsa loopimise põhjus võibki olla see, et rõhku vähe ja tagasolöök kiire.
Kätteõpitud refleksidest ülesaamine nõuabki kõige suuremat pingutust, tagumiku kikitamine on ikka väga veres.
Pump kaasa ja metsaminek! oleks ainult Tallinnas neid pikki konarlikke laskumisteste kusagil teha...

Tarmo mainitud uued brain-Foxid on kasutusel M5 S-Works ja uutel M4 Epicutel, neil saab tõepoolest regullida selle matsu tugevust millal ta nö. luku lahti lööb. Minul siis see "vana" brain, mille lastehaigused veel välja ravimata.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas Rivo » 15. 08. 2005. 17:44

Kuldar kirjutas: Tarmo mainitud uued brain-Foxid on kasutusel M5 S-Works ja uutel M4 Epicutel, neil saab tõepoolest regullida selle matsu tugevust millal ta nö. luku lahti lööb. Minul siis see "vana" brain, mille lastehaigused veel välja ravimata.
Ega see reguleeritav "Brain" nüüd midagi väga erilist pole. Põhimõte on sellel ülimalt lihtne-keeratakse lihtsalt vedru pinget peale ja maha. Point peaks asjal nagu see olema, et kui on siledam sõit, siis keerad selle tundetuks ja kui juurikaline või muidu loksutav sõit, siis jällegi tundlikumaks. Siit aga tekib minul juba omakorda küsimus - miks peaksin seda isemõtlevat asja reguleerima :roll: Minu teada Foxi X esiamortidel sellist reguleerimis võimalust pole. Ausalt öeldes, ei saagi eriti aru, milleks seda sinna üldse vaja on.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 16. 08. 2005. 12:45

Ermo kirjutas: Giant NRS
Ajame asja veel segasemaks >
Siin on öeldud, et Giant NRS-l soovitatakse tagaamort nii täis lüüa, et sag oleks null :shock: :roll:
vt viimast lõiku
http://zokov.net/bike/fs-project/bestiary1.html

Mu meelest on see sait üks ülevaatlikuimaid FS-i teemalisi ja suht neutraalne.
http://zokov.net/bike/fs-project/index.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas Ermo » 16. 08. 2005. 13:19

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 09:53, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas Villem T » 16. 08. 2005. 13:49

Ermo kirjutas: Ntx. tahaks panna tagaamordiks Fox Float RP3-e, kuid ei saa - sellel puudub lock out.
ProPedal või muu Stable Platform amordi lockout on täiesti mõttetu vidin - kui sul korralik amort korralikult seadistatud on ei vajuta sa platvormist läbi ka lukustamata amordiga.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: raamiamordi seadistus

Postitus Postitas mart » 16. 08. 2005. 16:25

konakona kirjutas: ProPedal või muu Stable Platform amordi lockout on täiesti mõttetu vidin - kui sul korralik amort korralikult seadistatud on ei vajuta sa platvormist läbi ka lukustamata amordiga.
Tagaamort areneb praegu sama kiirusega nagu arvutite op süsteemid. Nõustun, et HETKEL on tagaamortidel PP ja SP süsteem samavõrdne/soosituim, aga julgen arvata, lukustus jääb.

Samas, tagavetrujate seltsi ronivad sellised uued/tuntud tegijad, nagu Magura, Stratos ja X-fuson (kel kõigil Taivanis pilusilmsed insenerid 24h töös), mistõttu tagaamortidele tuleb kõiksugu isemõtlevaid ja teepinda jälgivaid isendeid juurde.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 16. 08. 2005. 17:02

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 09:41, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 16. 08. 2005. 21:44

Ermo kirjutas: Alpides läksin Rommi õhutusel( kuna ütles, et minu taga sõies oli näha kuidas raam pedaalides järgi annab ) RS poksi ja küsisin, et miks mu tagaamort lukus olles järgi annab - mees võttis ratta, kruvis amordi küljest, viskas metsa ning kruvis uuue asemele.
Kas see tagumise Foxi lukk sul juba mitte Tahkos ei jebinud?
Aga noh, igal juhul on rokspoksi imagoloogial jumet - ei mingit liigset lalisemist.

ma nagu olen sõidu ajal nende lukkudega mängimiseks kergelt seniilsusele kalduv, alatihti kipun esiamordi lukku peale (või lahti) unustama. Ja siis veel tagumine lukk kah lisaks.
Gravity is a Bitch

Vasta

Mine “Jupid”