Mõni kooslus on ikka lausa imekaunis

Artikkel räägib põhiliselt raami disainist st kuidas tagakahvel kinnitatud on. See fakt, et tagaamordid on viimaste aastatega edasiminekut teinud, on kirjutamata jäänud. Saksa insenerid pusivad nt sellise variandi kallal:Mati kirjutas:Mõni kooslus on ikka lausa imekaunis.
Millise Guinnessi rekordi üritamisest sa räägid? Jutust saan aru, et rekordi saavutamine peab olema seotud FS rattaga ja et selle ratta vedrustus on kriitilise tähtsusega tulemusele. Või?matukas kirjutas:Selline ratas tuleks kõne alla mingite Guinessi rekordite taoliste üritustel, kus iga väiksem ebakonkreetsus (ratas liiga palju maast lahti vms) loeb (mitte sebastien).
Väga mõistlik süsteem! Olen ise FS ratastele kõõrdi vaadanud just nende "vedeluse" tõttu, esirattalt saadud info alusel jäikuse määramine aga ilmselt teeb tagaosa nii pehmeks kui hetkel vaja. Et kui saaks hardtaili käitumise tasasel ja FS käitumise konarlikul on see nagu.. linnamaastur?mart kirjutas:Saksa insenerid pusivad nt sellise variandi kallal:
das elektronische Fahrwerksystem Trail Tronic ? Suspension on Demand.
Pole siin vaja midagi keevitada.Alvaro kirjutas:Millise Guinnessi rekordi üritamisest sa räägid? Jutust saan aru, et rekordi saavutamine peab olema seotud FS rattaga ja et selle ratta vedrustus on kriitilise tähtsusega tulemusele. Või?
Tundub rohkem selline, messi jaoks tehtud üllitis. A'la nagu iga ensest lugu pidav autotootjagi teeb aegajalt üksik eksemplaare, et võita endile kohti ajakirjade veergudel ja minuteid televisioonis.m6mm kirjutas:Väga mõistlik süsteem! Olen ise FS ratastele kõõrdi vaadanud just nende "vedeluse" tõttu, esirattalt saadud info alusel jäikuse määramine aga ilmselt teeb tagaosa nii pehmeks kui hetkel vaja. Et kui saaks hardtaili käitumise tasasel ja FS käitumise konarlikul on see nagu.. linnamaastur?
Paranda mind, kui eksin aga järsule suunamuutusele peaks esiamort ikkagi reageerima, sest koormus rattale muutub (jõuvektorid jne).Rivo kirjutas:Üks hea näide sellise süsteemi mitte toimivusest: sõidad vaiksemal kiirusel, põikad esirattaga lohust/lombi august mööda, aga tagumise rattaga sõidad august läbi (tagumisele amordile siis infoks, et sile lõik ja käik minimaalne)
Selliseid näited võiks siia mitmeid tuletada.